AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Jeg føler ikke en dritt av det og liker det heller ikke. Syns sex med noen en liker godt og kjenner og føler seg trygg på er mye bedre in real er noe annet. Men innser etter å vært på noen chattegrupper at mannfolk er helt gærne etter sexprat. Og jeg føler meg unormal som ikke syns det er noe stas i det heletatt. Anonymkode: 98311...130 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Er det så vanskelig å skjønne at folk er forskjellige? Anonymkode: 08fbb...80b 1 1
MyMichelle Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Aldri hørt om damer som liker sexprat med fremmede på nett, men de finnes vel. 4 2
Arild37 Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Alle liker forskjellige ting, så damer har veldig forskjellig meninger om dette, så hva som er normalt eller ikke spiller vel liten rolle. Og denne fremmede kan potensielt være en fremtidig partner, for regner med det er derfor du prater med menn gjennom grupper på denne måten, så kommuniser TYDELIG at du ikke er komfortabel med det, men at du liker han, om du gjør det. Menn trenger tydelig kommunikasjon, si ting rett ut
Arild37 Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 MyMichelle skrev (9 minutter siden): Aldri hørt om damer som liker sexprat med fremmede på nett, men de finnes vel. Hvis du mener fremmede som i gjennom tinder eller grupper på face, så er min erfaring at veldig mange liker det, og ikke sjelden de tar initiativ til det selv heller, og visse bilder dere prater om ingen kvinner liker, ja det kommer spørsmål om det også
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Får iallfall mer ut av en som er god på flørting og "sexprat" på nett enn en som maser om bilder og sender bilder av pikken sin for det gir meg ingenting. Da tørker jeg inn altså. Men er ikke så begeistret for noe av det for det blir raskt vulgært men det finnes jo noen som er bedre på det enn andre. Anonymkode: 5ba17...283
Curiousine Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Folk er forskjellige, men jeg liker det ikke🤷♀️ 1 1
Ingv38 Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Jeg kan like det, det er spennende og man kan leke/fantasere seg inn i ting man slettes ikke tør eller vil gjøre IRL😊
Jocelynn Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Jeg liker det ikke! Sexprat med menn jeg ikke kjenner eller har møtt er en no go. Med en gang temaet penser inn på sex får jeg fullstendig avsmak. Da ghoster jeg vedkommende eller fjerner match (på Tinder). Jeg er glad i sex når jeg er i et forhold. Godt over snittet. Så det er ikke det at jeg ikke er interessert. Men jeg vil jo at menn skal være interessert i meg som menneske, og ikke bare være et knull. 🤷♀️ 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Æsj nei. Anonymkode: 6629f...713 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Mannfolk tenner på alt mulig. Få damer bryr seg om sexchat men en del menn utgir seg for å være damer på sånne sider Anonymkode: 9c83a...af7 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 Jocelynn skrev (9 minutter siden): Jeg liker det ikke! Sexprat med menn jeg ikke kjenner eller har møtt er en no go. Med en gang temaet penser inn på sex får jeg fullstendig avsmak. Da ghoster jeg vedkommende eller fjerner match (på Tinder). Jeg er glad i sex når jeg er i et forhold. Godt over snittet. Så det er ikke det at jeg ikke er interessert. Men jeg vil jo at menn skal være interessert i meg som menneske, og ikke bare være et knull. 🤷♀️ spot on det er slik jeg og føler det. Det er så langt i mellom de mannfolka som klarer å holde en samtale gående uten å måtte pense inn på sex. Altså det er greit å spørre om seksuelle ting men de må aldri tro at jeg blir våt eller kåt av å høre på det med en mann jeg verken kjenner eller vet hvordan ser ut eller aldri møtt i virkeligheten. Jeg vil og at de skal være interessert i meg som ett menneske ikke ett objekt med fitte.. får helt avsmak med en gang de begynner med det. Ja forstår at folk er forskjellige da men da syns jeg mannfolk bør sondere terrenget litt finere og finne ut om du er interessert i sex prat eller ikke. Kan jo begynne med å si det med en gang så slipper en å kaste bort tid på useriøse mannfolk som bare vil snakke om sex. Ts Anonymkode: 98311...130 3
Jocelynn Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): spot on det er slik jeg og føler det. Det er så langt i mellom de mannfolka som klarer å holde en samtale gående uten å måtte pense inn på sex. Altså det er greit å spørre om seksuelle ting men de må aldri tro at jeg blir våt eller kåt av å høre på det med en mann jeg verken kjenner eller vet hvordan ser ut eller aldri møtt i virkeligheten. Jeg vil og at de skal være interessert i meg som ett menneske ikke ett objekt med fitte.. får helt avsmak med en gang de begynner med det. Ja forstår at folk er forskjellige da men da syns jeg mannfolk bør sondere terrenget litt finere og finne ut om du er interessert i sex prat eller ikke. Kan jo begynne med å si det med en gang så slipper en å kaste bort tid på useriøse mannfolk som bare vil snakke om sex. Ts Anonymkode: 98311...130 Jeg klarer ikke å ha sex bare for å ha sex som nytelse. Jeg må like mannen som person for å tenne. Det er vel basicly, etter min forståelse, mye av forskjellen på menn og kvinner også. Så enkelt, så vanskelig. 😏 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 Jocelynn skrev (Akkurat nå): Jeg klarer ikke å ha sex bare for å ha sex som nytelse. Jeg må like mannen som person for å tenne. Det er vel basicly, etter min forståelse, mye av forskjellen på menn og kvinner også. Så enkelt, så vanskelig. 😏 Og så er det noen kvinner som fint kan ha sex kun for nytelse 😊 Anonymkode: 08fbb...80b
Jocelynn Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og så er det noen kvinner som fint kan ha sex kun for nytelse 😊 Anonymkode: 08fbb...80b Ja, en kan ikke dra alle under en kam! 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 Arild37 skrev (31 minutter siden): Hvis du mener fremmede som i gjennom tinder eller grupper på face, så er min erfaring at veldig mange liker det, og ikke sjelden de tar initiativ til det selv heller, og visse bilder dere prater om ingen kvinner liker, ja det kommer spørsmål om det også Absolutt.Noen kvinner får ikke oppmerksomhet i real life, pga utseende ect. Disse kan trives med oppmerksomheten menn online gir de. De hadde såklart satt mer pris på noe annet men. Ei venninne av meg var så lei menn en periode, at hun samlet på dickpicks. Lo seg ihjel....menn gav jo villig vekk. Anonymkode: 85b6b...314
Arild37 Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt.Noen kvinner får ikke oppmerksomhet i real life, pga utseende ect. Disse kan trives med oppmerksomheten menn online gir de. De hadde såklart satt mer pris på noe annet men. Ei venninne av meg var så lei menn en periode, at hun samlet på dickpicks. Lo seg ihjel....menn gav jo villig vekk. Anonymkode: 85b6b...314 Ikke helt min erfaring, kjæresten min er utrolig vakker, mulig jeg er inhabil😅 men hun får veldig oppmerksomhet pga hennes utseende, hun kunne lett funnet seg en annen mann på sekundet om hun ville, akkurat hvor hun ville, og der var det heftig sexting fra starten vi ble kjent, og den spenningen i hverdagen holder vi på ennå 😊 Mange damer synes også dette er spennene, mange flere enn man skulle tro etter hva dere sier utad 1
feliek54 Skrevet 30. desember 2022 #18 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg føler ikke en dritt av det og liker det heller ikke. Syns sex med noen en liker godt og kjenner og føler seg trygg på er mye bedre in real er noe annet. Men innser etter å vært på noen chattegrupper at mannfolk er helt gærne etter sexprat. Og jeg føler meg unormal som ikke syns det er noe stas i det heletatt. Anonymkode: 98311...130 Jeg får ikke noe ut av nett sex. Det må være ekte. Og er det ekte sex det begge ønsker omtrent samme sex så betyr alder ikke noe. Bar gi hverandre mye nytelse 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #19 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler ikke en dritt av det og liker det heller ikke. Syns sex med noen en liker godt og kjenner og føler seg trygg på er mye bedre in real er noe annet. Men innser etter å vært på noen chattegrupper at mannfolk er helt gærne etter sexprat. Og jeg føler meg unormal som ikke syns det er noe stas i det heletatt. Anonymkode: 98311...130 Gir meg ingen ting. Syntes bare det er kleint og komisk. Samme med rollespill…blir bare humoristisk, ikke sexy. Anonymkode: e4e15...84b 2
svartkatt Skrevet 30. desember 2022 #20 Skrevet 30. desember 2022 Det kan variere. Generelt sett blir jeg ikke det, og er heller ikke interessert i sexsnakk på den måten. Jeg liker å snakke om erfaringer og preferanser for å bli kjent på det området, og se om vi kan passe sammen på den måten. Det er ikke alle menn man kan snakke med sånn om sex. Noen blir kåte, ukonsentrerte og mister evnen til å kommunisere, og det kan oppstå misforståelser. Og noen prøver å pense det over til ronkemateriale. Men om noen blir kåte, for kåte, eller vil ha hjelp til å bli kåt eller komme, da kan de greie seg sjøl. Når det er sagt finnes det unntak. Hvis jeg liker en godt. Men det er grenser der og. Liker jeg en veldig godt trengs det ikke mer enn et hei eller ansiktsbilde til, for eksempel. Så sexsnakk er ikke engang nødvendig sånn sett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå