AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Alle jeg kjenner går med jeans på byen, men har aldri vært på byen på nyttårsaften. Lite gira på å komme i et familieselskapsskjørt liksom, så kan jeg ha på jeans…?? Anonymkode: 94179...ffa
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Går helt fint. De som er ute nyttårsaften er gjerne personer som søker samhold med andre , som ikke har sosialt nettverk på slike kvelder. Antrekk er som oftest ikke noe tema. Anonymkode: 6589b...aee 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle jeg kjenner går med jeans på byen, men har aldri vært på byen på nyttårsaften. Lite gira på å komme i et familieselskapsskjørt liksom, så kan jeg ha på jeans…?? Anonymkode: 94179...ffa Ja det kan du fint ha😊 Anonymkode: 780fa...4be
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Går helt fint. De som er ute nyttårsaften er gjerne personer som søker samhold med andre , som ikke har sosialt nettverk på slike kvelder. Antrekk er som oftest ikke noe tema. Anonymkode: 6589b...aee Tull Anonymkode: 780fa...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå