Gjest Minmango Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 (endret) .. Endret 2. januar 2023 av Minmango
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 § 205.Krenkelse av retten til privat kommunikasjon Med bot eller fengsel inntil 2 år straffes den som uberettiget a. og ved bruk av teknisk hjelpemiddel hemmelig avlytter eller gjør hemmelig opptak av telefonsamtale eller annen kommunikasjon mellom andre, eller av forhandlinger i lukket møte som han ikke selv deltar i, eller som han uberettiget har skaffet seg tilgang til, b. bryter en beskyttelse eller på annen uberettiget måte skaffer seg tilgang til informasjon som overføres ved elektroniske eller andre tekniske hjelpemidler, c. åpner brev eller annen lukket skriftlig meddelelse som er adressert til en annen, eller på annen måte skaffer seg uberettiget tilgang til innholdet, eller d. hindrer eller forsinker adressatens mottak av en meddelelse ved å skjule, endre, forvanske, ødelegge eller holde meddelelsen tilbake. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-6#§205 Anonymkode: 837e3...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Minmango skrev (1 time siden): Hei! Er det lov for min eks å avlytte meg og bruke det han hører mot meg? Jeg har funnet avlyttingsutstyr i min nye bolig. Får det konsekvenser for ham hvis jeg anmelder han? Hva tror du selv?? Anonymkode: c770d...1c3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Hvordan vet du at det er avlyttingsutstyr og hvordan vet du at det er din eks som avlytter deg?. Anonymkode: 60253...4d7 1
Eva-Lena Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Dette er straffbart, men hvordan vet du det er eksen som avlytter deg? 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Dette er straffbart, men hvordan vet du det er eksen som avlytter deg? Det står jo at det er funnet avlyttingsutstyr. Anonymkode: da50f...5f7
Eva-Lena Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det står jo at det er funnet avlyttingsutstyr. Anonymkode: da50f...5f7 Ja, det vet jeg. Spørsmålet er hvordan vet hun det er eksen som avlytter henne? 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Ja, det vet jeg. Spørsmålet er hvordan vet hun det er eksen som avlytter henne? Kanskje det er mest sannsynlig? Eller tror du den norske stat avlytter henne?
Eva-Lena Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Lykkedykker skrev (3 minutter siden): Kanskje det er mest sannsynlig? Eller tror du den norske stat avlytter henne? Nei, jeg har tatt av tinnfolie hatten nå som det er jul og greier. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Eva-Lena skrev (5 minutter siden): Nei, jeg har tatt av tinnfolie hatten nå som det er jul og greier. Hvor fikk du tak i tinnfolie? Anonymkode: 41af4...e2e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Det er lov å ta opp lyd av samtaler man selv er en del av, men det er ikke lov å ta opp lyd av andres samtaler. Anonymkode: 73a13...8eb
Gjest Minmango Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 Eva-Lena skrev (13 timer siden): Dette er straffbart, men hvordan vet du det er eksen som avlytter deg? Jeg VET at det er han,fordi jeg sa helt random ting som jeg aldri hadde nevnt til ham og så begynte han å spørre omdet neste gang vi møttes. Jeg vet også at det er avlyttingsutstyr,fordi jeg viste det til min bror som er politimann i mitt hjemland. Jeg har INGEN her og min kollega anbefalte å spørre kvinneguiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå