Gå til innhold

Bruker fleshlight i stedet for å ha samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt et fint samliv, men vi har hatt noen flere diskusjoner det siste året. Vanligvis har vi sex ca hver andre dag, men nå har vi ikke hatt sex siden lille julaften, noe som er den lengste tiden det har gått uten samleie i vårt forhold.

I går så var han tidlig oppe så han tok seg en hvil på ettermiddagen. Når han våkna fikk jeg snap der han skrev «at han bare måtte våkne og lette på trykket» før han sto opp. Jeg svarte han «ok 😅» og hørte at han gikk i skapet vi har med sexleketøy. Så fikk jeg en veldig rask mørk snap med at han drev på med fleshlighten. Sekunder etter hørte jeg at han gikk i dusjen og var ferdig.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette her, men jeg ble så satt ut og lei meg og har kjent på det i hele dag, spesielt når jeg skulle dusje og ser at den ligger til tørk på badet helt usjenert.. Det var ingen invitasjon til å «være med» på leken, og jeg føler meg oversett og udugelig når han heller velger en gummimus ovenfor å ha samleie med meg.. 

Det skal sies at jeg har slitt litt med sexlysten i det siste, og jeg har tatt det opp og sakt at jeg savner at han bruker litt tid på å få meg tent isteden for å bruke masse glidemiddel. De gangene jeg ikke har vært i humør så har det ofte skjedd at han runker seg ferdig ved siden av meg mens han sier at jeg ikke får røre, kun se på. Jeg har også tatt opp at dette føles nedsettende og at jeg ikke liker å få en erigert penis trykt på meg når jeg over hode ikke er kåt, og jeg ender alltid opp med å bli lei meg disse gangene også..

Har noen innspill til hvordan vi kan løse opp i denne floken? For akkurat nå føler jeg meg liten og ubrukelig samtidig som jeg er redd for at det skal bli enda verre i fremtiden med at vi ikke skal ha sex med hverandre lengre og lette trykket hver for oss…

Blir du feks lei deg hvis mannen tar seg en ronk helt åpenlyst uten å invitere til noe mer? Eller må jeg jobbe med følelsene mine? Tanker?

Anonymkode: 464d8...fe0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere ikke hatt sex siden lillejulaften fordi du ikke har hatt lyst regner jeg med at han ikke ville mase på deg. Hvis du har slitt med lysten synes jeg du skal si ifra til han når du faktisk vil ha sex. Dette høres bare ut som en misforståelse og forsøk på å ta hensyn. 

Anonymkode: 547ea...18b

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du skal snakke åpent og ærlig med din mann om hva du tenker og føler rundt alt dette, for ellers kan ikke han vite det. Kom også gjerne med noen forslag til mulige fremgangsmåter og løsninger. 

Anonymkode: 8a097...32c

• Liker 1
Skrevet

Han har ikke tatt initiativ til sex han heller, er ikke slik at jeg har avslått han på noen måter etter lillejulaften..  Har ingenting imot at han tar seg en runk, men jeg syns det er dårlig gjort av han å sende film av at han puler fleshlighten uten å tilby noen form for sex. Vanskelig å forklare, men jeg føler på en måte at han sendte det og ikke har tatt iniativ med vilje, som en protest på en måte. Samme med de andre gangene han bare legger seg til å runker som om jeg ikke skulle vært der. Hadde vært bedre om han gjorde det på do eller i dusjen for da hadde det føltes bedre for min del iallfall..

Skrevet

Veldig snill og omtenksom mann som ikke presser seg og tar saken i egne hender. Synes du bør la han være og når du vil være med igjen så melder du deg på.

• Liker 2
Skrevet

«Ikke siden lille juleaften» 😂

Unnskyld, men dette blir for dumt.

Anonymkode: 512f4...2e0

• Liker 2
Skrevet

Æsj, glad jeg ikke er sammen med en slik fyr 🤢

Anonymkode: bd43e...d19

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

«Ikke siden lille juleaften» 😂

Unnskyld, men dette blir for dumt.

Anonymkode: 512f4...2e0

Kommer da an på hva man er vant med.

Syns selv ikke dette høres det minste dumt ut: Kona og jeg har ikke gått en eneste hel uke uten sex under normale omstendigheter de siste 11 årene, den gangen pga. ukene etter siste fødsel hvor man bør vente. 

Anonymkode: 53780...788

Skrevet

Da han våknet og sendte snap om at han ville lette på trykket, du kan ikke tolke det som en invitasjon da? Og når han bare fikk "ok" tilbake og du ikke kom, så fikset han det selv 😉

Anonymkode: 94880...c9b

• Liker 2
Skrevet

Kommunikasjon. Snakk med han om det du skriver her.

Anonymkode: 0f736...0ff

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har avvist mange ganger og dere har hatt samtaler om at du har liten sexlyst, så kommer han ikke til å spørre deg om sex. Bilene/ videoen var et subtilt hint/ en invitasjon. Han håpte sikkert at du skulle være interessert/ bli tent, og komme inn og ta over.

Det er du som må initiativet nå. Han er sikkert redd for å bli avvist igjen, for avvisning føles helt forferdelig.,.

Anonymkode: 3109e...3d1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har hatt et fint samliv, men vi har hatt noen flere diskusjoner det siste året. Vanligvis har vi sex ca hver andre dag, men nå har vi ikke hatt sex siden lille julaften, noe som er den lengste tiden det har gått uten samleie i vårt forhold.

I går så var han tidlig oppe så han tok seg en hvil på ettermiddagen. Når han våkna fikk jeg snap der han skrev «at han bare måtte våkne og lette på trykket» før han sto opp. Jeg svarte han «ok 😅» og hørte at han gikk i skapet vi har med sexleketøy. Så fikk jeg en veldig rask mørk snap med at han drev på med fleshlighten. Sekunder etter hørte jeg at han gikk i dusjen og var ferdig.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette her, men jeg ble så satt ut og lei meg og har kjent på det i hele dag, spesielt når jeg skulle dusje og ser at den ligger til tørk på badet helt usjenert.. Det var ingen invitasjon til å «være med» på leken, og jeg føler meg oversett og udugelig når han heller velger en gummimus ovenfor å ha samleie med meg.. 

Det skal sies at jeg har slitt litt med sexlysten i det siste, og jeg har tatt det opp og sakt at jeg savner at han bruker litt tid på å få meg tent isteden for å bruke masse glidemiddel. De gangene jeg ikke har vært i humør så har det ofte skjedd at han runker seg ferdig ved siden av meg mens han sier at jeg ikke får røre, kun se på. Jeg har også tatt opp at dette føles nedsettende og at jeg ikke liker å få en erigert penis trykt på meg når jeg over hode ikke er kåt, og jeg ender alltid opp med å bli lei meg disse gangene også..

Har noen innspill til hvordan vi kan løse opp i denne floken? For akkurat nå føler jeg meg liten og ubrukelig samtidig som jeg er redd for at det skal bli enda verre i fremtiden med at vi ikke skal ha sex med hverandre lengre og lette trykket hver for oss…

Blir du feks lei deg hvis mannen tar seg en ronk helt åpenlyst uten å invitere til noe mer? Eller må jeg jobbe med følelsene mine? Tanker?

Der er invitasjonen din, og svaret han fikk.

Så du er ikke i humør, men forventer at han skal invitere til noe mer? Og hvis du (enda en gang sier nei) så skal han luske seg avgårde for å ta en runk slik at du ikke "får en erigert penis trykt på deg"? Hvordan får du en erigert penis trykket på deg når du ikke er med?

Hele greia virker... motstridende og litt rart for min del.

Anonymkode: bb9a3...6f6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da han våknet og sendte snap om at han ville lette på trykket, du kan ikke tolke det som en invitasjon da? Og når han bare fikk "ok" tilbake og du ikke kom, så fikset han det selv 😉

Anonymkode: 94880...c9b

Enig! Ts, det var jo du som ikke ble med på leken så da tok han det vel i egne hender 

Anonymkode: 31227...72d

• Liker 1
Skrevet

Alle har rett til å ha litt egentid og kose seg med sexleketøy selv om man er i ett forhold, men det skal ikke være sånn i ett forhold at det blir mer egentid enn sex. Sex og kos med ett ekte menneske er viktigst. Så fleshlight kan han ikke nektes å bruke, men hvis det er sånn at han vil bruke den istedenfor deg eller bruke den mest og sex sjelden så må du si i fra. Viktig å kunne snakke om alt med hverandre. I alle fall når det gjelder sexlivet. 

Skrevet

Det er jo du som er helt uinteressert her og tydeligvis har knepet igjen ganske lenge.. sorry men jeg skjønner at han ikke gidder det der..

Anonymkode: 9ca57...8bd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo du som er helt uinteressert her og tydeligvis har knepet igjen ganske lenge.. sorry men jeg skjønner at han ikke gidder det der..

Anonymkode: 9ca57...8bd

Jeg ser lett at det kan handle om at han kanskje føler seg kritisert over det at han ikke møter hennes ønske om mer forspill for at hun skal bli tent, og forventer mer spontan tenning av henne enn hun kan by på. Han vil ha en kjappis, men det fungerer ikke så bra for henne.

TS skriver jo mer eller mindre det, og det kan forstås som at han ønsker kjapp tilfredsstillelse av seg selv, hvis han foretrekker å kjøre i vei med glidemiddel for å fortere "komme til saken". (Noe han også vet han kan med fleshlighten.)  Jeg syns han virker som en litt ego og utålmodig type som heller ikke fanger opp det hun har prøvd å signalisere at hun behøver mer av. 

Hadde han tatt det som sin oppgave å tenne henne slik hun vet og har signalisert at hun behøver å bli tent, slik (unnskyld meg!) gode elskere bør, ville det vært til fordel for ham selv fordi han ga henne mer positive opplevelser av sex. Som vil være opphav til mer lyst.

Jeg mener...kona mi har responsiv tenning og behøver mye forspill og litt tid og tålmodighet fra meg for å bli tent og våt, og det får hun selvfølgelig alltid. (Den gleden er da også på min side!) Aldri noen penetrering før hun er skikkelig våt av egne safter er en selvfølge her, men vi har gjerne en lang runde med oralsex og fingring før den tid, til mye glede og tenning for begge. 

Men altså, vi tenner på å tenne hverandre og gi hverandre nytelse, jeg er vant til dette som noe gjensidig og viktig, som jeg ikke helt skjønner at man får til god sex uten.

Kanskje det virker på meg som denne mannen har et veldig begrenset repertoar og helst bare vil klemme i vei fortest mulig for egen tilfredsstillelse.

Jeg mener at man gir hverandre lyst på sex ved å alltid gi hverandre en så god opplevelse av sex som mulig, og jeg har vanskelig for å se at han har skjønt hva det betyr for hans del.

Det overrasker meg nesten mest at hun har lyst på sex med ham hvis han bryr seg mye mindre om hennes tenning og nytelse enn sin egen.

Han har en vei å gå i det å forstå hennes behov rundt tenning, det virker opplagt for meg. Finner de ut av dette sammen, kan det godt være at hun får mer lyst etter hvert. Disse tingene henger jo sammen.

Anonymkode: 53780...788

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har forsøkt (en ganske dyr og avansert) fleshlight én gang, og den var bare teit og ufølsom og lignet ikke på noe seksuelt jeg tidligere har gjort.

Kastet den vekk og fullførte med gode, gamle hånda. Dette er noen år siden, så tar forbehold om at produktutviklingen ikke har endret hele produktspekteret.

Mannen i historien må steppe opp på leketøysfronten. 

Skrevet

Det er helt normalt at begge parter onanerer i et forhold. Hadde ikke lagt noen tanker i dette i det hele tatt, ofte er det bare for å lette på trykket, få det gjort fort og gale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...