Fredrik90 Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 (endret) Hei og beklager for en lang post. Jeg burde vel gått til psykolog eller snakket med noen gode venner. Men jeg er hos svigers og er litt stuck. Om det er andre fora for slike spørsmål, send meg gjerne dit. Jeg m30 trenger gode råd om forholdet mitt med samboer f30. Jeg ønsker å redde forholdet og samtidig unngå at hun er utro/slår opp. Tldr: Fikk barn for 18 mdn siden Vært sammen i 10 år Lite intimitet etter fødsel Samboer ble betatt av en på jobb-julebord Flørten har også dame som har vært sammen i 10 år Samboer fortalte meg alt Jeg prøver å kjempe for forholdet Forholdet fikk en midlertidig boost i desember Samboer ble fraværende i romjulen Jeg ser hun flørter med han på Snapchat hele tiden. Samboer og jeg ble sammen for 10 år siden. Vi har hatt mange oppturer og nedturer som de fleste andre forhold. Samboer sin store drøm har vært å stifte familie, kjøpe hus og flytte tilbake til hjemplassen. Vi hadde en pause for 3 år siden en mdn, da jeg ikke viste om jeg ønsket å flytte fra min by til hennes. Det er alltid litt å tenke på å flytte vekk fra jobb, familie og venner. Men jeg fant raskt ut at jeg savnet samboer og ønsket å flytte etter. Jeg flyttet etter, fikk jobb og samboer ble gravid samme året. Vi fikk en skjønn unge i fjor og hun er nå 18 mdn. Samboer hadde en dårlig fødsel da mange fødte samtidig og det var lite jordmødre på jobb. Samboer fikk en liten fødselsdepresjon, hun ønsket ingen flere barn og var veldig sliten de første månedene. Etterhvert i mammapermen gikk ting bedre igjen, men hun ammet i ett år og følte seg veldig fanget med at hun ikke kunne leve livet før baby. Vi trappet ned på amminga etter 10 mdn og jeg lot hun få mye fritid når jeg kunne passe babyen. Etter 1 mdn sendte jeg henne også på en etterlengtet ferietur med en venninne i Frankrike en uke. Vi kjøpte hus i vår og flyttet i starten av pappapermen min. Så vi har hatt litt ekstra stress i forholdet i tillegg til alt det nye som kommer med baby i hus. Samboer mistet sexlysten helt etter fødsel, og den var borte så lenge hun ammet. Jeg tenkte veldig på at jeg ikke ønsket å stresse eller mase om sex under denne vanskelige perioden. Men jeg prøvde meg fortatt typ en gang i mdn for å vise at jeg likte kroppen hennes. (Som hun hatet etter fødsel og amming) I august startet jeg på jobb igjen, samboer sluttet å amme, babyen kom i barnehage og vi startet å ha litt sex igjen. Vi hadde en del krangler om ekstra husarbeid, og strammere økonomi noe som førte til mindre intimitet. Utover høsten gikk ting bedre som foreldre. Fødselsdepresjonen hennes var fraværende. Vi koste oss med mange fine trilleturer sammen, og vi passet på å få alenetid og mye søvn. Sexen ble nedprioritert. Hendelsen: Samboer hadde fått ett godt øye på en kollega på lønningspils. Hun syns han var kjekk. De snakker vanlig sammen på jobb og flørter ikke. Spoler vi til november og julebord så fikk hun en kribling i magen når hun så han. De har bra kjemi og snakker om forholdene sine. Begge har vært sammen med partner i 10 år. Og begge syns at hverdagslivet er litt kjedelig. De tar taxi sammen med 2 andre kollegaer og det eneste samboer sa de gjorde var at de holdt hender i taxien. Samboer har aldri vært typen til å være utro før fødsel. Vi har aldri vært sjalu, og vi har alltid hatt en god kommunikasjon og sagt ifra om noen prøvde seg på oss, eller ting som kunne misforstås. Hun er redd for kjønnssykdommer og kunne heller aldri tenkt å ha one night stands. Jeg skjønte raskt at det var noe som plaget samboeren etter julebordet og vi snakket ut om hva som hadde skjedd. Hun fortalte også at jeg ikke trengte å uroe meg da kollegaen skulle skifte jobb 2 uker etter julebordet. Jeg ønsket at de skulle bryte kontakten, noe som samboer syns var leit da de snakket så bra sammen. Hun er veldig dårlig til å snakke om følelser med familie eller venner, og har bare meg som samtalepartner. Og hun syns det var mye lettere å snakke med flørten enn meg om 10-årskneiken. Hun sa at han kunne vært typen til å være i ett poly-forhold men at samboeren hans aldri ville gått med på det. Jeg fikk også inntrykk at han ønsket å være sammen med henne videre. Jeg gikk tilslutt med på at samboer kunne ta en samtale med flørten over telefon for å snakke ut. Ett at premissene var at jeg ønsket at samboer skulle si til han at jeg ønsket at de avsluttet kontakten. Jeg ønsket også at samboeren til flørten skulle vite at de snakket sammen. Jeg var bortreist og når jeg snakket med henne etterpå så ville hun ikke avsluttet kontakten fordi hun så på han som vennemateriale. Jeg ble skuffet men fikk ikke gjort så mye da jeg var bortreist flere dager. Når jeg kom tilbake diskuterte vi det med kontakt og jeg gikk med at de kunne ha hverandre på snap. Men jeg ønsket at hun ikke sendte han snap hele tiden og ikke svarte han hver gang. De to ukene før julaften gikk fint og fort. Vi fikk en boost av hva som skjedde og hadde mange fine samtaler, god sex og lite krangler. 23 des: Lillejulaften dro vi oppover til hennes familie på bygda, alt gikk fint. 24 des: Hyggelig dag men jeg fikk en dårlig følelse på mobilbruken. Hun hadde den alltid med seg og brukte den aldri når jeg så skjermen. 25 des: 1 juledag ble hun mer fraværende og hun var på telefonen hele tiden. 26 des: 2 juledag snoket jeg jeg på telefonen på morgenen og så at de hadde streak på 5-6 dager. Jeg fikk også sett en chat-melding hun skrev fordi han ikke hadde åpnet enda. Der skrev hun 1 juledagkvelden noe slikt: «typisk, i dag legger jeg meg alene og da passer det ikke for deg.» Hun linket også til en artikkel om «er du betatt av en annen enn kjæresten din» og så skrev hun at de burde løpe hver sin retning. Jeg fikk en stor klump i magen og bestemte å konfrontere henne om at jeg syns hun hadde vært veldig fraværende de siste dagene og at jeg syns det var leit at hun ville være så mye alene. Før ville hun alltid ligge på brystet, men nå ville hun legge seg alene. Resten av kvelden prøvde vi begge å kose oss med hverandre. Jeg fikk sjekket snappen hennes en gang til etter konfrontasjonen og da hadde hun fjernet at han dukket opp i feeden, men hun hadde ikke fjernet han som venn. 27 des: Dagen fløy, og svigers sjenket oss på vin på kvelden. Hun ble veldig flørtete og kåt, og vi endte opp med å ha den beste sexen på 2 år. 28 des: Jeg fikk åpnet snap når hun tok dusj på morraen og der lå flørten i feeden igjen med uåpnet melding. Hun hadde skrevet at vi skulle legge oss, og at hun var kåt på han. Slutten: Hva skal jeg gjøre? Jeg føler skyldfølelse av å snoke på telefonen hennes. Hun har mest sannsynlig ikke vært fysisk utro enda. Føler at det å snoke i telefonen også er ett stort tillitsbrudd. Hun har også sagt at vi er mer venner og at hun ikke ville vært sammen med meg om vi ikke hadde barn sammen. Jeg har i alle dagene i romjula aktivt hatt samtaler med samboer at vi skal kjempe for forholdet og gi de neste månedene ett forsøk til å finne gnisten tilbake. Og luke feil og mangler med forholdet. Som økonomi og dårlig kommunikasjon. Jeg lurer også på om det er noen ide å invitere flørten på en kaffe for å snakke ut. Han ønsker jo å holde dette skjult, samtidig som han ønsker å være sammen med sin samboer. Er det fair å gi han en sjans til å trekke seg tilbake å kutte kontakt? Skal jeg vente å konfrontere henne med det jeg vet til jeg får hele historien om hva de prater om, eller hadde dere gjort det allerede nå? Hun har lovet meg å prøve de neste månedene å redde forholdet, men så ser jeg jo også at hun snakker med flørten hver mulighet hun kan. Tror hun er veldig splittet på hva hun skal gjøre, så føler at jeg har en sjans å få hun tilbake. Men da trenger jeg gode råd! Endret 3. januar 2023 av Fredrik90 10
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Så trist. Skjønner at dette er vanskelig, vondt og forvirrende! Personlig så syns jeg ikke det er godt nok å fortsette å flørte eller ha vennskapelig kontakt i denne situasjonen. Vær strengere! Hun er utro sånn jeg ser det når hun sier hun er kåt på han og det alene burde være mer enn nok dumpegrunn. Er du alikevel innstilt på å gi hun en siste sjanse så gi hun et ultimatum, enten må hun bryte all kontakt med han og kjempe for forholdet og tilliten din igjen eller så får hun klare seg videre i livet uten deg. Jeg syns ikke du fortjener å sitte på sidelinjen som et alternativ mens hun egentlig pleier følelser hun har for en annen. Hus og barn sammen eller ei, sett deg i respekt og sett en klar og tydelig grense her! Ikke noe poeng i å snakke med flørten hennes, det er hennes oppførsel som er uakseptabel for ditt forhold. Konfronter henne med det du vet når dere møtes igjen og still et ultimatum. Velger hun å fortsette å ha snik-kontakt med han er det praktisk talt å velge bort forholdet med deg og da er det bare å gjøre det slutt med henne! Anonymkode: 1cf13...cd9 20 1 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Ærlig talt, mann deg opp for svarte! Gi henne et ultimatum, si at du vet hva som foregår, at hun har vært ærlig gjør ikke ting bedre, hun vil bare ikke ha dårlig samvittighet. Hva slags mor/kone er hun som risikerer å ødelegge familielivet til barnet sitt fordi hun er sulten på en annen kuk?! Som sagt, konfronter henne og sett grenser, fortsetter det sånn så går du, og vær iskald, la henne kjenne på skammen. frem til nå har du bare gitt henne grønt lys! Anonymkode: 5c4e7...4c5 12 10
Fremmed fugl Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Uff, du har det jævlig. Si som det er til henne, at hvis dette ikke slutter totalt og umiddelbart så er det slutt, og at du ikke kommer se deg tilbake et sekund. Men at du kommer vøre verdens beste pappa for barnet deres. Vær saklig og "kald". Ikke gå rundt grøten eller skap deg illusjoner om at hun ikke er utro. 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Jeg ville begynt med å sende en melding til dama hans og melde ifra om at din kjære og hennes kjære har noe på gang. Sprekke den boblen liksom. Kanskje de da innser hva de holder på med. Tror ikke dama hans blir å sitte på pinnen å vente.. slik du gjør. De trenger å bli røsket ut av denne fantasien de har forvilla seg inn i, og ditt beste trekk er å fortelle dama hans det. Tror jeg. Anonymkode: 612a5...37f 7 9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Hadde jeg vært deg og barnløs hadde jeg bare dumpa partner. Jeg orker ikke sånt selvvalgt drama (hun velger å opprettholde kontakten og dermed "dilemmaet" = drama). Men med barn i bildet hadde det vært tydelighet med en gang og ultinatum. For meg er parforholdet en ekstremt viktig plattform og ramme for barna mine og der får ikke min partner holde en fristelse/"konkurent" i døråpningen og tro at det er ok. Igjen: orker ikke drama. Og jeg orker ikke folk som tror de er så forbanna spesielle at de kan vanne et annet kjørlighetsforhold mens jeg skal sitte pent og