Gå til innhold

Endrer penis fasong med alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil penis forandre seg med alderen? Vil den endre fasong, bli mere bøyd, henge mer osv?

Anonymkode: 44034...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vil penis forandre seg med alderen? Vil den endre fasong, bli mere bøyd, henge mer osv?

Jeg kan kun svare for meg om mener den er lik som når jeg var yngre

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan også bare svare for meg selv, her er fasongen den samme som den var for 20 år siden.

• Liker 3
Skrevet

Den kan hvertfall bli tjukkere om du blir tjukkere, og omvendt.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler at de mennene jeg har vært med som er rundt 40 har litt tykkere penis enn de på 30. Er det noe i det altså? De på 40 har kanskje fått litt mer mage og litt mer fett på kroppen, og får de derfor tykkere penis også?

Skrevet (endret)

Jeg nærmer meg 70 år, penis skrumper, testiklene skrumper, pungen skrumper. Til tross for dette er jeg fortsatt like kåt som da jeg var yngre men evnen er ikke tilstede i samme grad som tidligere 😊

Endret av lh45
  • Liker 2
Skrevet
lh45 skrev (20 minutter siden):

Jeg nærmer meg 70 år, penis skrumper, testiklene skrumper, pungen skrumper. Til tross for dette er jeg fortsatt like kåt som da jeg var yngre men evnen er ikke tilstede i samme grad som tidligere 😊

Så alt skrumper inn og blir mindre? Blir penis tynnere og kortere? I hvilken alder merker man dette?

Skrevet

Min manns bøyer seg noe mer mot en side enn tidligere har jeg lagt merke til. Vet ikke hvorfor. Den er også blitt noe kortere, fordi han har lagt på seg rundt 20 kg siden vi møttes. Det har jeg imidlertid ikke tenkt å noen gang gjøre ham oppmerksom på, for den var litt for lang tidligere. Det er mindre sjanse for at han bunner så hardt at det blir vondt nå. Jeg slapper derfor bedre av i enkelte stillinger, og nyter derfor mer. (Han var tynn tidligere, og er høy, så nå er han bare litt kraftig, og ikke for tykk.)

Virker ikke som han selv har lagt merke til dette med lengden. Han har kommentert at jeg tåler mer nå, og jeg har som nevnt ikke tenkt å påpeke at det ikke har noe med meg å gjøre. 😊

Anonymkode: 40f89...19c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så alt skrumper inn og blir mindre? Blir penis tynnere og kortere? I hvilken alder merker man dette?

Ereksjonen blir svakere hvis i det hele tatt, slapp og ubrukelig. Dette har tiltatt siste 4-5 år.

Skrevet

Fortsatt godt over 20 cm og håndleddstykk, og fortsatt hard, så den duger fortsatt.

Ellers så trener en jevnt og spiser godt, men sunt. Fruen vet å sette pris på den mannen hun har, og kommer krypende jevnlig bortom en tur i de mørke timer. Herlig dame.

M 52

Anonymkode: 16d01...4c4

Skrevet
lh45 skrev (6 timer siden):

Ereksjonen blir svakere hvis i det hele tatt, slapp og ubrukelig. Dette har tiltatt siste 4-5 år.

Men om en mann har jevnlig sex så er vel ereksjonen bedre? Kjæresten min er 63, og har knallharde ereksjoner og god utholdenhet. Jeg er selv 41, og håper jo at hans seksuelle evner fortsetter i mange år til.

Anonymkode: 15e34...45d

Skrevet
svartkatt skrev (9 timer siden):

Ehh nei. Men om man blir tykk så blir den kortere. 

Anonymkode: 1b389...6a7

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (9 timer siden):

Gaaaaanske sikker på at dette ikke er tilfellet, selv om jeg kun har meg selv som referansepunkt...

"Egga" (eller pÅsan som innehar) -  skal visstnok måtte gi tapt i slosskampen mot Mr.Newton med årene (ifølge KG), men kan ikke si jeg har sett noen forandring der heller... 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ehh nei. Men om man blir tykk så blir den kortere. 

Eksen fikk tjukkere kuk. Og den ble ikke kortere. Men det er ingen tvil om at flere får kortere pikk pga vektøkning.

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (10 timer siden):

Gaaaaanske sikker på at dette ikke er tilfellet, selv om jeg kun har meg selv som referansepunkt...

"Egga" (eller pÅsan som innehar) -  skal visstnok måtte gi tapt i slosskampen mot Mr.Newton med årene (ifølge KG), men kan ikke si jeg har sett noen forandring der heller... 

Folk er forskjellige. Eksens ble tjukkere. 

Skrevet

De vokser jo med alderen.

Ja, hvis du ikke heter Andrew Tate, selvfølgelig.

Anonymkode: 225e1...b17

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De vokser jo med alderen.

Ja, hvis du ikke heter Andrew Tate, selvfølgelig.

Anonymkode: 225e1...b17

Han må nok ta til takke med høyrehånda i noen år fremover. Det og såpa i dusjen. 

Anonymkode: 16d01...4c4

• Liker 1
Skrevet

Peniser er ganske særegne greier. Veldig få er lik noen andres og dermed er svaret også fullstendig individuelt.

• Liker 2
Skrevet
svartkatt skrev (2 timer siden):

Eksen fikk tjukkere kuk. Og den ble ikke kortere. Men det er ingen tvil om at flere får kortere pikk pga vektøkning.

Du kjenner en som fikk tykkere kuk og legger det frem som fakta 😏

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kjenner en som fikk tykkere kuk og legger det frem som fakta 😏

Det var fakta i hans tilfelle, så ja. Kan det skje en, kan det skje flere. Hva er problemet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...