AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Heii, jeg har ett spørsmål angående brudd. Hvordan vet man at man innerst inne ikke er ferdige med hverandre? Eller hvordan oppfører man seg? Noen som har opplevd noe lignende. Helst kun seriøse svar! Anonymkode: d726e...9a7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heii, jeg har ett spørsmål angående brudd. Hvordan vet man at man innerst inne ikke er ferdige med hverandre? Eller hvordan oppfører man seg? Noen som har opplevd noe lignende. Helst kun seriøse svar! Anonymkode: d726e...9a7 Tja, det kommer vell an på årsaken i tillegg til selve forholdet. Hvis forholdet var giftig hadde de fleste tenkt at man er ferdig når bruddet er et faktum. Ikke godt å vite alltid, men til syvende og sist handler det om hvor godt man har det sammen, tror jeg da. Anonymkode: 5b8d3...1ae
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Man går videre i livet, man flytter ut om man bodde sammen, man fordeler omsorg av barn dersom man har felles barn, man finner evt ny partner. Hvordan man oppfører seg er umulig å sette fasitsvar på, alle er ulike. Anonymkode: d9174...9a4
Blåjojo Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 De gangene jeg har endt et forhold så har jeg kjent at det har vært det rette å gjøre, ved at det har vært en lettelse å ha tatt den avgjørelsen. Jeg har aldri ønsket meg tilbake til det som var. Har alltid oppført meg ordentlig og ikke hatt vonde brudd. Orker ikke bruke energi på å være uvenner med folk rent generelt. Og i alle fall ikke med en jeg har bodd sammen med. Hadde kanskje blitt noe annet om de oppførte deg som idioter, men det har de heldigvis ikke gjort.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Heii, jeg har ett spørsmål angående brudd. Hvordan vet man at man innerst inne ikke er ferdige med hverandre? Eller hvordan oppfører man seg? Noen som har opplevd noe lignende. Helst kun seriøse svar! Anonymkode: d726e...9a7 Det er et vanskelig spørsmål! Jeg tenker at det er forskjell på forhold med og uten barn. Med barn så ville jeg strukket meg langt for å bli, men ikke så langt at det var en uendelighet av negative ting. I et forhold uten barn, så tenker jeg det er riktig med brudd når det er flere negative enn positive ting over tid. Eller hendelser som ikke kan tilgis. Anonymkode: 33ff5...c6d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Har det først blitt et brudd så vil nok bruddet bestå uansett hvor mange ganger man prøver igjen. Anonymkode: 4706b...431
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Tenker at når den ene har valgt å gå ut av forholdet, har man ødelagt grunnleggende tillitt som er vanskelig å få tilbake om den som gikk skulle ombestemme seg. Det leder også til en skjev maktfordeling, der den som ble dumpet gjerne går med konstant angst for å bli dumpet på ny og den som gikk fortsetter gjerne å lete etter feil og går bare på ny om man blir sammen igjen. Man ender fort ikke med mer en å gå gjennom kjærlighetssorgen to ganger. Anonymkode: 65cf5...3ab
NiceOrNothing Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Heii, jeg har ett spørsmål angående brudd. Hvordan vet man at man innerst inne ikke er ferdige med hverandre? Eller hvordan oppfører man seg? Noen som har opplevd noe lignende. Helst kun seriøse svar! Anonymkode: d726e...9a7 Hørte en parterapeut sa at når man har mistet respekten for hverandre og bare forakten står igjen , da ER det ingenting mer å jobbe med .
Faktabasert Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Heii, jeg har ett spørsmål angående brudd. Hvordan vet man at man innerst inne ikke er ferdige med hverandre? Eller hvordan oppfører man seg? Noen som har opplevd noe lignende. Helst kun seriøse svar! Anonymkode: d726e...9a7 Når det er slutt, så er det slutt. Ikke betvil, ikke prøv på nytt. Tillit, respekt og de viktige grunnsteinene for et vellykket forhold er ødelagt. Deg og dere får det bedre med å skape noe nytt med noen andre, og det vil man alltid se med tiden.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 Når du blir likeglad til den andre, ikke savner ham/henne når h-n er borte, finner stadig nye feil og mangler, begynner å legge merke til andre menn/damer, godt kan dra på den hytteturen eller ferien alene eller sammen med venner/familie, lurer på hva dere skal snakke om hvis dere har en kveld for dere selv osv. Alt dette er eksempler på at forholdet skranter og man er på vei ut. Anonymkode: ac98a...8eb
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 Og når du vet at du IKKE er ferdig med den andre, da kjenner du selvsagt på savnet når han/hun er borte, og du har ikke noe stort problem med de tingene jeg nevnte over. Anonymkode: ac98a...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå