AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Hei! Lurer bare på om noen har erfaring med dette før jeg eventuelt tar det videre. Hadde mensen for 2 uker siden og er ikke typisk mensenblødning. Drypper ikke, men er alltid bittelitt blod på dopapiret. Noen som har erfaring med at det bare er litt blod fra underlivet?? Skjønner ikke hva dette kan være og blir bekymret. Er liksom ikke noe som vises noe spesielt i trusa heller, men har vært litt blod på dopapiret i flere dager nå Anonymkode: 7a443...f27
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Har hatt mellomblødninger noen ganger ja; legen sa det kunne være stress(lol er standard forklaring på mye). Anonymkode: 8311f...622
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Har du smerter? Har du hatt sex? Bruker du prevensjon? Mye som spiller inn. Anonymkode: 1af7a...2a2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Unormale blødninger bør alltid sjekkes opp. Lenge siden GU? Anonymkode: dae6e...862 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unormale blødninger bør alltid sjekkes opp. Lenge siden GU? Anonymkode: dae6e...862 Ca 7 mnd siden. Har hatt noen få mellomblødninger som fastlege bagatelliserte. Ikke brukt prevensjon de siste 15 årene. Anonymkode: 8311f...622
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du smerter? Har du hatt sex? Bruker du prevensjon? Mye som spiller inn. Anonymkode: 1af7a...2a2 Ja, men i ni år. Nei, for smertefullt. Nei ingen prevensjon. Anonymkode: 8311f...622
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Faen sorry ts; jeg svarte i feil tråd🫣🫣🤨 Anonymkode: 8311f...622 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Dette ville jeg tatt opp med lege. Blødning er et tegn på kreft. Det er også et tegn på mye annet, men det kan være et symptom som følge av kreft. Derfor vil jeg virkelig anbefale deg å ta kontakt med lege/gyn for å bli undersøkt. Anonymkode: 923e4...f93 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei! Lurer bare på om noen har erfaring med dette før jeg eventuelt tar det videre. Hadde mensen for 2 uker siden og er ikke typisk mensenblødning. Drypper ikke, men er alltid bittelitt blod på dopapiret. Noen som har erfaring med at det bare er litt blod fra underlivet?? Skjønner ikke hva dette kan være og blir bekymret. Er liksom ikke noe som vises noe spesielt i trusa heller, men har vært litt blod på dopapiret i flere dager nå Anonymkode: 7a443...f27 Jeg småblødde daglig i 6 mnd.. mellom hver mens. Tok vanlig blodprøver.. Jeg hadde Forhøyet prolaktin (Hormon). Det kan være så mye.. snakk med legen, og ta noen prøver. Anonymkode: b4d76...958
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Det er bedre å ta en prøve for mye, enn en for lite. Anonymkode: b4d76...958 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 GU! Kun lege kan svare på dette. Anonymkode: 1a973...025 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ca 7 mnd siden. Har hatt noen få mellomblødninger som fastlege bagatelliserte. Ikke brukt prevensjon de siste 15 årene. Anonymkode: 8311f...622 Det er bra det ikke er så lenge siden, men det er like fullt et tegn på kreft. Så ville absolutt ha tatt en ny GU slik at det kan utelukkes. Har du nylig tatt vaksiner? Selv fikk jeg forstyrrelser etter vaksinene i fjor. Jeg syns 3-5 år er aaaaaaalt for lenge mellom hver sjekk. Anonymkode: dae6e...862
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bra det ikke er så lenge siden, men det er like fullt et tegn på kreft. Så ville absolutt ha tatt en ny GU slik at det kan utelukkes. Har du nylig tatt vaksiner? Selv fikk jeg forstyrrelser etter vaksinene i fjor. Jeg syns 3-5 år er aaaaaaalt for lenge mellom hver sjekk. Anonymkode: dae6e...862 Hei, jeg er ikke ts men svarte feil(har en annen tråd om mens forstyrrelse etter covid). Hadde mellomblødninger av og til tidligere, uten spesiell grunn. Pga smerter og traume får jeg GU i narkose, så venter munst 5 år til neste gang🫣🐥🐥 Anonymkode: 8311f...622
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg er ikke ts men svarte feil(har en annen tråd om mens forstyrrelse etter covid). Hadde mellomblødninger av og til tidligere, uten spesiell grunn. Pga smerter og traume får jeg GU i narkose, så venter munst 5 år til neste gang🫣🐥🐥 Anonymkode: 8311f...622 Leit du har traumer. Det er jo innafor med hvert 5 år. Jeg bare syns det er lenge. Problemet er jo bare at dersom man utvikler kreft så får man jo symptomer og da er det ofte for seint. Og tenk hvor mye de er nedi der da med behandling og undersøkelser vs kontroll litt oftere. Anonymkode: dae6e...862
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 Ville tatt en graviditetstest om 2 uker om der er mulighet for graviditet. Anonymkode: 95d00...e8f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde det noen få ganger i løpet av de årene jeg var uten prevensjon. Da er jeg ganske sikker på at det var i forbindelse med eggløsning. Jeg har ganske kraftige eggløsningssmerter midt i syklusen, og hadde det samtidig med denne blødningen. Jeg sjekket det aldri opp, men jeg hadde gjort det om jeg hadde opplevd det nå. Det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Men sånn med tanke på dine bekymringer, det kan være sånt som skjer i blant, uten at det betyr noe. Om det kan finnes noen mulighet for graviditet, ville jeg tatt en test etter hvert og. Jeg hadde slike småblødninger i begynnelsen av mine svangerskap. Anonymkode: 3b3ad...667
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 Det er ikke uvanlig å få litt blødning når man har eggløsning. Men er du bekymret eller har andre symptomer så kontakter du legen. Da jeg hadde mensen skjedde dette av og til uten det var noe farlig. Anonymkode: 5ad6d...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå