Gå til innhold

Hvilket servise skal vi ønske oss?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Benytter juleferien til å se på hva vi kan ønske oss. Vi er 27 år og vil derfor ha et festservise som kan vare livet ut. Det må derfor være tidløst og klassisk, gjerne noe som har værr i produksjon lenge allerede (med andre ord har vart frem til nå også).

Vi har sett på White Pearl og Anmut Gold av Villeroy og Boch. White Pearl var romantisk og definitivt tidløst, Anmut Gold var også klassisk, men jeg vet ikke jeg? Det var litt mer ekslusivt i stilen. (Snart) mannen likte begge.

Hva ville dere valgt og har dere eventuelt noen anbefalinger til klassiske festserviser med god kvalitet? 

Anonymkode: 2fb64...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av de likte jeg White Pearl best :) Men så er ikke jeg så veldig glad i gullkant. Vi har Silver Paisley og er veldig fornøyd med det!

Anonymkode: 3fc2b...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte White Pearl da vi giftet oss for mange år siden. Det jeg liker aller best med det er at vi kan kombinere det med andre serviser om vi vil. Det er så enkelt og klassisk.

Anonymkode: 693b2...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Wedgewood platinum Jasper Conran (ikke det med striper) og er veldig fornøyde, det er tidløst og klassisk. 

Anonymkode: 2e56e...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har petit fleur fra villeroy et Bosch. Jeg hadde ikke valgt dette i dag. Hadde valgt noe mere enklere. Men, har nå servise til 18. samlet gjennom 25 år. Det er skogsblomster. Kan tilpasse det til enhver årstid. Påske, gul duk. Sommer, flere farger. Jul, røde duker. Synes det er fint. Det er bare egentlig ikke meg i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns White Pearl var finest av de to.

Samler selv på Swedish Grace fra Rörstrand, syns den også er tidløs og fin 😊

Anonymkode: 7baef...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...