AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Er det vanlig? trodde det var omvendt. Jeg har ikke hatt menstruasjon etter sykdom i oktober🤔 Anonymkode: d54e2...e20
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Skulle ikke overraske meg. Det klusser jo med menstruasjonen til mange, så at det går den veien er vel like naturlig Anonymkode: c44d7...459
svartkatt Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Det er vel mulig. Hvorfor har du ikke vært hos lege eller gynekolog..?
MyMichelle Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Det kan være «long covid». https://www.medicalnewstoday.com/articles/long-covid-and-periods-the-unspoken-impact-on-female-well-being
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 svartkatt skrev (5 minutter siden): Det er vel mulig. Hvorfor har du ikke vært hos lege eller gynekolog..? Fordi jeg har andre tilstander som krever ekstremt mye, og gynekologiske tilstander jeg ikke får hjelp til ellers. Så har ikke tiltro til at det er hjelp å få. Og tenker når det har gått 4 mnd er det lang tid; 2 mnd har hendt et par ganger før. Jeg er 47 år. Anonymkode: d54e2...e20
svartkatt Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har andre tilstander som krever ekstremt mye, og gynekologiske tilstander jeg ikke får hjelp til ellers. Så har ikke tiltro til at det er hjelp å få. Og tenker når det har gått 4 mnd er det lang tid; 2 mnd har hendt et par ganger før. Jeg er 47 år. Anonymkode: d54e2...e20 Okei... Kan jo være overgangsalderen.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 svartkatt skrev (5 minutter siden): Okei... Kan jo være overgangsalderen.. Ja, det var litt det jeg tenkte. Overgangsalder eller covid. Anonymkode: d54e2...e20
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Det er helt vanlig etter covid. Vi har hørt mye om forstyrrelser etter vaksine, men det er vanligere etter infeksjon. Vanligvis normaliserer det seg etter ett par måneder. Anonymkode: 96d79...049 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Syklusen er også blitt endret etter at jeg tok vaksinene og etter covid nå i høst. Har fått mange småplager. Men vet ikke om det skylder alderen eller fordi vi har vært mer på hjemmekontor og mindre sosial osv (jeg har trent og vært sunn i nedstengningsperioden, men har også vært veldig stresset, sint, fortvilet osv osv pga økonomiske problemer, samlivsproblemer og andre problemer til nære relasjoner). Anonymkode: abf3b...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå