AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Det har ikke skjedd noen endringer i hjemmet. Alt har gått sin vante gang For ca 3 mnd siden så ble plutselig 3 åringen som limt til meg. Ingen får røre hn. Ikke faren engang. Så jeg kan ikke forlate hn for å gå på do selvom far er der uten at minsten blir helt hjerteknust. Faren er en fantastisk fyr som koser, leker og er aktiv. En trygg type som viser at han vil være med barna sine. Jeg har ikke endret atferd heller. Er det en logisk forklaring på dette? Eventuelle tips og råd? Legger til at minsten blir tatt på alvor og vi gjør ting så skånsomt som mulig når det renner over for hn av følelser. Vanskelig å forklare godt nok. Men det jeg lurer på mest her er andre sine erfaringer rundt dette når barn i den alderen kun skal ha den ene foreldren. Det kan jo være både mor og far vil jeg tro. Anonymkode: ac05a...3b1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 hvorfor hemmelig om det er gutt eller jente? Ødipus fasen kanskje? Anonymkode: b8777...1bd
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Helt normalt. Min har alltid hatt meg som favoritt. I de verste fasene trakk jeg meg unna og lot far overta mer. Det gjenopprettet balansen mer.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Her en som ble tre i november, hvis hun fikk velge ville hun vært limt til meg. Det har vært sånn en måneds tid. Utrolig slitsomt 🙄 Anonymkode: 72fc4...c78
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 bortskjemt kalles det Anonymkode: eb6b9...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Min fylte nettopp 3 og har vært slik på meg i kanskje en måned. Er visst veldig vanlig at barn går igjennom en fase der de favoriserer den ene forelderen Anonymkode: 6da8e...dd8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Vi er også i en slik fase nå. Barnet er snart 3 år. Favoriserer den ene forelderen dag og natt. Anonymkode: 1ae24...624
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Det er vel ikke unormalt at barn favoriserer den ene forelderen. Det handler nok mye om kjemi og personlighet Anonymkode: 2325a...45a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Samme her. Sendte dem på hytten uten meg en helg, og da var far førstepri i noen dager. Så snudde han seg mot meg igjen, men jeg gjør meg sannsynligvis mer tilgjengelig. Kanskje det er sånn hos dere også? Fin og trygg pappa her og, men han diller mindre enn meg. Anonymkode: bcbfe...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Ikke uvanlig 😄 Vi dro på besøk i dag for å feire nyttårsaften i helgen. Da vi kom dro barna rett inn, jeg begynte å rydde ut av bilen. Da kommer faren også og skal hjelpe meg, så sier han: " Jeg tror de barna er veldig glad i deg, for de har begge begynt å spørre etter hvor du er" 😅😅 Barna er 3 og 8 år. Fortsatt kan de henge på døren utenfor toalettet, når jeg sitter på do. Og de vil inn.... Ikke lett å la mamma få bæsje i fred. Anonymkode: 73743...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå