Gå til innhold

Vanlig å bli lei seg av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt et fint samliv, men vi har hatt noen flere diskusjoner det siste året. Vanligvis har vi sex ca hver andre dag, men nå har vi ikke hatt sex siden lille julaften, noe som er den lengste tiden det har gått uten samleie i vårt forhold.

I går så var han tidlig oppe så han tok seg en hvil på ettermiddagen. Når han våkna fikk jeg snap der han skrev «at han bare måtte våkne og lette på trykket» før han sto opp. Jeg svarte han «ok 😅» og hørte at han gikk i skapet vi har med sexleketøy. Så fikk jeg en veldig rask mørk snap med at han drev på med flashlighten. Sekunder etter hørte jeg at han gikk i dusjen og var ferdig.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette her, men jeg ble så satt ut og lei meg og har kjent på det i hele dag, spesielt når jeg skulle dusje og ser at den ligger til tørk på badet helt usjenert.. Det var ingen invitasjon til å «være med» på leken, og jeg føler meg oversett og udugelig når han heller velger en gummimus ovenfor å ha samleie med meg.. 

Det skal sies at jeg har slitt litt med sexlysten i det siste, og jeg har tatt det opp og sakt at jeg savner at han bruker litt tid på å få meg tent isteden for å bruke masse glidemiddel. De gangene jeg ikke har vært i humør så har det ofte skjedd at han runker seg ferdig ved siden av meg mens han sier at jeg ikke får røre, kun se på. Jeg har også tatt opp at dette føles nedsettende og at jeg ikke liker å få en erigert penis trykt på meg når jeg over hode ikke er kåt, og jeg ender alltid opp med å bli lei meg disse gangene også..

Har noen innspill til hvordan vi kan løse opp i denne floken? For akkurat nå føler jeg meg liten og ubrukelig samtidig som jeg er redd for at det skal bli enda verre i fremtiden med at vi ikke skal ha sex med hverandre lengre og lette trykket hver for oss…

Blir du feks lei deg hvis mannen tar seg en runk helt åpenlyst uten å invitere til noe mer? Eller må jeg jobbe med følelsene mine? Tanker?

Anonymkode: c4628...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 7bdd5...85d

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...