Gå til innhold

Hjernerystelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått en liten hjernerystelse etter at jeg gikk rett på badedøra i mørket for to dager siden. Den stod åpen og jeg fikk et slag i panna som fikk en liten kul.

Jeg sover mye og har vondt i panna når jeg bøyer meg ned eller gjør brå bevegelser.

Hvor lenge varer en hjernerystelse og hvor lenge må jeg være i ro? Kan jeg f.eks. gå en liten tur? Jeg har tatt avspasering fra jobb denne uka fram til torsdag og håper jeg er bra til da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at du har hjernerystelse. Les mer om det her.

Skrevet (endret)

Jeg leste hele artikkelen og jeg er nesten sikker på om jeg ikke har hjernerystelse. Takk for linken, Arkana.

Men jeg klippet ut en del av artikkelen og der stod det at det var nok med bare ett symptom og jeg har to. Det stod ikke hvor lenge man behøvde være i ro.

Umiddelbare symptomer etter hjernerystelse:

Hodepine, tretthet, svimmelhet, kvalme, oppkast, flimring for øynene, allmenn utilpasshet og forvirring. Noen har bare ett symptom, andre har alle.

Resten av sitatet er slettet. I følge KGs regler er det ikke lov å poste materiale med kopirett, ønsker du å formidle fra en artikkel er det bedre å legge inn en link. Mie (mod).

Endret av Mie
Skrevet

Hvis du tror du har en hjernerystelse skal du dra til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...