AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 Har vondt helt bakerst på tunga i den ene siden,kjenner det er ømt når de bakerste jekslene kommer borti området,,har prøvd å se meg inni munnen,men ser ikke noe Hva kan det være,noen som har opplevd å ha vondt i siden på tunga? Blir litt redd. Anonymkode: 72129...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Del Skrevet 30. desember 2022 Sikkert bare en blemme. Jeg har det i alle fall en gang i året, spesielt om jeg er forkjølet. Anonymkode: b0383...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Del Skrevet 30. desember 2022 Blemme, anspente muskler, kan være veldig mye forskjellig, men farlig er det nok størst sjanse for at det ikke er. Mitt råd til meg selv er alltid å se det an over en periode på noen uker. Om det ikke går over, så er det lurt å spørre lege. Om det går over, så er det greit. Anonymkode: 54a5d...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Del Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde akkurat samme problem lenge, fikk til slutt blemmer og sår og klarte nesten ikke ikke spise eller drikke.. så oppdaget jeg at det var en mikroskopisk bit av en tann som var knekt av, og etterlot seg en skarp kant som tunga kom borti og lagde gnagsår. Sandpapir og neglefil på tanna løste problemet, og smertene forsvant omtrent med en gang. Anonymkode: d28f6...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå