AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Hva kan man dele av seksuelle erfaringer fra fortiden med sin nye kjæreste? Vi tullet litt og kom innpå tidligere forhold .. kom til å fortelle at jeg hadde en kjæreste for mange år siden som aldri fikk nok og kunne ha sex 3-4 ganger om dagen .. da ble han veldig rar lenge etterpå .. gikk jeg for langt her? Hva tåler menn å høre? Bør jeg unnskylde meg? Anonymkode: c74a7...9c8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Nei det er ingen grunn til å unnskylde deg. Jeg har også sagt det samme til fler av mine menn. Er ikke noe drøyt i å si det, trodde det skulle stå i tråden at du hadde røpt å hatt gang bang med 40 menn på sexklubb i aya napa 😅 Anonymkode: 63d80...31f 5
feliek54 Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva kan man dele av seksuelle erfaringer fra fortiden med sin nye kjæreste? Vi tullet litt og kom innpå tidligere forhold .. kom til å fortelle at jeg hadde en kjæreste for mange år siden som aldri fikk nok og kunne ha sex 3-4 ganger om dagen .. da ble han veldig rar lenge etterpå .. gikk jeg for langt her? Hva tåler menn å høre? Bør jeg unnskylde meg? Anonymkode: c74a7...9c8 Jeg vil heller si at du er ærlig og forteller om tidligere sex opplevelser men også alt annet. jeg ville godta det.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Erfaringer er greit å snakke om. Men når du gnir inn i trynet hans at fu kunne ha sex opptil 4 ganger hver dag så syns jeg du gikk for langt. For her er det snakk om deres forhold. Har du like mye sex med han? Hvis han hadde sakt det samme. Hadde du syns det var greit. At en eks tydeligvis var bedre i senga... Anonymkode: a78a9...5d3 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Erfaringer er greit å snakke om. Men når du gnir inn i trynet hans at fu kunne ha sex opptil 4 ganger hver dag så syns jeg du gikk for langt. For her er det snakk om deres forhold. Har du like mye sex med han? Hvis han hadde sakt det samme. Hadde du syns det var greit. At en eks tydeligvis var bedre i senga... Anonymkode: a78a9...5d3 Men er dette å si at eksen var bedre i sengen? Er ikke dette heller å si at han hadde mer lyst/behov enn vanlig? Jeg er flink med å fortelle kjæresten min at vi har god sex .. men hos oss er det 2-3 ganger i uken Anonymkode: c74a7...9c8
Enmanelskeråhate Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva kan man dele av seksuelle erfaringer fra fortiden med sin nye kjæreste? Vi tullet litt og kom innpå tidligere forhold .. kom til å fortelle at jeg hadde en kjæreste for mange år siden som aldri fikk nok og kunne ha sex 3-4 ganger om dagen .. da ble han veldig rar lenge etterpå .. gikk jeg for langt her? Hva tåler menn å høre? Bør jeg unnskylde meg? Anonymkode: c74a7...9c8 Helt ok
Enmanelskeråhate Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er dette å si at eksen var bedre i sengen? Er ikke dette heller å si at han hadde mer lyst/behov enn vanlig? Jeg er flink med å fortelle kjæresten min at vi har god sex .. men hos oss er det 2-3 ganger i uken Anonymkode: c74a7...9c8 Du sa jo ikke noe om bedre/dårligere 1
Arild37 Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Ingen grunn for å si unnskyld. Ikke nødvendigvis galt å si noe om tidligere sexliv, men å være detaljert om dette vil det aldri komme noe godt ut av,spesielt sammenligninger, så da er det heller ingen grunn for å prate detaljert om det med en kjæreste. Og man bør heller ikke spørre om noe man egentlig ikke vil ha svar på, det setter den andre i en vanskelig situasjon, skal man lyve, eller såre partneren 1
Skogsfrua1 Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Det er litt tosidig med sånne betroelser. I starten kan det være spennende å snakke om tidlig i forhold/ bli kjent fasen, men til nærmere dere kommer og forholdet mer stabilt så kan sånne ting såre mer å høre, en del tema blir mer å mer tabu uti et forhold dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Det er da ikke uvanlig å ha sex 3-4 ganger om dagen i ung alder med ny kjæreste? Hvis han ikke tåler å høre det, er han en tusseladd. Anonymkode: a0214...6a0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Ei jeg datet i sin tud var veldig nysgjerrig på min sexhistorikk. Fortalte bare en brøkdel av det jeg hadde opplevd, det ble for mye for henne. Fikk det brukt mot meg til alle døgnets tider. Etter tid gjorde jeg det slutt. Anonymkode: 31622...e8e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er ingen grunn til å unnskylde deg. Jeg har også sagt det samme til fler av mine menn. Er ikke noe drøyt i å si det, trodde det skulle stå i tråden at du hadde røpt å hatt gang bang med 40 menn på sexklubb i aya napa 😅 Anonymkode: 63d80...31f Det var en merkelig ting å tro i utgangspunktet. "Her har vi en tråd om noen som hatt gangbang med 40 menn på en sexklubb i Aya Napa" Anonymkode: 56b5f...7f4
Elaine Marley Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg