AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Jeg har skrevet om dette før, men jeg synes dette er så vanskelig 😮💨 Kunne ønske jeg ikke visste... Stakkars svogeren min som ikke vet noen ting... I går hadde min svoger og svigerinne fest, og han er så morsom, sosial og utrolig snill mot sin kone (min svigerinne). Og så sitter jeg og vet denne hemligheten. Helt forferdelig. Jeg føler det er vanskelig å se han i øynene. Er redd for at dette blir oppdaget og at jeg blir dratt inn i det. Jeg har lovet min svigerinne at jeg aldri skal nevne det, og ingen utenom meg vet.... Min svigerinne har avsluttet "forholdet" (det har ikke skjedd mange ganger i følge henne selv). Prøver å ikke tenke på det, men har vondt i magen. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Men, i morgen er vi på nytt samlet, og jeg gruer meg til å se dem i øynene og skåle for det gamle året, og ønske det nye året velkommen... Anonymkode: cff0d...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Hvorfor vet du det? Anonymkode: b30b5...a2d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor vet du det? Anonymkode: b30b5...a2d Hva mener du med hvorfor? Hun har fortalt det til meg i all fortrolighet. Hun har sagt hun angret på alt, og har derfor avsluttet forholdet. Mannen hun var utro med er også gift 😮💨 Nå høres min svigerinne ut som et fælt menneske, noe hun absolutt ikke er... Hun er faktisk et av de mest omsorgsfulle menneske jeg vet om... Så forstår ikke hvorfor dette skjedde... Ts Anonymkode: cff0d...ff8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Si det til din svoger Anonymkode: 846f0...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Jeg ville ikke blandet meg. Det han ikke vet har han ikke vondt av Anonymkode: bddf5...314 4 1
Hippogriff Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 Siden du omtaler dem som svoger og svigerinne, er vel dette din partners familie. Jeg ville vært veldig forsiktig med å blande meg inn da. Dårlig gjort av svigerinnen din å fortelle deg dette. Dette burde du ha sluppet å forholde deg til. 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Legg det bak deg. Anonymkode: 3a353...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå