AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 Benytter juleferien til å se på hva vi kan ønske oss. Vi er 27 år og vil derfor ha et festservise som kan vare livet ut. Det må derfor være tidløst og klassisk, gjerne noe som har værr i produksjon lenge allerede (med andre ord har vart frem til nå også). Vi har sett på White Pearl og Anmut Gold av Villeroy og Boch. White Pearl var romantisk og definitivt tidløst, Anmut Gold var også klassisk, men jeg vet ikke jeg? Det var litt mer ekslusivt i stilen. (Snart) mannen likte begge. Hva ville dere valgt og har dere eventuelt noen anbefalinger til klassiske festserviser med god kvalitet? Anonymkode: 2fb64...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Del Skrevet 31. desember 2022 Av de likte jeg White Pearl best Men så er ikke jeg så veldig glad i gullkant. Vi har Silver Paisley og er veldig fornøyd med det! Anonymkode: 3fc2b...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Del Skrevet 31. desember 2022 Vi valgte White Pearl da vi giftet oss for mange år siden. Det jeg liker aller best med det er at vi kan kombinere det med andre serviser om vi vil. Det er så enkelt og klassisk. Anonymkode: 693b2...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Del Skrevet 31. desember 2022 Vi har Wedgewood platinum Jasper Conran (ikke det med striper) og er veldig fornøyde, det er tidløst og klassisk. Anonymkode: 2e56e...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 31. desember 2022 #5 Del Skrevet 31. desember 2022 Jeg har petit fleur fra villeroy et Bosch. Jeg hadde ikke valgt dette i dag. Hadde valgt noe mere enklere. Men, har nå servise til 18. samlet gjennom 25 år. Det er skogsblomster. Kan tilpasse det til enhver årstid. Påske, gul duk. Sommer, flere farger. Jul, røde duker. Synes det er fint. Det er bare egentlig ikke meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Del Skrevet 31. desember 2022 Syns White Pearl var finest av de to. Samler selv på Swedish Grace fra Rörstrand, syns den også er tidløs og fin 😊 Anonymkode: 7baef...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå