AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Dama har 0 sexlyst. Jeg prøver å snakke med henne om det, men det er vanskelig for henne. Jeg har selvsagt foreslått parterapi, sexolog osv. Vi har sex kanskje 8-10 ganger i året fordi hun nok har «synd på deg sex eller, bukker under for maset sex» jeg kan ikke huske at hun har tatt initiativet, og det er stort sett på tidspunkt med dårlig tid osv, aldri i ferier eller noe der vi kunne hatt god tid. Hun vil bare blir fortest mulig ferdig. Vi har vært gift i mange år og fungerer ok sammen ellers. Hun sier jeg er en god far, en god venn osv. Hun sier hun elsker meg, men viser det liksom ilkke. I ulike settinger har hun sagt klart i fra om hva hun mener om utroskap. Da er ekteskapet over, vi blir fiender osv Poenget mitt er at om jeg ikke skal være utro, og om jeg ikke skal «mase» så ender vi opp med 0 sex. Jeg er da låst i et «platonisk ekteskap» slik jeg ser det. Hva tenker dere om dette - er det slik livet skal være? Hv er poenget med slikt forhold? Er det rettferdig fra hennes side? Kan hun kreve sånt? Hva er hennes ansvar i dette? Anonymkode: 84d4b...e0d 2 2
Kompetent Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Det som øker damers sexlyst er damer. Foreslå en 3-kant hvor hun kan kose seg med en sexy dame og du bare ser på, så skal du se sexlysten hennes er tilbake sterkere enn noen gang. 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Sex er ikke noe du kan kreve, selv når du er gift. Det du kan gjøre, er å prøve å øke hennes sexlyst. Mange kvinner opplever det å bli tent som en mye lenger prosess enn hva det er for mange menn. De trenger at huset er rent, oppvasken er tatt, logistikken går opp på alle punkter, og stemninger er god hjemme. Da plutselig blir de kåte. Gjør en innsats for at hun skal være komfortabel, føle seg bra, sett og rolig. Ikke be om sex, men legg armen rundt henne, klem helle, kyss henne, se om det er mulig å ta det videre. Men ta det rolig, og les hennes signaler. Anonymkode: 11a3b...347 17
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Jeg er henne. Jeg klarer ikke mere pliktsex med samboeren min. Det er ikke hans skyld, men jeg tenner ikke på han lenger. Ingenting av det han gjør får meg tent. Det er ingens skyld, det bare er sånn. Jeg tenker at dere enten må begynne å ha sex med andre, eller gå hver deres vei. Ett av to. Anonymkode: 839c5...251 10 5 5
Jdz Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Poenget mitt er at om jeg ikke skal være utro, og om jeg ikke skal «mase» så ender vi opp med 0 sex. Jeg er da låst i et «platonisk ekteskap» slik jeg ser det. Hva tenker dere om dette - er det slik livet skal være? Hv er poenget med slikt forhold? Er det rettferdig fra hennes side? Kan hun kreve sånt? Hva er hennes ansvar i dette? Anonymkode: 84d4b...e0d Etter min mening er det ikke slik livet skal være. Om dere begge har like lite lyst på sex kan det forholdet fortsatt være liv laga, men når behovene er såpass forskellig blir det vanskelig. Hvor bra kan egentlig sex du har "mast" deg til noen gang bli? Du kan være utro og risikere at dere går fra hverandre som bitre fiender, men det er kanskje det verst tenkelige utfallet? Et åpent forhold kan være mer komplisert enn du kanskje har tenkt over, selv med de beste intensjoner. Det er utrolig vanskelig å skulle gå ut av et forhold med noen man er glad, uansett hva årsaken er, men du kan ikke kreve eller forvente at hun skal forandre seg, like lite som hun kan kreve det av deg. Du er ansvarlig for din egen livskvalitet. I kjærlighetslivet er du din egen lykkes smed. Da er det tross alt bedre at dere avslutter forholdet på en ryddig måte. Jeg ser fortsatt på det at det ble slutt mellom meg og min eks-kone som mitt livs største nederlag, men jeg er likevel glad for at jeg ikke ble i forholdet. 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Har hun alltid hatt dårlig/lav sexlyst? Det er vanskelig sånne ting, for det er ikke greit å presse seg til sex, det er ikke greit å være utro, og det er ikke greit å pålegge partner å leve uten sex. Det eneste jeg kan komme med er at dere bør sette dere ned og ha en ordentlig samtale om det, og samtalen bør være i "fredstid". Hun må forstå hvordan det er for deg, og prøve å finne løsninger. Samtidig må du forstå henne. Har hun alltid vært slik, så har du vel visst hva du gikk til, om hun ikke skjulte det i begynnelsen. Er det noe som har kommet senere, så kan hun bla ta en sjekk hos lege for å se at bla hormoner og den slags er ok. Jeg personlig syns ikke hun kan kreve at du skal leve et liv uten sex fordi hun ikke vil. Jeg hadde ikke kunnet levd slik. Jeg var sammen med en mann i 3 år, og han hadde lite sexbehov. Jeg endte opp med å føle meg stygg og verdiløs, uten selvtillit og ikke verdt å elske. (Det er mye mer til denne historien). Nå er jeg gift med en mann som passer meg mye bedre seksuelt, og det vi deler er så intimt, trygt og personlig. Hun kan ikke forvente/tvinge deg til å leve et helt liv uten sex, ser hun ikke det selv? Hva sier hun selv ang dette? Anonymkode: 693e1...6ef 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Kompetent skrev (18 minutter siden): Det som øker damers sexlyst er damer. Foreslå en 3-kant hvor hun kan kose seg med en sexy dame og du bare ser på, så skal du se sexlysten hennes er tilbake sterkere enn noen gang. Særlig. Anonymkode: 693e1...6ef 12 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Skill deg. Hun elsker deg ikke, hun mener bare det er trygt å dele økonomi med deg. Anonymkode: 5d58d...1ac 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Du ser på sex som et bevis på at hun elsker deg. Stakkars kone. Anonymkode: fe1ba...aa4 6 1
Kompetent Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Særlig. Anonymkode: 693e1...6ef Uprøvd duger ikke, som det heter. 89% av kvinner drømmer om 3-kant, så statistisk sett har du svært gode odds.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 Kompetent skrev (Akkurat nå): Uprøvd duger ikke, som det heter. 89% av kvinner drømmer om 3-kant, så statistisk sett har du svært gode odds. Eh. Nei. Bare nei. Anonymkode: 839c5...251 10 7
c_buk Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 Skilsmisse. Du ønsker noe hun ikke ønsker, og vice versa. Ellers kan du godta et liv uten sex. Du kan ikke tvinge eller overtale henne. Det virker bare mot sin hensikt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er henne. Jeg klarer ikke mere pliktsex med samboeren min. Det er ikke hans skyld, men jeg tenner ikke på han lenger. Ingenting av det han gjør får meg tent. Det er ingens skyld, det bare er sånn. Jeg tenker at dere enten må begynne å ha sex med andre, eller gå hver deres vei. Ett av to. Anonymkode: 839c5...251 Pliktsex har skylden. Altså deg, eller ham om han har mast seg til sex han forsto at du ikke ønsket. Anonymkode: 8b7be...4bd 2 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 Kompetent skrev (1 minutt siden): Uprøvd duger ikke, som det heter. 89% av kvinner drømmer om 3-kant, så statistisk sett har du svært gode odds. Kanskje. Men ikke nødvendigvis med en av samme kjønn. Bare tanken på en annen kvinne gjør meg kvalm. To menn derimot.. Anonymkode: fe1ba...aa4 6 1 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ser på sex som et bevis på at hun elsker deg. Stakkars kone. Anonymkode: fe1ba...aa4 Vi leser dette ganske ulikt.. Syns du det er greit at ene parten i et forhold skal bestemme at den andre skal leve uten sex? Jeg syns det vitner mer om egoisme enn kjærlighet. Jeg er enig med en over her som sier at hun vil ha han pga tryggheten, og skal han da finne seg i det? Fortjener ikke mennesker å leve i et likeverdig forhold? Anonymkode: 693e1...6ef 6 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 Viser du at du elsker henne da? Eller tror du at hun føler seg elsket når du maser om å få dyppe pikken? Anonymkode: fe1ba...aa4 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #18 Skrevet 30. desember 2022 Du er i et monogamt forhold og kan ikke forvente annet enn brudd om du er utro. Såklart sier hun fra om at det er uaktuelt for henne å gå med på! Sex 8-10 ganger i året er ikke lite. Det er sex ca hver 6 uke, ikke langt fra en gang i måneden som er ganske gjennomsnittlig for mange forhold. Er egentlig overrasket over at dama di ikke har dumpet deg allerede når du kommer med trusler om å være utro. Anonymkode: a80bc...871 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #19 Skrevet 30. desember 2022 Kompetent skrev (3 minutter siden): Uprøvd duger ikke, som det heter. 89% av kvinner drømmer om 3-kant, så statistisk sett har du svært gode odds. Jeg har gode odds for hva? Men nei, jeg er ikke enig med deg, jeg tviler på at 89% av kvinner ønsker å ha trekant med mannen og en annen kvinne. Det høres mest ut som en (ung)guttedrøm. Anonymkode: 693e1...6ef 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #20 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi leser dette ganske ulikt.. Syns du det er greit at ene parten i et forhold skal bestemme at den andre skal leve uten sex? Jeg syns det vitner mer om egoisme enn kjærlighet. Jeg er enig med en over her som sier at hun vil ha han pga tryggheten, og skal han da finne seg i det? Fortjener ikke mennesker å leve i et likeverdig forhold? Anonymkode: 693e1...6ef De er jo ikke uten sex. Hun lar ham pliktknulle seg 8-10 ganger i året fordi han maser. Og mister mer lysten av det. Han høres ikke ut som en omtenksom type som bryr seg om og elsker henne. Anonymkode: fe1ba...aa4 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå