Gå til innhold

Lagt blomster og kort i bilen til partneren for og se om han forteller meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tillitsproblemer med partneren så kjøpte en bukett og et kort om at jeg savner han og ville bli kontaktet igjen. Venter på at han kommer igjen for og se om han forteller meg. HVIS han ike gjør det hvordan hadde dere gått frem?? Kjenner at det knytter seg noe jævlig i magen fordi jeg er rede han ikke vil fortelle meg om det. Skjuler han det så skjuler han mer... 

Anonymkode: a6da5...3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? :klo:
Har du lagt et kort som liksom skal være fra noen andre i bilen til kjæresten din for å se om han forteller deg om det ? :klo:
For hvis det er fra deg så behøver han jo ikke fortelle deg at han har fått blomster av deg ? 🤷‍♀️🤔

Kanskje du bør slå opp først som sist, siden du ikke har tillit til kjæresten din.

Anonymkode: 52195...1a3

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei. Men jeg hadde gått fra deg for sånt lureri og spill. 

Anonymkode: fc53b...606

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet

Atte hæ?  Det er så utrolig dumt med sånne liksomfeller som det der.. At du har tillitsproblemer er nå en ting men det der er bare dumt.. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg har gjort dette av årsaker hvor han har lyvet til meg flere ganger. Det har ingenting og gjøre med at jeg er usikker eller noe psyko. Dette er første gang jeg gjør noe slikt så nei det handler ikke om og ødelegge det handler om og se om. Partneren min kan komme til meg om alt. 

• Liker 3
Skrevet

Kan faktisk ikke tro det jeg akkurat leste. La den stakkars mannen gå sin vei. Du er jo giftig for forholdet, og trenger hjelp!

• Liker 20
Skrevet

Du trenger hjelp. Be om henvisning til psykolog.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har gjort dette av årsaker hvor han har lyvet til meg flere ganger. Det har ingenting og gjøre med at jeg er usikker eller noe psyko. Dette er første gang jeg gjør noe slikt så nei det handler ikke om og ødelegge det handler om og se om. Partneren min kan komme til meg om alt. 

Jeg trenger bekreftelse på at han har forandret seg heretter og er villig til og fortelle meg. Om det han fikk i bilen for hvis han ikke gjør det så skjuler han mer enn dette. 

Et ekteskap skal være like åpent som en bok.. Ellers har du ikke en d r I t t og gjøre I et forhold. Det er mitt syn når mennesker ikke kan være ærlige. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du ha en som lyver til deg?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har tillitsproblemer med partneren så kjøpte en bukett og et kort om at jeg savner han og ville bli kontaktet igjen. Venter på at han kommer igjen for og se om han forteller meg. HVIS han ike gjør det hvordan hadde dere gått frem?? Kjenner at det knytter seg noe jævlig i magen fordi jeg er rede han ikke vil fortelle meg om det. Skjuler han det så skjuler han mer... 

Jeg synes dette var genialt! Fortell hvordan det gikk. Har du snakket med ham? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Du trenger hjelp. Be om henvisning til psykolog.

Du hadde gjort det samme om du var i min situasjon. Det er altfor mye og skrive om hvorfor men mye løgner fra han har ført meg hit. Da har jeg ikke annet valg enn og se om han vil fortelle meg. 

Stoler du 110% på partneren? Gjør det samme så skal vi se. Om. Partner forteller deg 👍

Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil du ha en som lyver til deg?

For alle lyver. Men når man er villig til og forandre seg og gi alt så. Må det bevises. Dere vet j vlig godt hvor mange som. Blir separerte og skilte når det er for sent. Bedre sent enn aldri sier bare jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Hø? Du har lagt igjen et kort i bilen til nåværende partner om ar du vil han skal kontakte deg igjen? For og se om han forteller deg at du har lagt igjen kort i bilen hans? 

Anonymkode: 3b5fe...5f4

• Liker 8
Skrevet
Blåjojo skrev (3 minutter siden):

Kan faktisk ikke tro det jeg akkurat leste. La den stakkars mannen gå sin vei. Du er jo giftig for forholdet, og trenger hjelp!

Veldig synd. Gjør det samme. I dare you. Så skal vi se om du eller jeg hadde rett. Dere vet alle hva dere føler om partneren. Men man må sette noen ting på. Prøve for og sikre omd ette er den riktige og ene du vil være med. Så ikke døm. Gjør det om dere  VET at dere innerst inne stoler på disse partnerne deres. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du hadde gjort det samme om du var i min situasjon. Det er altfor mye og skrive om hvorfor men mye løgner fra han har ført meg hit. Da har jeg ikke annet valg enn og se om han vil fortelle meg. 

Stoler du 110% på partneren? Gjør det samme så skal vi se. Om. Partner forteller deg 👍

Men da sier du " Jeg ønsker å avslutte forholdet, for jeg stoler ikke på deg.". Du begynner ikke med noen ville feller for å skaffe "beviser". Hvor skal du fremlegge disse bevisene dine? Tingretten?

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hø? Du har lagt igjen et kort i bilen til nåværende partner om ar du vil han skal kontakte deg igjen? For og se om han forteller deg at du har lagt igjen kort i bilen hans? 

Nei han vet ike at det er meg. Men han var utro  for ikke så lenge siden. Så. Nå settes alt på spill for han har liksom forandret seg. Så vi får se om han er ærlig heretter. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trenger bekreftelse på at han har forandret seg heretter og er villig til og fortelle meg. Om det han fikk i bilen for hvis han ikke gjør det så skjuler han mer enn dette. 

Et ekteskap skal være like åpent som en bok.. Ellers har du ikke en d r I t t og gjøre I et forhold. Det er mitt syn når mennesker ikke kan være ærlige. 

Det er jo du som har lagt det der? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...