kosmo Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 (endret) Sønnen min på 18 år mistet førerkortet. Han hadde det i 10 mnd. Jeg og far sa mange ganger at han måtte følge fartsgrensa. Vi kjører og henter han hele tiden nå. Føler at vi må legge opp dagen vår etter når han skal hentes og bringes. . Sønnen er på jobb nå . Men vil komme hjem i morgen fordi han vil på fest. Nå har han sport meg og far om vi kan kjøre han 1 nyttårsdag tilbake på jobb. Det vil si at vi må kjøre kl 05.00 og er ikke hjemme før kl 13.00. Vi har sagt nei. Og nå er han selvfølgelig sur , og har slettet oss på snap og facebook. Ønsker han ikke å være venn m oss de, er dette noe vi må akseptere. Mn nei vi kjører ikke. Hva ville dere ha gjort ? Endret 30. desember 2022 av kosmo 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Kan han ta drosje? Jeg tenker at vanligvis så får han gå, sykle, ta buss eller drosje, men siden det er 1. Nyttårsdag så hadde jeg kjørt. Det er jo hellig, og det går mest sannsynlig ikke buss da. Anonymkode: dabdc...fd9
kosmo Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan han ta drosje? Jeg tenker at vanligvis så får han gå, sykle, ta buss eller drosje, men siden det er 1. Nyttårsdag så hadde jeg kjørt. Det er jo hellig, og det går mest sannsynlig ikke buss da. Anonymkode: dabdc...fd9 Hadde du kjørt i så mange timer for at han skal komme seg på fest? 18
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde nok stilt opp. Ja han har vært dum, men det går jo ikke buss så tidlig 1.1. Anonymkode: 74dee...106 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 kosmo skrev (2 minutter siden): Hadde du kjørt i så mange timer for at han skal komme seg på fest? Men det er snakk om jobb, ikke fest. Hallo. Anonymkode: 74dee...106 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 kosmo skrev (2 minutter siden): Hadde du kjørt i så mange timer for at han skal komme seg på fest? Synes du skrev at han skulle på jobb? Anonymkode: d9edc...07d 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde kjørt Anonymkode: 42a8a...183 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 kosmo skrev (3 minutter siden): Hadde du kjørt i så mange timer for at han skal komme seg på fest? Ikke fest, men jobb.. forsto det som at sønnen i HI skulle på jobb? Anonymkode: dabdc...fd9 2
Mezzosoprena Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 kosmo skrev (8 minutter siden): Sønnen min på 18 år mistet førerkortet. Han hadde det i 10 mnd. Jeg og far sa mange ganger at han måtte følge fartsgrensa. Nå har han sport meg og far om vi kan kjøre han 1 nyttårsdag på jobb. Det vil si at vi må kjøre kl 05.00 og er ikke hjemme før kl 13.00. Vi har sagt nei. Og nå er han selvfølgelig sur , og har slettet oss på snap og facebook. Ønsker han ikke å være venn m oss de, er dette noe vi må akseptere. Mn nei vi kjører ikke. Hva ville dere ha gjort ? Dette er en jobb langt unna, hvor han skal være lenge? Jeg hadde kjørt for at han skulle ha kommet seg på jobb for å tjene til livets opphold. 3
kosmo Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du skrev at han skulle på jobb? Anonymkode: d9edc...07d Han kommer hjem i morgen. Og vil at vi skal kjøre han tilbake på jobb på sønsdagsmorran. Det skal sies at vi kjører og henter han hele tiden. Men å kjøre i 8- 9 timer for at han vil hjem på fest. 9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde nok stilt opp, dersom det ikke var muligheter for kollektivt. Det er greit at de må kjenne på sine egne konsekvenser, men jeg kan ikke se hvordan å miste jobben, vil løse denne situasjonen. Dere får heller ta litt kløkkelig med kjørepenger, dersom konsekvenser er viktig. Anonymkode: f86ea...eca 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 Jeg skjønner ikke hvor festen kommer inn i bildet Anonymkode: 57ca2...a8f 9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 kosmo skrev (Akkurat nå): Han kommer hjem i morgen. Og vil at vi skal kjøre han tilbake på jobb på sønsdagsmorran. Det skal sies at vi kjører og henter han hele tiden. Men å kjøre i 8- 9 timer for at han vil hjem på fest. Om det er festen som trekker - så hadde jeg ikke kjørt! Anonymkode: f86ea...eca 16 2
kosmo Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #14 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke fest, men jobb.. forsto det som at sønnen i HI skulle på jobb? Anonymkode: dabdc...fd9 Han kommer hjem i morgen og vil at vi skal kjøre han tilbake på søndagsmorran. Vi kjører han hele tiden hit og dit. Hadde dere kjørt i 8- 9 timer for at han skal hjem på fest?
Mezzosoprena Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 kosmo skrev (1 minutt siden): Han kommer hjem i morgen. Og vil at vi skal kjøre han tilbake på jobb på sønsdagsmorran. Det skal sies at vi kjører og henter han hele tiden. Men å kjøre i 8- 9 timer for at han vil hjem på fest. Åja, så bor der jobben er, men vil til stedet dere bor for å være med på en fest? Da hadde jeg nok ikke kjørt likevel, men bedt ham være hjemme så han kom seg på jobb. 20 8
kosmo Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #16 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om det er festen som trekker - så hadde jeg ikke kjørt! Anonymkode: f86ea...eca Ja d ee det 👍 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 kosmo skrev (Akkurat nå): Han kommer hjem i morgen og vil at vi skal kjøre han tilbake på søndagsmorran. Vi kjører han hele tiden hit og dit. Hadde dere kjørt i 8- 9 timer for at han skal hjem på fest? Selvsagt ikke. Anonymkode: 7a1ff...3e4 5 2
Anonymbrukersåklar Skrevet 30. desember 2022 #18 Skrevet 30. desember 2022 Er dikka hjemme så kan ni vel kjøre han. Var stolt over att sønnen din vil jobbe i stedet før å klage sån. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #19 Skrevet 30. desember 2022 Anonymbrukersåklar skrev (Akkurat nå): Er dikka hjemme så kan ni vel kjøre han. Var stolt over att sønnen din vil jobbe i stedet før å klage sån. Jeg hadde ikke vært veldig stolt om min sønn hadde mistet førerkortet sitt!! Det er i bunn og grunn en konsekvens han bør bære selv. Anonymkode: f86ea...eca 36 11
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #20 Skrevet 30. desember 2022 Tar det 8-9 timer og kjøre tur/ retur fra dere og til der han bor? Skal dere hente han hjemme hos han imorra også? Uansett, det virker ikke som at det blir mye nyttårsfeiring for deres del da. Jeg tenker at det at han ikke får deltatt på det han ønsker, er en konsekvens av sin handling. Anonymkode: 2fa6f...f20 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå