Tatja Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 (endret) Sjekket inn på hotell, var forferdelig trøtt og ville bare komme meg inn og sove. Så var det noe rot i systemet deres, jeg måtte vente ca 20 min over normal innsjekk for å få tilgang til rommet. I tillegg var ikke senga reid, og det kom inn en fyr som skulle gjøre det. Resultatet var at jeg ikke hadde rommet klart før 15.45. I bestillingen sto det kl 15. Ville dere krevd noe refusjon? Endret 30. desember 2022 av Tatja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. desember 2022 #2 Del Skrevet 30. desember 2022 Tatja skrev (6 minutter siden): Sjekket inn på hotell, var forferdelig trøtt og ville bare komme meg inn og sove. Så var det noe rot i systemet deres, jeg måtte vente ca 20 min over normal innsjekk for å få tilgang til rommet. I tillegg var ikke senga reid, og det kom inn en fyr som skulle gjøre det. Resultatet var at jeg ikke hadde rommet klart før 15.45. I bestillingen sto det kl 15. Ville dere krevd noe refusjon? Nei. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Del Skrevet 30. desember 2022 Nope. Anonymkode: 886cd...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 30. desember 2022 #4 Del Skrevet 30. desember 2022 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. desember 2022 #5 Del Skrevet 30. desember 2022 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Del Skrevet 30. desember 2022 Nei ikke for bare 45 min. Hadde det vært 6 timer så ja. Du kan spørre, kanskje du får gratis frokost men tviler på du får igjen noe penger. Anonymkode: 3cc1a...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Del Skrevet 30. desember 2022 Nei. Når man kommer på dagtid synes jeg ikke det. De har mange rom å rengjøre, og rekker nok ikke alle før kl. 15.00. Dette var nok et engangstilfelle i.o.m. at det var rot i systemet. Vanligvis er innsjekk fra kl. 15 og utover. Anonymkode: e3a01...a2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 30. desember 2022 #8 Del Skrevet 30. desember 2022 Tatja skrev (21 minutter siden): Sjekket inn på hotell, var forferdelig trøtt og ville bare komme meg inn og sove. Så var det noe rot i systemet deres, jeg måtte vente ca 20 min over normal innsjekk for å få tilgang til rommet. I tillegg var ikke senga reid, og det kom inn en fyr som skulle gjøre det. Resultatet var at jeg ikke hadde rommet klart før 15.45. I bestillingen sto det kl 15. Ville dere krevd noe refusjon? Nei, er ingen krise at du måtte vente 45 min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Del Skrevet 30. desember 2022 Nei, det hadde jeg ikke for 45 minutter. Anonymkode: 3387f...a83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Del Skrevet 30. desember 2022 Nei Anonymkode: a9ef5...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Del Skrevet 30. desember 2022 Vanligvis ville jeg ikke krevd noe for såpass kort tid, men det kommer litt an på situasjonen også. En gang skulle jeg sjekke inn før en forestilling, men rommet var ikke klart. Så fikk ikke skiftet klær eller noe, måtte bare sette bagasjen på et oppbevaringsrom og løpe. Da jeg kom tilbake var faktisk rommet fortsatt ikke klart, flere timer over fristen. Det klaget jeg på, men måtte gi opp å få noe ut av dem. Anonymkode: 91a32...49f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Del Skrevet 30. desember 2022 Hadde dette vært 5-stjerners luksushotell og du hadde booket suite, så hadde du ikke behøvd å kreve refusjon. Det hadde hotellet ordnet med en gang. Men vanlig standard hotell, nei😅 Anonymkode: 0c14a...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Del Skrevet 30. desember 2022 For 45 minutter? Nei det ville bare vært ekstremt pinligt. Anonymkode: 1b2ae...37c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Del Skrevet 31. desember 2022 9 hours ago, Tatja said: Sjekket inn på hotell, var forferdelig trøtt og ville bare komme meg inn og sove. Så var det noe rot i systemet deres, jeg måtte vente ca 20 min over normal innsjekk for å få tilgang til rommet. I tillegg var ikke senga reid, og det kom inn en fyr som skulle gjøre det. Resultatet var at jeg ikke hadde rommet klart før 15.45. I bestillingen sto det kl 15. Ville dere krevd noe refusjon? Ofte får man en gratis drink eller noe Anonymkode: 93050...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Del Skrevet 31. desember 2022 Tatja skrev (9 timer siden): Sjekket inn på hotell, var forferdelig trøtt og ville bare komme meg inn og sove. Så var det noe rot i systemet deres, jeg måtte vente ca 20 min over normal innsjekk for å få tilgang til rommet. I tillegg var ikke senga reid, og det kom inn en fyr som skulle gjøre det. Resultatet var at jeg ikke hadde rommet klart før 15.45. I bestillingen sto det kl 15. Ville dere krevd noe refusjon? nei. Vanligvis får man jo sjekket inn FØR kl 15, uten at man betaler noe ekstra. Anonymkode: 20bfd...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #16 Del Skrevet 31. desember 2022 Når tilsvarende har skjedd har jeg alltid fått kompensasjon automatisk. Oppgradering til bedre rom. Slippe å betale første natt (da var det mye rot med innsjekk). Eller gratis frokost under oppholdet. Anonymkode: ceaf6...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #17 Del Skrevet 31. desember 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: nei. Vanligvis får man jo sjekket inn FØR kl 15, uten at man betaler noe ekstra. Anonymkode: 20bfd...6c3 Det at noen slipper inn før 15 er ikke noe argument for at andre må vente over tiden. Det blir som om man så en vare slå inn til høyere pris i kassa, og så få beskjed om at ja, men andre ganger er det for lav pris, så du må betale. Anonymkode: 91a32...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #18 Del Skrevet 31. desember 2022 Nei! Anonymkode: 6fe48...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #19 Del Skrevet 31. desember 2022 Nei, men de kunne ha tilbudt deg en kaffe eller te imens du ventet. Anonymkode: 78b90...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #20 Del Skrevet 1. januar 2023 Ja. Anonymkode: 43750...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå