Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke om dette er riktig sted å poste dette, men prøver likevel.
Les den som orker 😅

Bor i et bitte lite bolig/hytte felt. De fleste husene her er sommerhytter, men har en nabo ved siden av meg som bor her fast. Han er en mann i 30 årene, som er enslig. Vi er som normale naboer som hilser når vi ser hverandre ute og kan slå av en prat om nabolaget eller været. Har alltid synes at denne mannen virker oppegående, han er kjekk, hyggelig, ser ut som han tar vare på kropp og helse (mye ute og jogger) og visstnok tjener han bra i jobben sin (ut i fra det jeg kan se av huset og bilene hans, og hva andre har fortalt meg).

Har hatt en bitte liten "forelskelse" i denne mannen, og ville be han på middag hos meg en dag. Helt til jeg var ute og luftet hunden for noen måned siden, vi har ikke gatelys her jeg bor og det er mye tett skog her, så vanskelig å se noe ute når det er mørkt. Jeg så kjapt bort på huset hans da jeg så noe bevege seg i sidesynet mitt, nesten alle lysene i huset hans var av, med unntak av juletreet man ser i vinduet og lysestakene hans. Det er to vinduer i stua hans, og i det ene vinduet sto det plutselig en skikkelse. Der sto han, kliss naken, og jeg er sikker på at han så meg, jeg hadde på hode-lys og etter ca 2 sekunder løp han unna vinduet! Dagen etter så jeg han ved postkassene, og han smilte og komplimenterte julelysene mine, akkurat som om ingenting hadde skjedd!

Etter dette har jeg sett han naken flere ganger i dette vinduet på kvelden, han står bare og stirrer ut. Vet jeg ikke burde se, men vinduet hans er rettet mot inngangsdøren min, så det er vanskelig å ikke se han når jeg går inn og ut av døra mi.

Så spørsmålet er, burde jeg si noe? Eller la vær? Det er jo litt merkelig å bare stå naken og stirre ut av vinduet sitt. Vet ikke om jeg vil invitere han på middag likevel, det er jo så rart å se han inn i øynene nå, blir helt flau... Er det jeg som overreagerer? 

Anonymkode: dcce5...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er creepy. Jeg hadde sagt fra om at han kan ikke holde på sånn! 

Anonymkode: af10f...bec

• Liker 1
Skrevet

Det er jo han som inviterer deg på middag her. 

Anonymkode: e1112...007

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er creepy. Jeg hadde sagt fra om at han kan ikke holde på sånn! 

Fordi han er naken i sitt eget hjem? 

Anonymkode: 12878...26c

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Han er naken hjemme i egen stue. Det bør være uproblematisk. Han tenker sikkert ikke over at noen ser han.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Men er det greit at du glor?

Anonymkode: 5d2f8...61f

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Du lurer på om du skal be en fyr som blotter seg på middag?

Anonymkode: 94b28...2fd

Skrevet

Det er jo du som er creepy som driver og stirrer inn i andres hjem for å sjekke om de har tøy på :knegg:

Anonymkode: 96700...775

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er jo helt vill! Han hadde lyset av, trodde seg usett og stakk når du zoomet han inn med hodelykta. Hva hadde du tenkt om det var din nabo som lusket rundt og sjekket om du gikk naken i ditt hjem?

Anonymkode: 96700...775

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

I hans hus kan han absolutt ha på seg så mye klær eller så lite klær han bare vil. Her er det du som er den creepye, trekk til deg øynene og glo en annen vei. Du bestemmer selv hvor du skal se hen.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg går ofte i bare truse på stua mi.. Har riktignok ofte gardinene trukket for, da jeg er redd for folk som kan finne på å se inn. Men ser ikke helt problemet med at han er naken i sin egen stue. Du trenger jo ikke å glane inn på han heller.

Anonymkode: e917f...2bb

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er jo lovlig å være naken i Norge, både på offentlig sted(om det ikke er seksuelt motivert) og i hvert fall hjemme hos seg selv. Slik du beskriver det, er han bare naken, uten at han bedriver seksuell aktivitet av noe slag og da gjør han ikke noe galt.

Dessverre har nakenhet blitt veldig seksualisert, og det blir bare verre, men her må vi skille på hva som er uskyldig nakenhet og hva som er sex. Det å være naken trenger ikke å ha noe seksuelt motiv. Noen liker å være nakne bare fordi det er fint og komfortabelt, uten at det er noe som helst seksuelt i det, slik som f.eks. naturister. Trolig er han en "hjemmenaturist" og det må han få lov til. 

Når det er sagt bør han ta hensyn til naboer og forbipasserende som opplever nakenhet som støtende, men personlig skulle jeg ønske at nakenhet var mer vanlig og at det kunne bli mer akseptert uten at folk blir støtt av det.

Mitt råd er at du ikke lager noe nummer av det. Hvis du liker ham, hold kontakten, for han er sikkert en kjernekar!!

Endret av aksase
  • Liker 2
Skrevet
aksase skrev (2 minutter siden):

Det er jo lovlig å være naken i Norge, både på offentlig sted(om det ikke er seksuelt motivert) og i hvert fall hjemme hos seg selv. Slik du beskriver det, er han bare naken, uten at han bedriver seksuell aktivitet av noe slag og da gjør han ikke noe galt.

Dessverre har nakenhet blitt veldig seksualisert, og det blir bare verre, men her må vi skille på hva som er uskyldig nakenhet og hva som er sex. Det å være naken trenger ikke å ha noe seksuelt motiv. Noen liker å være nakne bare fordi det er fint og komfortabelt, uten at det er noe som helst seksuelt i det, slik som f.eks. naturister. Trolig er han en "hjemmenaturist" og det må han få lov til. 

Når det er sagt bør han ta hensyn til naboer og forbipasserende som opplever nakenhet som støtende, men personlig skulle jeg ønske at nakenhet var mer vanlig og at det kunne bli mer akseptert uten at folk blir støtt av det.

Mitt råd er at du ikke lager noe nummer av det. Hvis du liker ham, hold kontakten, for han er sikkert en kjernekar!!

Du har helt rett! 
Han er jo så flott på alle andre måter. Så kanskje ikke så ille likevel. Hehe... Men jeg tenker at jeg inviterer han inn på kaffe i morgen, så får vi se hva som skjer videre. Drøyer den middagen litte grann bare.

Også må jeg tydeligvis presisere for noen andre her at jeg absolutt ikke står og glor inn hos han, som jeg sa så så jeg noe bevege seg i sidesynet mitt, og så han derfor i vinduet. Og vinduet hans er rettet mot døra mi, så veldig vanskelig å ikke se han når jeg går inn/ut døra mi. Tydeligvis har han jo ikke noe i mot å stå sånn og bli sett på heller, han vet jo at jeg kan se han og fortsetter jo med dette ritualet hver eneste uke...

Anonymkode: dcce5...f06

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fordi han er naken i sitt eget hjem? 

Anonymkode: 12878...26c

Fordi han åpenbart blotter seg for naboer og står å stirrer på andre i lengre tid mens han er naken. Han bruker folk som ikke har samtykket i sin seksuelle fetisj

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi han åpenbart blotter seg for naboer og står å stirrer på andre i lengre tid mens han er naken. Han bruker folk som ikke har samtykket i sin seksuelle fetisj

Hans hjem, hans regler! Han kan gjøre akkurat hva han vil i sitt eget hjem og om han ønsker å ha sex med potteplanter for den del så er det fremdeles den som glor inn vinduet til andre som faktisk bør trekke til seg øynene om de blir så støtt og krenket og *iiiiik* av andre mennesker sin kropp. Hvilke klær andre har på på eller ikke har på seg i sin egen stue har naboer ingenting å si på.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare tenkt at det er fint for ham om han vil gå naken 😄

Jeg går ofte naken i min egen leilighet, for meg er nakenhet helt naturlig. Jeg står ikke og poserer rett foran vinduet, men går ikke bevisst og trekker for alle gardinene heller. Ser folk en pupp om de kikker inn vinduene mine så får de bare gjøre det. Og har jeg lysene av går jeg ut i fra at folk ser veldig lite inn uansett.  

Anonymkode: 34bda...baa

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i alle dager hadde han juletre for noen mnd siden? 

AnonymBruker
Skrevet

Trolleri, trollera, trollera ha ha…

Juletre for noen mnd siden, værre enn blotting jo! 

Anonymkode: 9fe1d...bde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 21.14):

Der sto han, kliss naken, og jeg er sikker på at han så meg, jeg hadde på hode-lys og etter ca 2 sekunder løp han unna vinduet!

Kan ikke denne mannen få lov å være naken inne i hytta si da? Må du lyse på han med lykta di? Det er jo du som ser inn i hans vindu. 

kjæresten min er ofte naken hjemme. Han er en søt og snill person som synes klær er irriterende. Han liker å være naken. 

Anonymkode: 8bd1a...54c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

kjæresten min er ofte naken hjemme. Han er en søt og snill person som synes klær er irriterende. Han liker å være naken. 

Anonymkode: 8bd1a...54c

Sitter han på stolene og i sofaen naken også?

Anonymkode: c27c6...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...