vente🙄. Jeg er naturligvis åpen for parterapi osv, men hadde ikke godtatt at partner opprettholdt kontakt med denne "vennen". Anonymkode: 08366...248 13 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Send en melding til kjæresten til flørte så stopper det nok. Anonymkode: f83b5...50e 5 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Hvorfor skal du nekte henne å gjøre ting som er morro og spennende? Dette er jo et klassisk problem med at man skal være så jækla seksuelt eksklusive fordi man baserer hele selvfølelsen sin på at partner KUN skal tiltrekkes av deg selv. Er jo bare tull. La dama di ha spenning i livet. A4-livet er drittkjedelig. Anonymkode: 4cb84...bcf 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Hvordan klarer man å finne chathistorien på snap? Anonymkode: 0ce04...adf 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan klarer man å finne chathistorien på snap? Anonymkode: 0ce04...adf Instillinger > mine data > last ned data man må skrive mailen sin så blir alt sendt dit. Anonymkode: e339b...67e 1 1
Mamasitas Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Føler med deg. Kvinne i begynnelsen av 30 årene her. Vært sammen med mannen i 11 år. Har alltid måtte "fulgt med" da jeg alltid har hatt dårlig magefølelse.. Han må ha bekreftelse av andre ofte, og det ender opp med at det går for langt og at han til slutt må kutte kontakten fordi han "ønsker å ordne opp med meg"..... og det har vært venninner av meg han har flørtet med bak ryggen min, ikke noe fysisk men likevel... Det å stadig føle på at du egentlig ikke er nok for partneren din er ikke bra. Jeg kan ikke tenke meg at det er slik hos alle, som han sier ofte. At det er så normalt nå i dag med tanke på sosiale medier osv. Det skal ikke være sånn. Jeg tenker at jeg elsker han men jeg er nødt til å elske meg selv mer. Og det må du også gjøre. Dette kommer ikke til å ta slutt, selv om hun sier det. Og om det gjør det så vil det eventuelt dukke opp nye tilfeller senere. Ønsker deg lykke til i livet DITT. Du må starte å fokusere på å gjøre deg selv lykkelig, ikke tviholde på dette mennesket som får deg til å tvile på deg selv og om du gjør nok for at hun skal elske deg. Ikke lev på smulene hun gir deg, når hun gir så mye mer til noen andre. 8 1
Fredrik90 Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2022 Tusen takk for mange gode svar! Jeg skjønner at jeg burde manne meg opp og ikke tillate slik oppførsel. Men samboeren sin livsdrøm har vært å stifte familie i sin hjemby. Jeg tenkte lenge og tok ett aktivt valg 3 år siden der jeg flyttet etter samboer og fikk barn med henne. Jeg har virkelig lyst å kjempe for å redde forholdet og sabotere fantasien/planene deres. Det er ett sinnsykt stort nederlag for meg å slå opp bare fordi hun fikk en fødselsdepresjon. Hun sier jeg er en fantastisk pappa, og da er det ekstra sårt at en slu flørt lagde sprekker i forholdet våres bare fordi jeg ikke maste om sex og intimitet når hun var 100% asexuel i 12-14 mdn. ——— De siste 2 dagene har vært både gode og dårlige. Jeg har ikke fått anledning til å få noe mer info fra snap siden hun sletter chatten hver gang de skriver. Men jeg så idag at hun har 7 dager streak med flørten. Hver gang vi snakker ut så er hun positiv og villig til å kjempe for forholdet. Men med en gang hun er på toalettet eller borte så blir hun fraværende og er klar for å gi opp. Jeg skjønner at hun snakker med han alene og er splittet på hva hub skal gjøre. Hun sier hun er livredd for å miste meg ut av livet sitt. men det er nok mest pga ungen vi har sammen. Jeg er 90% sikker at hun ikke har vært fysisk utro. Hun har også vært en uke vekk fra flørten nå i jula sammen med meg. Det hun har skrevet på snap er selvfølgelig også å være utro, men det er mye lettere å glemme. Ser at flesteparten skriver at jeg må sette ett ultimatum. Jeg er helt enige med dere, men hadde dere bastant satt ett ultimatum når: 1. Hun prøver å avslutte forholdet. Hun sa plutselig etter julebordet at vi var mer venner, og at hun har mistet «gnisten», og at det ikke kiler i magen med meg, i motsetning til flørten. 2. hun har gått med på å prøve noen måneder der vi jobber med forholdet. Vi skal aktivt fra januar jobbe med problemene våre, luke vekk irritasjonsmoment og bli bedre å kommunisere. Vi har planlagt å sette av tid til hverandre hver dag, ha 1-2 dates i uken, både hjemme og ute der vi gjør ting sammen. ———— Vil ikke det å sette ett ultimatum som oftest være en lett utvei for henne i denne bestemme situasjonen? Jeg føler ikke at det er jeg som har kontrollen her. Jeg ser også at noen hadde sagt ifra til samboeren til flørten. Han fortalte min samboer at han var redd for at jeg skulle si noe til hun under telefonsamtalen så det kan hende han ønsker å bare ha en på si. Jeg føler at jeg har 3 alternativer: 1. Gi ett ultimatum 2. Ta kontakt med flørten, eller samboeren hans for å få en slutt. 3. Kjempe for forholdet uten å si ifra om hvilken info jeg sitter med. 2
Fredrik90 Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #13 Skrevet 31. desember 2022 Mamasitas skrev (1 time siden): Føler med deg. Kvinne i begynnelsen av 30 årene her. Vært sammen med mannen i 11 år. Har alltid måtte "fulgt med" da jeg alltid har hatt dårlig magefølelse.. Han må ha bekreftelse av andre ofte, og det ender opp med at det går for langt og at han til slutt må kutte kontakten fordi han "ønsker å ordne opp med meg"..... og det har vært venninner av meg han har flørtet med bak ryggen min, ikke noe fysisk men likevel... Det å stadig føle på at du egentlig ikke er nok for partneren din er ikke bra. Jeg kan ikke tenke meg at det er slik hos alle, som han sier ofte. At det er så normalt nå i dag med tanke på sosiale medier osv. Det skal ikke være sånn. Jeg tenker at jeg elsker han men jeg er nødt til å elske meg selv mer. Og det må du også gjøre. Dette kommer ikke til å ta slutt, selv om hun sier det. Og om det gjør det så vil det eventuelt dukke opp nye tilfeller senere. Ønsker deg lykke til i livet DITT. Du må starte å fokusere på å gjøre deg selv lykkelig, ikke tviholde på dette mennesket som får deg til å tvile på deg selv og om du gjør nok for at hun skal elske deg. Ikke lev på smulene hun gir deg, når hun gir så mye mer til noen andre. Takk for ett utrolig godt svar. Mye gode poeng og tanker! Det er også trist å høre at vi er i samme situasjon. Synd livet skal være så vanskelig. Ønsker deg lykke til med livet ditt, det fortjener vi❤️🩹 Samboer har aldri flørtet eller skjult ting før nå. Vi har alltid vært ærlige og jeg tror faktisk at eneste grunnen til at hun tråkker langt over streken er pga fødselsdepresjon. Hun har ikke ønsket seg annet enn å stifte familie de siste årene. Under ammingen følte hun seg fanget, og jeg trodde det skulle gå over når jeg lot hun dra på vennineturer, dra på fest alene og masse alenetid. Men neida, hun føler seg fortsatt fanget. Fanget av det kjedelige hverdagslivet med barnehage-jobb-være sammen med ungen etter jobb- middag-husarbeid og litt mindre søvn. Jeg har prøvd å fortelle henne at kjedelige hverdager er der i alle forhold. Det er også utrolig at en som ikke har ønsket seg annet er mindre forberedt på det nye familielivet enn meg som gjerne kunne ha ventet noen år til før barn. Når jeg tok valget for 3 år siden så viste jeg at det ble mindre festing, hobbier, søvn og egentid. Men det er vel vanskelig å sette seg inn i det å være deprimert når man nesten aldri har negative tanker. Jeg skal prøve å kjempe litt til, men om hun bare gir meg smuler så skal jeg følge ditt råd å tenke på meg selv. 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal du nekte henne å gjøre ting som er morro og spennende? Dette er jo et klassisk problem med at man skal være så jækla seksuelt eksklusive fordi man baserer hele selvfølelsen sin på at partner KUN skal tiltrekkes av deg selv. Er jo bare tull. La dama di ha spenning i livet. A4-livet er drittkjedelig. Anonymkode: 4cb84...bcf Da ville jeg heller vært singel. Anonymkode: f03d5...149 4 4
ClausSaus Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 Fredrik90 skrev (17 minutter siden): Tusen takk for mange gode svar! Jeg skjønner at jeg burde manne meg opp og ikke tillate slik oppførsel. Men samboeren sin livsdrøm har vært å stifte familie i sin hjemby. Jeg tenkte lenge og tok ett aktivt valg 3 år siden der jeg flyttet etter samboer og fikk barn med henne. Jeg har virkelig lyst å kjempe for å redde forholdet og sabotere fantasien/planene deres. Det er ett sinnsykt stort nederlag for meg å slå opp bare fordi hun fikk en fødselsdepresjon. Hun sier jeg er en fantastisk pappa, og da er det ekstra sårt at en slu flørt lagde sprekker i forholdet våres bare fordi jeg ikke maste om sex og intimitet når hun var 100% asexuel i 12-14 mdn. ——— De siste 2 dagene har vært både gode og dårlige. Jeg har ikke fått anledning til å få noe mer info fra snap siden hun sletter chatten hver gang de skriver. Men jeg så idag at hun har 7 dager streak med flørten. Hver gang vi snakker ut så er hun positiv og villig til å kjempe for forholdet. Men med en gang hun er på toalettet eller borte så blir hun fraværende og er klar for å gi opp. Jeg skjønner at hun snakker med han alene og er splittet på hva hub skal gjøre. Hun sier hun er livredd for å miste meg ut av livet sitt. men det er nok mest pga ungen vi har sammen. Jeg er 90% sikker at hun ikke har vært fysisk utro. Hun har også vært en uke vekk fra flørten nå i jula sammen med meg. Det hun har skrevet på snap er selvfølgelig også å være utro, men det er mye lettere å glemme. Ser at flesteparten skriver at jeg må sette ett ultimatum. Jeg er helt enige med dere, men hadde dere bastant satt ett ultimatum når: 1. Hun prøver å avslutte forholdet. Hun sa plutselig etter julebordet at vi var mer venner, og at hun har mistet «gnisten», og at det ikke kiler i magen med meg, i motsetning til flørten. 2. hun har gått med på å prøve noen måneder der vi jobber med forholdet. Vi skal aktivt fra januar jobbe med problemene våre, luke vekk irritasjonsmoment og bli bedre å kommunisere. Vi har planlagt å sette av tid til hverandre hver dag, ha 1-2 dates i uken, både hjemme og ute der vi gjør ting sammen. ———— Vil ikke det å sette ett ultimatum som oftest være en lett utvei for henne i denne bestemme situasjonen? Jeg føler ikke at det er jeg som har kontrollen her. Jeg ser også at noen hadde sagt ifra til samboeren til flørten. Han fortalte min samboer at han var redd for at jeg skulle si noe til hun under telefonsamtalen så det kan hende han ønsker å bare ha en på si. Jeg føler at jeg har 3 alternativer: 1. Gi ett ultimatum 2. Ta kontakt med flørten, eller samboeren hans for å få en slutt. 3. Kjempe for forholdet uten å si ifra om hvilken info jeg sitter med. Her er realitetene: Hun snakker deg etter munnen og har absolutt ingen respekt for deg. Dette kan imidlertid skyldes at hun er forelsket i en annen. Forelskelse har mye til felles med psykose. Men dette handler mer overordnet om at dersom forelskelsen gir seg, så får hun ikke tilbake respekten for deg av den grunn. Så det holder ikke å bare "vente dette ut". Her er hva jeg ville gjort: Antatt at hun enten allerede har ligget med ham eller kommer til å gjøre det Forsont meg med at dette forholdet er over Gitt henne rolig beskjed om å pakke sakene sine, og gått fra henne Funnet meg en annen dame så fort som mulig, om så bare som rebound Har selvsagt litt å gjøre med at jeg rett og slett ikke lar meg behandle på denne måten. Men dette kan du uansett ikke redde ved å være klengete eller "snill". Dersom hun kommer krypende tilbake, så la henne møte den samme situasjonen som hun plasserte deg i. Og så får hun kjempe for å få deg tilbake. 1 5
Flintis Skrevet 31. desember 2022 #16 Skrevet 31. desember 2022 Nå er det slik at du ikke er attraktiv nok for henne lenger og da kan du åpne forholdet så hun kan ha sex og dere kan bo sammen og dele tiden med barnet eller dere kan skilles som venner. Før hun blir utro. Siden barnet er såpass lite vil jeg egentlig anbefale brudd. Å sende meldinger til kona til flørten er bare tull det kommer sikkert en annen. Dere kan selvfølgelig ha parterapi, men hun er lei av deg. 1
Flintis Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Her er realitetene: Hun snakker deg etter munnen og har absolutt ingen respekt for deg. Dette kan imidlertid skyldes at hun er forelsket i en annen. Forelskelse har mye til felles med psykose. Men dette handler mer overordnet om at dersom forelskelsen gir seg, så får hun ikke tilbake respekten for deg av den grunn. Så det holder ikke å bare "vente dette ut". Her er hva jeg ville gjort: Antatt at hun enten allerede har ligget med ham eller kommer til å gjøre det Forsont meg med at dette forholdet er over Gitt henne rolig beskjed om å pakke sakene sine, og gått fra henne Funnet meg en annen dame så fort som mulig, om så bare som rebound Har selvsagt litt å gjøre med at jeg rett og slett ikke lar meg behandle på denne måten. Men dette kan du uansett ikke redde ved å være klengete eller "snill". Dersom hun kommer krypende tilbake, så la henne møte den samme situasjonen som hun plasserte deg i. Og så får hun kjempe for å få deg tilbake. Det er vel ikke å anbefale at han tar henne tilbake?
ClausSaus Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 (endret) Flintis skrev (5 minutter siden): Det er vel ikke å anbefale at han tar henne tilbake? Ikke egentlig, nei. Det ville også være ganske så urettferdig å bruke en annen dame på den måten. Så neida… men de rareste ting kan jo skje. 😏 Personlig ville jeg neppe tatt henne tilbake med status som noe mer enn fucktoy. Men så er jeg jo sosiopat, da. Ihvertfall ifølge feminist-bermen her på KG. Endret 31. desember 2022 av ClausSaus
Snok1 Skrevet 31. desember 2022 #19 Skrevet 31. desember 2022 Hvis hun har mistet sexlysten er vel problemet sterkt begrenset? Ærlig talt! Folk må slutte å være så jævla monogame. La partnerne deres få flakse litt, de kommer tilbake om forholdet er sunt og godt. Er det ikke sunt og godt er det ikke store tapet. 1
Flintis Skrevet 31. desember 2022 #20 Skrevet 31. desember 2022 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Ikke egentlig, nei. Det ville også være ganske så ufint å bruke en annen dame på den måten. Så neida… men de rareste ting kan jo skje. 😏 Personlig ville jeg neppe tatt henne tilbake med status som noe mer enn fucktoy. Men så er jeg jo sosiopat, da. Ihvertfall ifølge KG. Jada de rareste kan skje, tenkte bare det var greit å ikke gi slike forhåpninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå