Gå til innhold

Hva er sexy kvinneundertøy for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Så…..hvilket undertøy for å skjule din gamle kropp går du i da? 

Nei, man skal ikke fleipe med noe som helst lenger. det har jeg skjønt nå.

Anonymkode: ec11a...a1f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det meste av undertøy blir fint dersom kroppen er perfekt. Akkurat som det mest av undertøyet har null effekt dersom kroppen under ikke er attraktiv.

Anonymkode: f2e13...d5c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, man skal ikke fleipe med noe som helst lenger. det har jeg skjønt nå.

Anonymkode: ec11a...a1f

Bare lurte jeg 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker selv estetikken Sexy/cute, Svart eller hvitt, og folder/lace.
Synes mye undertøy i Norsk butikk er kjedelig så bestiller fra nettet. Koster ikke mye heller.
Sae47c863852842f0aa274b3aabff8eddC.jpg
S2e0457001df248188ee7ee5bcb37e9a29.jpg
Eller evnt kostyme typ (disse selgerne bruker en del filtere og redigering så ikke fortvil)

Sf73f5a4203da424abfa0df3cd60d94ffH.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Brazilian med blonder på rumpa

Anonymkode: 4eee4...a49

TS her. Om du er kvinne, hvor kjøper du disse? :)

Anonymkode: da83e...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jo raskt av, så…….

Vel, altså jeg er glad i føtter. Dersom føttene er drapert i nylons, er det mer enn OK.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest sexy for meg er sports bh, og noen posete leggvarmere eller de utrolig sexy Amerika-sokkene vi brukte på 90-tallet. Lange sokker dyttet i folder er av en eller annen grunn super sexy i mine øyne. Orker ikke blonder og pjatt. For dillete for meg. Tubesokker til knærne er også sexy. 

Anonymkode: 06c11...9cd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martineher
Cervus skrev (På 1.1.2023 den 8.57):

Når kona bruker sånne strømpebukser tenner jeg maksimalt. Noen ganger pynter hun seg før sex med kjole og sånne og flørter og teaser.  Andre ganger overrasker hun (bruker mye kjole). Og iblant har hun på sånne på byen.  

Jeg er veldig rumpemann, så liker å få den fremhevet på denne måten 😍715648877_Screenshot_20230101_085236_SamsungInternet.thumb.jpg.429b3b7334c6c20cdad21d750db6be40.jpg

Haha. Skulle tro du er mannen min 😜

Jeg synes selv at stringtruser er sexy og liker det godt. Mannen min er ikke så nøye på di, men må sitte ordentlig og helst tynne kanter rundt livet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg synes at det fineste undertøyet er enkelt, smått og tettsittende, sitter stramt over musa, har ikke sterke farger, og har bare en trekant med stoff foran som kun dekker vulva. Jo mindre jo bedre, og gjennomsiktig er et pluss selvsagt. Trusa betyr 99% for helhetsinntrykket. Disse stilene gruser alle konkurrenter for meg:

Hb3a387b65b884ad8a362b8e8a83f2a21i.jpg

Sfe263473c6d14439a331c7ffa8d3ad8ei.jpg

3c03c550-a741-4172-8053-0b8f7981eb38_1.3

91VL-recl8L._UX679_.jpg

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er helt likegyldig til type undertøy hun bruker. Såkalt "sexy undertøy" gir meg ingenting.

Anonymkode: 6fe2b...069

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fan av strømper og hofteholdere, da jeg syns lår, hofter og rumpe er de flotteste delene av kvinnekroppen. Syns materialene bør være feminine materialer som ikke skjuler for mye, så blonder er vanligvis fint.

Farge bør vel i hovedsak være klare og "stilrene" farger om det gir mening, så basisfarger fremfor pastell etc, som passer og komplimenterer kvinnens farger.

1475186019-ww0003.jpg

agent-provocateur-aw16-2-7.jpg

44978c9a844c5438cd4e50dfce4020b0--linger

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 år senere...
Gjest Paramount skrev (På 5.1.2023 den 11.57):

Jeg synes at det fineste undertøyet er enkelt, smått og tettsittende, sitter stramt over musa, har ikke sterke farger, og har bare en trekant med stoff foran som kun dekker vulva. Jo mindre jo bedre, og gjennomsiktig er et pluss selvsagt. Trusa betyr 99% for helhetsinntrykket. Disse stilene gruser alle konkurrenter for meg:

Hb3a387b65b884ad8a362b8e8a83f2a21i.jpg

Sfe263473c6d14439a331c7ffa8d3ad8ei.jpg

3c03c550-a741-4172-8053-0b8f7981eb38_1.3

91VL-recl8L._UX679_.jpg

Har nettopp kastet alle trusene mine med den formen og spesifikt alle med lavmælt type utvasket farge 😅

Liker dem ikke. Nå vil ikke du vite, for du er borte ser jeg, men morsomt at du liker akkurat det jeg var funnet ut setter en stopper for velvære mitt undertøysmessig.

Kunne i nød brukt den srtw stringtrusa, for det er strengt med tre kant og ikke firkantet form jeg liker best, men denne snakker ikke til meg.

Mistenker at du er undeftøysdesigneren siden nærmest alt av undertøy er kjedelige farger i flere år nå.

Anonymkode: caf63...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har nettopp kastet alle trusene mine med den formen og spesifikt alle med lavmælt type utvasket farge 😅

Liker dem ikke. Nå vil ikke du vite, for du er borte ser jeg, men morsomt at du liker akkurat det jeg var funnet ut setter en stopper for velvære mitt undertøysmessig.

Kunne i nød brukt den srtw stringtrusa, for det er strengt med tre kant og ikke firkantet form jeg liker best, men denne snakker ikke til meg.

Mistenker at du er undeftøysdesigneren siden nærmest alt av undertøy er kjedelige farger i flere år nå.

Sorte* trenkant* undertøysdesigneren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik med gjennomsiktig truse under slik at man kan se "dusken" igjennom!

Bilderesultat for open crotch pantyhose

Anonymkode: 7557c...fbc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En slik med gjennomsiktig truse under slik at man kan se "dusken" igjennom!

Bilderesultat for open crotch pantyhose

Anonymkode: 7557c...fbc

Tett strømpebukse uten truse gir jo samme effekt. Er en årsak for at det er en bomullskile i skrittet.

Anonymkode: 4b5f8...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...