ArielSofie Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 Det er spesielt innenfor kjærlighet/ familie og karriere jeg er mest spent på 2023. Jeg lover å komme tilbake med oppdateringer dersom noen treffer på deler av eller hele prediksjonen. Om du trenger mer informasjon for å uttale deg, så bare spar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 1. januar 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 1. januar 2023 Prøver meg på å få denne opp igjen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg får opp en slags familieforøkelse. Kanskje en baby, men ikke nødvendigvis. Kanskje et dyr? For også opp en vakker hage rundt deg, med utsikt til noen fjell. Har du nettopp flyttet, eller har planer om det? Anonymkode: 9dee7...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 2. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.1.2023 den 13.49): Jeg får opp en slags familieforøkelse. Kanskje en baby, men ikke nødvendigvis. Kanskje et dyr? For også opp en vakker hage rundt deg, med utsikt til noen fjell. Har du nettopp flyttet, eller har planer om det? Anonymkode: 9dee7...401 Ekspander Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive, det betyr mye for meg. Jeg har ikke flyttet på noen år, jeg har ingen planer om å flytte, men jeg har et ønske om å flytte i ny bolig i 2023. Det var spennende å høre om en slags familieforøkelse, som det er vanskelig å si om er en baby, ett dyr eller noe annet. Jeg skal holde deg oppdatert om hvordan det går. Igjen tusen takk for at du delte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.1.2023 den 13.49): Jeg får opp en slags familieforøkelse. Kanskje en baby, men ikke nødvendigvis. Kanskje et dyr? For også opp en vakker hage rundt deg, med utsikt til noen fjell. Har du nettopp flyttet, eller har planer om det? Anonymkode: 9dee7...401 Ekspander Hei😊 Hadde du hatt lyst til å lese meg også? Jeg prøvde meg på en lignende tråd for litt siden, men fikk bare ekle svar fra et par stykker som gjorde narr av det hele. Anonymkode: c31c1...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå