AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Søsteren min er gift med en litt snedig type synes jeg. De bor 150 meter unna foreldrene hans. Hver dag er han hjemme- greit nok. Jeg ville aldri godtatt det. Hjemme og drikker kaffe- stor tømming på do- også legger han seg i badekaret deres eller dusjer sier hun. Jeg har tenkt så mye på det siden hun sa det, er ikke det veldig rart? Og ja, jeg vet at folk gjør det de vil og alt det der. Lurer bare på om det er vanlig, og hva dere her hadde sagt om deres mann gjorde dette? Anonymkode: b9073...bde
Eva-Lena Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde spurt hvorfor han må dette hver dag. Samtidig så hadde jeg neppe brydd meg særlig, heller brukt den tiden til å lese en god bok eller se på TV. 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Ser ikke noe problem med det Anonymkode: 85032...4a1 3
Teardrop Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 (endret) Han er smart da. Bruker deres dopapir, legger igjen lukta der. Pluss at han sparer masse vann og strøm hjemme ved å ta et bad hos dem. Om han er vokst opp med badekar og selv kun har dusj er det ikke rart han benytter sjangsen for et bad. Uavhengig av alder. Endret 30. desember 2022 av Teardrop 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Lurer hun på det? Hvis ikke, så er det et ikke-problem Anonymkode: 325ca...5d0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Du ville aldri godtatt det? Er mannen din umyndiggjort som ikke bestemmer selv da? Anonymkode: 85032...4a1 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Det heter ikke «til foreldre» med mindre han gir sine foreldre et badekar. Utover det dårlige språket tenker jeg at det er meget dysfunksjonelt å henge seg opp i sin søsters partners forhold til hans foreldre. Har du planer om å ta grep i livet? Fokusere mer på deg og ditt? Lagt en tiårsplan for å oppnå lykke? Anonymkode: f83bc...ba6 4 1
Mezzosoprena Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Søsteren min er gift med en litt snedig type synes jeg. De bor 150 meter unna foreldrene hans. Hver dag er han hjemme- greit nok. Jeg ville aldri godtatt det. Hjemme og drikker kaffe- stor tømming på do- også legger han seg i badekaret deres eller dusjer sier hun. Jeg har tenkt så mye på det siden hun sa det, er ikke det veldig rart? Og ja, jeg vet at folk gjør det de vil og alt det der. Lurer bare på om det er vanlig, og hva dere her hadde sagt om deres mann gjorde dette? Anonymkode: b9073...bde Det blir kanskje litt mye å gå på driter'n og å bade hos foreldrene hver dag, men du hadde virkelig ikke godtatt at mannen din var innom sine foreldre daglig når de bodde 150 meter fra hverandre? 4
Adrenalina1 Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Teardrop skrev (6 minutter siden): Han er smart da. Bruker deres dopapir, legger igjen lukta der. Pluss at han sparer masse vann og strøm hjemme ved å ta et bad hos dem. Om han er vokst opp med badekar og selv kun har dusj er det ikke rart han benytter sjangsen for et bad. Uavhengig av alder. Vil heller kalle han en snylter. 2 1
visp Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Badekar er skikkelig deilig da:) Prøver alltid å fritte ut nye bekjentskap med om de er innehavere av et badekar. 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Skjønner ikke problemet.
Amossa Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 Nei, det hadde jeg ikke syntes var greit at min mann gjorde. Er man voksen, er flyttet for seg selv og har samboer er hjemmet der man bor. Hos foreldre kommer man på besøk og er gjest. Gjester bader ikke i badekaret! Synes også det høres merkelig ut at han er innom på kaffebesøk hos foreldrene sine hver dag. Høres ikke ut som denne mannen helt har løsrevet seg enda. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 Jeg kunne lett ha dratt til foreldrene mine For å ta meg ett bad hvis de hadde badekar, dog ikke hver dag. Anonymkode: 0c719...bbd 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 Man er rimelig inne i detaljene når man kan meddele publiken at det er "stor tømming på do", spesielt når dette gjelder et annet menneske i et annet hus. Anonymkode: 116c6...3b6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 Akkurat det med og bade kunne jeg skjønt om han ikke har badekar selv. Jeg har badet i badekaret til mor mor innimellom til jeg var nesten 40. Drikke kaffe hos mamma gjorde jeg stadig når vi bodde nærme , er det rart? Er det ikke sånn de fleste mødre skulle ønske voksne barn tok seg mer tid til? Stortømming på do var jo kanskje litt unormalt.. omen hvorfor bry seg. Anonymkode: d98a6...dc0 1
AnonymBruker 42 Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 (endret) Amossa skrev (35 minutter siden): Nei, det hadde jeg ikke syntes var greit at min mann gjorde. Er man voksen, er flyttet for seg selv og har samboer er hjemmet der man bor. Hos foreldre kommer man på besøk og er gjest. Gjester bader ikke i badekaret! Synes også det høres merkelig ut at han er innom på kaffebesøk hos foreldrene sine hver dag. Høres ikke ut som denne mannen helt har løsrevet seg enda. Jøss... Noen synes jo det er ganske alright å ta seg bad da... Noen synes t.o.m det er hyggelig å ta en kaffe med foreldrene sine... Merkelig verden vi lever i, selvsagt... Kanskje søsteren din er litt av den "krevende" sorten, og at han trenger ett lite pusterom i hverdagen. Det er min teori, TS 🤔 Endret 30. desember 2022 av AnonymBruker 42 1 1
Amossa Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det med og bade kunne jeg skjønt om han ikke har badekar selv. Jeg har badet i badekaret til mor mor innimellom til jeg var nesten 40. Drikke kaffe hos mamma gjorde jeg stadig når vi bodde nærme , er det rart? Er det ikke sånn de fleste mødre skulle ønske voksne barn tok seg mer tid til? Stortømming på do var jo kanskje litt unormalt.. omen hvorfor bry seg. Anonymkode: d98a6...dc0 Jeg har voksne barn, og hadde ikke synes det var greit om min sønn kom hit hver dag for å bade og drikke kaffe. Da hadde jeg bedt ham gå hjem og ta vare på familien sin! 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #18 Skrevet 30. desember 2022 Min gjerrige strømsparende mann kunne fint gjort dette.. han elsker å bade, men tar seg ikke råd til det selv. Nå i julen har han badet 3 ganger i løpet av kort tid hjemme hos foreldrene. (Vi overnatter pga reiseavstand). Så ja.. merkelig, men forstår at noen gjør sånt 😆 Anonymkode: 33dc0...076
Mezzosoprena Skrevet 30. desember 2022 #19 Skrevet 30. desember 2022 Amossa skrev (8 minutter siden): Nei, det hadde jeg ikke syntes var greit at min mann gjorde. Er man voksen, er flyttet for seg selv og har samboer er hjemmet der man bor. Hos foreldre kommer man på besøk og er gjest. Gjester bader ikke i badekaret! Synes også det høres merkelig ut at han er innom på kaffebesøk hos foreldrene sine hver dag. Høres ikke ut som denne mannen helt har løsrevet seg enda. Jeg har heldigvis aldri følt meg som en gjest hjemme hos foreldrene mine 🙂 Jeg brukte badekaret til moren min ofte fordi det er deilig og jeg ikke har badekar selv... Det er da ikke noe merkelig med det. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #20 Skrevet 30. desember 2022 Amossa skrev (1 minutt siden): Jeg har voksne barn, og hadde ikke synes det var greit om min sønn kom hit hver dag for å bade og drikke kaffe. Da hadde jeg bedt ham gå hjem og ta vare på familien sin! 🤣🤣 Anonymkode: d98a6...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå