AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Misjonærstillingen har vert favorittstillingen under sexen, men opplever at dama bare ofte ligger der som eit "slakt" og sprer bena, og lite delaktig under sexen. Nå er eg ingen tankeleser i forhold til hennes opplevelse av sexen,og legger vekt på tilbakemeldinger / kommunikasjon. God sex handler om igjennsidige følelser, kommunikasjon, og tilbakemeldinger, og delaktighet fra begge parter. Anonymkode: ae423...92d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Det varierer litt, men som oftest pleier vi å sende fax til hverandre under akten. Anonymkode: 9f806...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det varierer litt, men som oftest pleier vi å sende fax til hverandre under akten. Anonymkode: 9f806...d8c Og Faxen kommer alltid frem i tide ? ? Anonymkode: ae423...92d
lh45 Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Ingen kommunikasjon under sexakten her, drepende kjedelig når fruen ikke vil snakke eller åpne seg desverre. Hun er ikke interessert i å utveksle ønsker og følelser. Hun har tre utro forhold bak seg, vil ikke snakke noe om det, antagelig dumpet av den siste.
Nevrosererroser Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det varierer litt, men som oftest pleier vi å sende fax til hverandre under akten. Anonymkode: 9f806...d8c Bedre med fax enn røyksignal pga friksjon.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 lh45 skrev (30 minutter siden): Ingen kommunikasjon under sexakten her, drepende kjedelig når fruen ikke vil snakke eller åpne seg desverre. Hun er ikke interessert i å utveksle ønsker og følelser. Hun har tre utro forhold bak seg, vil ikke snakke noe om det, antagelig dumpet av den siste. Men du jukker på likevel ? Anonymkode: d2da9...065
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Hva er telepatiske evner? Kanskje noe alle burde hatt telepatiske evner ? Telepati (fra gresk tele-, «fjern», og -pati, «følelse») også kalt tankeoverføring og tankelesning, er å oppnå direkte mental kontakt med en person og å få vite om personens tanker og følelser uten å bruke vanlige sanser, språk eller fysiske signalformer som koder og tegn. Anonymkode: ae423...92d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det varierer litt, men som oftest pleier vi å sende fax til hverandre under akten. Anonymkode: 9f806...d8c Men, hvordan kommunisere om sex uten Fax, Mobil. Data, og KvinneGuiden ? Anonymkode: ae423...92d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Synes det er så rart med dere menn som snakker så nedsettende om damene deres. Hvorfor er dere sammen når dere ser sånn på henne? Anonymkode: 62fd7...735 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er så rart med dere menn som snakker så nedsettende om damene deres. Hvorfor er dere sammen når dere ser sånn på henne? Anonymkode: 62fd7...735 Snakker netsettende ? Det handler vel ikkje om å "nedsnakke" damene, men heller forsøke i identifisere med dama sine følelser i forhold til sexuelle nytelser. Anonymkode: ae423...92d
Jdz Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men, hvordan kommunisere om sex uten Fax, Mobil. Data, og KvinneGuiden ? Anonymkode: ae423...92d Fra spøk til revolver, på samme måte som alle andre tema egentlig. Av og til som en del av sexen, men som oftest mer tilfeldig. Det er et tema vi er innom ganske ofte, så det er sjelden behov for dype, gravalvorlige samtaler. Det er litt sånn "hei, skulle vi prøve xxx" eller "det var utrolig digg når du yyy".
mebeforeyou Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 (endret) Min opplevelse er at det er mye god sex i god kommunikasjon. God seksuell kjemi betyr for meg at vi kan tørre å si i fra, le, blikk kontakt og være oss selv. Hadde aldri klart å hatt sex med en som ikke kan formidle hva han ønsker og liker - som bare peiser på uten å snakke. Å snakke mener jeg ikke samtaler, men mer "lyst på 69?", "kan du ... meg?" "nei, nå har jeg lyst å ... deg", "nå er jeg k..." osv. Endret 30. desember 2022 av mebeforeyou
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 Jdz skrev (1 minutt siden): Fra spøk til revolver, på samme måte som alle andre tema egentlig. Av og til som en del av sexen, men som oftest mer tilfeldig. Det er et tema vi er innom ganske ofte, så det er sjelden behov for dype, gravalvorlige samtaler. Det er litt sånn "hei, skulle vi prøve xxx" eller "det var utrolig digg når du yyy". Kommikasjon formidles igjennom ordbruk /tale , kroppspråk hos mennesker. Mange menn hevder at de aldri har greidd å identifirsere seg med partneren sin sexuelle fantasier, og følelser. Kvinner har eit forhold til sex før ekteskapet /samboerskapet, og eit forhold til sex etter Hundene kan identifisere med eit menneske sine følelser igjennom luktesansen. og denne egenskapen har mange dyrearter. Kvinner er generelt sett annerledes skrudd saman i forhold til sex, og sexuelle følelser en menn. Anonymkode: ae423...92d
Jdz Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommikasjon formidles igjennom ordbruk /tale , kroppspråk hos mennesker. Mange menn hevder at de aldri har greidd å identifirsere seg med partneren sin sexuelle fantasier, og følelser. Kvinner har eit forhold til sex før ekteskapet /samboerskapet, og eit forhold til sex etter Hundene kan identifisere med eit menneske sine følelser igjennom luktesansen. og denne egenskapen har mange dyrearter. Kvinner er generelt sett annerledes skrudd saman i forhold til sex, og sexuelle følelser en menn. Anonymkode: ae423...92d Synes det var veldig generaliserende. Min erfaring er at kvinner er like ulike andre kvinner, som kvinner er ulike menn, når det gjelder forhold til sex og sexuelle følelser. Jeg og min nåværende partner er veldig på samme bølgelengde om hvordan vi kommuniserer sexlivet vårt med mye åpenhet og stor takhøyde. Med tidligere partnere har det vært anerledes, uten at det nødvendigvis har vært feil. Å snakke sammen, både om sex og om andre tema er ofte en treningssak og noe man bør ta tak i på et tidlig i forholdet.
Blåjojo Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 Etter 5 år er vi ganske samkjørte på hva vi liker og hva vi vil, så snakker ikke nødvendigvis så mye der og da. Men begge er absolutt med i akten med både kropp, blikk og lyder. Er det noe vi tenker kunne vært gjort annerledes eller noe nytt vi vil prøve så tar vi det opp på et annet tidspunkt.
Fioljenta Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 Hvor mye vi kommuniserer underveis, varierer mye. Det kan være ord, små stønn, hvordan kroppen beveges, hvor mye begjær som legges i kjærtegn etc. Noen ganger er det deilig å bare synke inn i nytelsen og bare være der sammen. Uten å snakke eller fokusere på å gi respons. Det bare forstyrrer. Andre ganger fyker tankene mine så mye rundt omkring, at ord er en stor hjelp til å holde dem på plass. Da liker jeg at vi prater om hva vi gjør og hva vi opplever underveis, f.eks. om alle kontaktpunktene våre. Når vi prøver noe nytt eller vi ikke helt får den responsen vi hadde håpet på, så liker jeg å spørre: «Liker du dette eller dette best?» mens jeg prøver to forskjellige ting (f.eks. raskt og saktere, begjærlig eller varsomt, en eller to hender). Det er enklere å svare på og mer informativt enn spørsmål som «Hvordan liker du dette?». Et svar som «Det er deilig» forteller meg egentlig ikke noe. Men ønsker, fantasier og drømmer liker jeg best å snakke om med klærne på. Gjerne når vi går tur sammen. Vi har også god erfaring med å skifte på å stille hverandre tilfeldig spørsmål (vi brukte disse senest i går). Vi har også forsøkt erotisk hypnose. Og da sier det seg selv at det blir en del snakking. 🥰 Her er forresten flere tips om å prate med henne underveis. Jeg tror ikke det finnes en måte som passer for alle, så her tror jeg alle må prøve seg litt frem for å finne noe som fungerer. Beklager, nå løp fingrene mine løpsk på tastaturet …. igjen. God kommunikasjon er noe av det jeg ser på som veldig viktig. Både i og utenfor senga. Så derfor blir fingrene mine veldig «snakkesalige». 😂 1
Geojak Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 Tittelen her sier «kommunikasjon når vi har sex» Den inneholder ikke så mye ord, snakke om hva vi liker kan vi gjøre før eller etterpå. Underveis går det i lyder, berøring og bevegelser, så vi har mye «kommunikasjon» underveis uten at vi må simtil hverandre at det er deilig, eller spørre hvordan liker du dette? Vi hører på pusten og de små lave stønnene til hverandre om det vi gjør settes pris på og nytes, eller en hånd kan komme og veilede til bedre nytelse. Jeg føler nytelsen og det magiske mellom oss akkurat der ville blitt ødelagt av verbale spørsmål og svar. Det hender likevel underveis, da gjerne som hes visking, som hvis hun vil ha meg raskere ned på seg, da visker hun de herlige ordene «du må slikke meg» har også hørt henne si «kom inn i meg» og «hardere» 🥰 Og når vi endrer stilling korte instrukser, jeg kan si «snu deg, jeg vil inn i deg bakfra» eller «sett deg over meg» Men mest som begjærlige ønsker som besvares med handling og ikke ord.
AnonymousBruker Skrevet 14. januar 2023 #18 Skrevet 14. januar 2023 Kommunikasjonen vår er helt fin og fyllende uten ord. Blikk, lyder, berøring og anerkjennelse er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå