AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Hva foretrekker dere. Og dere som har prøvd både billig og dyrt, merker dere noen forskjell? Hvor kjøper dere? Anonymkode: 85c59...77e
Macro Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Blanding. Bruker produkter som jeg liker og fungerer. Bruker parfymerier og Vita. Er også viktig for meg å handle i fysiske butikker. Hårprodukter, som regel Redken, kjøper jeg hos frisør. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Bruker kun Makeup Mekka, ekstremt billig og det meste er veldig bra. Anonymkode: 0754f...06c 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker kun Makeup Mekka, ekstremt billig og det meste er veldig bra. Anonymkode: 0754f...06c Glemte at jeg bruker renseprodukter og parfyme utenom, så da blir det ikke kun MM, men 95% kanskje. Anonymkode: 0754f...06c 1
flusa Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 (endret) Bruker både billig og dyrt. Liker å teste ut nye produkter hele tiden🥰 Min faste ansiktsrens er fra Sensai, den koster vel 500 kr. Men bruker også rens til 149 kr. Ellers er hudpleien min varierende i pris. Merker noe forskjell på enkelte produkter som enkelte øyekremer,hudkremer og leppeprodukter etc. Sminke er mesteparten billig,men også noe dyrt som ysl,dior etc. Endret 30. desember 2022 av flusa 2
jordbær86 Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Er litt svak for luksusmerker. Bruker mye fra Dior og Clarins. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Bruker fra Hennes og Mauritz og L’Oréal, Dior osv… Så både billig og dyrt. Anonymkode: 85c59...77e 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 Bruker det som har ingredienser som er forsket på. Anonymkode: 36e1c...80d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 Det varierer, men mest dyrt. Hverdagssminken per i dag har produkter fra Dior, Mac, Morphe, Charlotte Tilbury, Urban Decay, KVD, Tarte, Laura Mercier og Fenty. Av hudpleie/rens går det i Garnier, Shiseido, Sissly, Dermalogica, Dr Anerstjerne, Klairs... Har vært veldig interessert i området i nesten 20 år nå, og er litt produktjunkie. Så har prøvd det meste, er ikke lojal mot et merke, men har mine favoritter til hver bruk. Anonymkode: d77dc...871
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 Bruker dyrere merker. Anonymkode: 189c6...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 Jeg bruker både billig og dyrt. Hudpleie bruker jeg mye fra The ordinery, Paulas chioise, Klairs, Ole Henriksen og CerVe. Sminke bruker jeg mye fra Nars, Ilia, Benefit, Mac, Laura Mercier, Clinique, Fenty og Caia. Hårprodukter bruker jeg alltid dyrere, typisk frisør merker Anonymkode: b07fd...763
Gjest Athena Catalina Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 En blanding, bruker alt fra Dior til Isadora.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 Medium prisklasse hudpleie (Ole Henriksen, Dermalogica), sminke stort sett rimelig. Lite penger i året siden jeg bare har 1 eller 2 ting pr kategori, f.eks 1 mascara og 2 foundations (mikser for riktig farge). Så har råd til å kjøpe litt dyrere om jeg vil, men jeg ser ikke poenget. Anonymkode: 41851...669 1
Zoega Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 Bruker hudpleieserie og sminke fra Mary Kay. Eneste sminke fra annet merke er en øyenbrynsblyant fra Isadora😆 Prisen er grei, dyrere enn billigmerker men ruinerer ikke lommeboka. Bedre produkter enn billigmerker, syns jeg.
flusa Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 Zoega skrev (Akkurat nå): Bruker hudpleieserie og sminke fra Mary Kay. Eneste sminke fra annet merke er en øyenbrynsblyant fra Isadora😆 Prisen er grei, dyrere enn billigmerker men ruinerer ikke lommeboka. Bedre produkter enn billigmerker, syns jeg. Jeg syns mary kay har noen gode produkter til min hud og, men hudpleieproduktene er rene ranet, syns jeg.. Ufornuftig dyrt. Men serumet er sinnsykt bra mot rynker. Elsker cc creamen til mary kay og!! 1
Zoega Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 flusa skrev (Akkurat nå): Jeg syns mary kay har noen gode produkter til min hud og, men hudpleieproduktene er rene ranet, syns jeg.. Ufornuftig dyrt. Men serumet er sinnsykt bra mot rynker. Elsker cc creamen til mary kay og!! Mjo, men sammenlignet med andre hudpleieserier av gode merker er prisen nokså lik. Er også utrolig drøye kremer og renser, trenger ikke mye 🤩 I know, elsker serumene! Boosterne er også helt fantastisk😊 Cc kremen klarer jeg meg ikke uten😅 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. januar 2023 #18 Skrevet 1. januar 2023 Jeg bruker stort sett Dior-sminke og Biotherm hudpleieprodukter. Jeg har prøvd noen hudkremer fra matbutikken, men huden min likte ikke dem og jeg ble hoven rundt øynene.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #19 Skrevet 1. januar 2023 Bruker både billig og dyrere. Hudpleie: Clinique, Cerave, The Ordinary og Avene. Solfaktor: La Roche Posay. Hår: Wella (frisør), Nioxin, Kerastase, Living Proof, Bjørn Axen Sminke: W7 (bryn), armani, MAC, NYX, Chanel, sensai, Max Factor, Anastasia, Dior, Nars Brukte mer rimelige produkter før, som Maybelline - men den ligger ikke lenger pent på huden etter jeg fylte 40. Anonymkode: 38f5f...5ca
kaledonia Skrevet 2. januar 2023 #20 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bruker både billig og dyrere. Hudpleie: Clinique, Cerave, The Ordinary og Avene. Solfaktor: La Roche Posay. Hår: Wella (frisør), Nioxin, Kerastase, Living Proof, Bjørn Axen Sminke: W7 (bryn), armani, MAC, NYX, Chanel, sensai, Max Factor, Anastasia, Dior, Nars Brukte mer rimelige produkter før, som Maybelline - men den ligger ikke lenger pent på huden etter jeg fylte 40. Anonymkode: 38f5f...5ca De fleste rimelige sminkeprodusenter konsentrerer seg mer om yngre hud og bryr seg ikke om oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå