Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så problemer med å gå på do hos ham, dassen er en dør inn fra kjøkkenet i den dumme leiligheten, verdens dårligste utførsel. Jeg har løst det med å gå en daglig tur, og når jeg må, så løper jeg inn på bensinstasjonen som ligger noen minutter unna. Til min store skrekk og gru ser jeg i dag at de stenger ut januar måned pga oppussing! Fikk panikk for jeg tror ikke jeg kommer til å greie å gå på do her så da må jeg enten kjøre hjem eller kjøre til en annen bensinstasjon, og der blir jo bare ork! Hjelp! 

Anonymkode: 59200...80e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme problemet for et par år siden, og løste det med å være ærlig. Sa at jeg hadde angst for det, og ba han sette på musikk når jeg skulle på do. 

Anonymkode: 45c0a...73b

• Nyttig 1
Skrevet

Alle damer driter, enkelt og greit. Som AB over anbefaler, be han om å sette på musikk slik at du ikke blir ukomfortabel. Kan ikke drømme om at det er noe problem for han.

Anonymkode: 292af...193

Skrevet

Gå inn på doen. Sett deg ned. Drit.

Øv på å gjøre det offentlig. Du kan ikke gå gjennom livet pinlig berørt for å drite, tape, blø eller fise. Så du må ta ansvar for egne irrasjonelle følelser og velge dem bort. Det burde vært gjort i en vellykket oppdragelse.

Og hvem enn av dine foreldre som innprentet deg at kroppsfunksjoner = pinlig? Gi dem en skikkelig real og velfortjent omgang kjeft. 

Anonymkode: f8d1a...68c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...