Gå til innhold

Hjelp til en sunnere, sterkere hverdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har kroppen est, underhudsfett på hele overkroppen. Valk på valk. Faktisk vondt å ligge da det kjennes så godt. Aldri trent dvs ikke de siste 15 åra pga mye sykdom. Nå må jeg ofre helsa og tenke på kroppen. 

Hvordan starter jeg utenom å gå turer?

Hvilke trening er det en sjans for at det er mulig å klare? Finnes ikke sterk og utholdende. 

Når og hva bør jeg spise.

Jeg har lovet meg selv at fra mandag  skal jeg starte det nye meg. Selvdisiplinen min er ille, så hjelp. 

Bruker dette som en motivasjon side

Nå: 65 kg  ( 159 cm)

Ikke målt meg, finner ikke målebånd og redd jeg blir ekstremt skuffet. Fører det allikevel opp senere. Må bare.

Ps. Har 3 store operasjoner på magen. Ser at hud er ekstremt slapp og ødelagt fra nederst og opp til bringe. Det spiller kanskje inn på magen. Føler muskulaturen er helt borte der

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unn deg et kurs. Gjerne nettbasert. Feks Kristine Weber.

Anonymkode: e83cb...10a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Unn deg et kurs. Gjerne nettbasert. Feks Kristine Weber.

Anonymkode: e83cb...10a

Så litt på vg vekt klubb, men skal se på weber. Takk😊

Skrevet

Fokuser på aktivitet. Du er ikke særlig overvektig. Du trenger ikke å fokusere på kostholdet. Spis som du pleier, men beveg deg mer, og legg inn trening som en prioritering. Inaktivitet er en større belastning på helsen enn noen kilo for mye. Med styrketrening så kan du stramme opp.

Anonymkode: f5472...5a1

• Liker 1
Skrevet

Fokuser på det kroppen trenger. Kroppen trenger en del proteiner av høy kvalitet og en del fett. Spiser du fett kjøtt, så ligger du godt an ned makroene og mikroene.

Anonymkode: 9072f...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...