Gå til innhold

Om kvelden og natta vil jeg bli i ekteskapet, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

på dagtid er jeg klokkeklar på at jeg vil skilles. Føler meg helt schizofren. Hvem av meg`ene skal jeg lytte til? Jeg må snart ta en avgjørelse før jeg blir gal, dette har pågått i et år.

Anonymkode: f483e...d7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gir altfor lite bakgrunnsinformasjon til at det er mulig å gi noe som helst råd. 

• Liker 4
Skrevet
Vera skrev (21 minutter siden):

Du gir altfor lite bakgrunnsinformasjon til at det er mulig å gi noe som helst råd. 

Nei, i grunnen ikke. Jeg lurer på om det er meg på dagtid, eller om det er meg på kveldstid, jeg skal lytte til. Tenker man riktig på dagen eller på natta?

TS

Skrevet

Sånn er på ex on the beach også! De har sex på kvelden, meningenting å prate om på dagtid. 

Anonymkode: 24e93...6f1

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet

Det kommer an på hvilke tanker en har, ikke når på døgnet en har dem. Tankene om natta kan riktignok være farget av sex, om dere har hatt det.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hva du vektlegger om kvelden/natten og hva du vektlegger om dagen, og hvilke av de tingene som er viktigst for deg. Det er ikke sånn at dag eller natt i seg selv er et fasit-kriterium, og i spørsmål som dette så finnes det heller ingen fasit. Du må stole på deg selv. 

For egen del tenker jeg at der det er tvil, er det håp, men da må man bestemme seg for å gå den veien. 

• Nyttig 1
Skrevet
MyMichelle skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på hvilke tanker en har, ikke når på døgnet en har dem. Tankene om natta kan riktignok være farget av sex, om dere har hatt det.

Overhode ingen sex. Har ikke hatt på flere år. Orker ikke, vil ikke.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Overhode ingen sex. Har ikke hatt på flere år. Orker ikke, vil ikke.

TS

Har du sex med andre da?

Anonymkode: 06022...636

Skrevet

du skal lytte til deg på dagtid. 

Anonymkode: b271e...0ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du sex med andre da?

Anonymkode: 06022...636

Nei, men drømmer om det må jeg innrømme. Skammer meg over det.

Ts

Skrevet

Har det litt sånn jeg også. Våkner opp til følelsen av at jeg vil bort og at samlivet er helt feil :( Så går det litt over utover dagen.. Og så er det samme greia hver morgen. 

Anonymkode: 9c043...2f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har det litt sånn jeg også. Våkner opp til følelsen av at jeg vil bort og at samlivet er helt feil :( Så går det litt over utover dagen.. Og så er det samme greia hver morgen. 

Anonymkode: 9c043...2f1

Ja, men jeg er motsatt. Om natta ser jeg alt det fine, ungene, huset alt, mens om dagen vil jeg vekk. Eller, jeg vil ha mannen vekk. Han er grei og alt det der, men jeg vil ikke bo med han. Og jeg vil i hvert fall ikke ha noe som helst sex med han.
Lurer på om det er meg på dagtid eller nattestid som har rett… Fornuften sier at det er dagtid som er mest riktig i og med at det er da man som regel tenker klarest.

TS

Skrevet

Vil si at om dagen nok er mest "riktig"...da er man med hverandre, kommuniserer, ser og føler hverandre. På kveld/natt er det mer avstand, ingen huslige forpliktelser og man er litt i sin egen verden...og der er det jo stort sett bra.

Anonymkode: 328c2...f5a

• Liker 1
Skrevet

Går du på noe medisiner/hormoner som påvirker kroppen mer i timene rett etter inntak? Har ikke peiling her altså, bare en tanke som slo meg som en mulig forklaring på endring av sinnsstemning. 

Skrevet

Hvor står du ellers i livet, alder, baen, hvor lenge har dere vært sammen, er du i abeid, er han i arbeid osv? 

Anonymkode: 52e5b...070

Skrevet
Eneri skrev (13 minutter siden):

Går du på noe medisiner/hormoner som påvirker kroppen mer i timene rett etter inntak? Har ikke peiling her altså, bare en tanke som slo meg som en mulig forklaring på endring av sinnsstemning. 

Nix. Ingen medisiner.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor står du ellers i livet, alder, baen, hvor lenge har dere vært sammen, er du i abeid, er han i arbeid osv? 

41 år. Full jobb. To barn på 10 og 6 år. Vært sammen i 14 år. Han er og i full jobb. Felles rekkehus, båt, to biler. Helt gjennomsnittlig vil jeg tro.

TS

• Liker 1
Skrevet

Huff, da ville nok først og fremst snakket med mannen om at du ikke har det så godt, så må dere jo uansett på fvk siden dere har barn. ( om der under 16) 

Høres ikke godt ut, du fortjener å ha det bra. 

Anonymkode: 24e93...6f1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

41 år. Full jobb. To barn på 10 og 6 år. Vært sammen i 14 år. Han er og i full jobb. Felles rekkehus, båt, to biler. Helt gjennomsnittlig vil jeg tro.

TS

Er det logistikken som har tatt knekken på forholdet? 

Skrevet

Du lytter til deg selv på dagtid. Deg på kvelden fokuserer nok på det som var bra i fortiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...