Gå til innhold

Jeg er 48, men liker ei på 30. Innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 48 år gammel mann med nå voksne barn. Har møtt ei dame på 30 år som jeg liker, men er alderen innafor? Mitt eldste barn er 22, usikker på om hen vil føle det er for nærme dem. 

Anonymkode: 66159...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er innafor. Dere er begge ordentlig voksne. 

Anonymkode: 45c43...9be

• Liker 11
Skrevet

Hvis hun syns det er innafor, så er et innafor.

Anonymkode: c1ef2...a65

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt innafor, dere er begge voksne… 🤷‍♀️

• Liker 5
Skrevet

Innafor, men nær alderen dine unger er det jo.

Og du må regne med at hun ønsker barn. 

Anonymkode: 1001e...7b6

• Liker 5
Skrevet

Nei syns det er for nærme barnets alder. Og til info jeg er 34 og syns 48 er for gammelt for meg 

Anonymkode: 74d5b...c33

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er 32 og forelsket i en på 40, ellers har jeg alltid likt jevnaldrende. Så forelskelse kan endre vanlige tenningsmønster. Dog hadde 48 vært for gammelt for meg da jeg ønsker meg barn, og ønsker ikke en gammel far til barnet. Men om hun ikke ønsker barn er det verdt et forsøk :) 

Anonymkode: 2bc6e...8f6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og til info jeg er 34 og syns 48 er for gammelt for meg 

Anonymkode: 74d5b...c33

Det er ikke snakk om deg. Ingen bryr seg om deg i denne tråden. Det er OP vi skal fokusere på

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er 48 år gammel mann med nå voksne barn. Har møtt ei dame på 30 år som jeg liker, men er alderen innafor? Mitt eldste barn er 22, usikker på om hen vil føle det er for nærme dem. 

Anonymkode: 66159...7b6

Dere er begge voksne personer, så hvorfor ikke? 

Det ville vært mer problematisk hadde hun vært 20-25. 

Hvis hun ikke har barn allerede og dere blir sammen ... Har du lyst på flere barn hvis hun vil ha barn?

Skrevet

Hvis hun er ferdig med føding så. Du er for gammel til å starte med barn. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Alle gamle menn liker og vil ha myyye yngre dame og/eller sexpartner, så du er i hvert fall med i en stor gjeng med samme interesser. 

Kvinner som ender opp med yngre menn får bare pes, men hey, vi er jo ikke menn, og det er bare menn som får lov til absolutt alt. Fordi dere er menn 😏

Anonymkode: 61da7...8d7

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tone83 skrev (3 timer siden):

Hvis hun er ferdig med føding så. Du er for gammel til å starte med barn

Interessant problemstilling. Kefir er TS for gammel for å starte med barn, tenker du? 

Skrevet

Du er 18! år eldre enn henne. Hun har mer til felles med ungene dine enn deg.

Hva har du tenkt å gjøre på i de 18 årene hun er i arbeidslivet, mens du er pensjonist? Gå tur med hunden? 

Anonymkode: 7bef1...988

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dere er begge voksne, så det er greit. 

Hvordan du vil føle du henger med henne og venner, og motsatt, vil gå seg til. Om det er et forhold dere tenker bør dere snakke igjennom noe ser jeg for meg. Men alt går jo om begge virkelig vil dette  

Anonymkode: d1e19...642

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det er innafor, men det spiller selvsagt ingen rolle. Spørsmålet er jo hva familien din tenker. Både hva de tenker nå og om det er noe de kommer til å synes er greit over tid. Jeg tenker at det kommer an på 3 ting: ditt forhold til dem: Hvor lenge siden og hvordan det ble slutt med deres mor, evt om det har vært mange andre damer de har måtte akseptere, og hvordan du behandler dem når du er i et forhold.

Skrevet

Det er «innafor» men samtidig harry og flaut. Bedre med 40 og 58 enn 30 og 48.

Anonymkode: 59461...4a9

• Nyttig 1
Skrevet

Det er egentlig passe sykt at voksne mennesker må spørre samfunnet om lov når det kommer til valg av partner. Det viser kanskje hvor langt mobbesamfunnet har kommet.

Anonymkode: b2efc...8b9

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er innafor.Begge er voksne, og om hun du liker ikke har problem med alderen så er det et "ikke-problem". Men syns likevel at du bør ha en god dialog med barna dine dersom forholdet blir seriøst. Det kan være at de reagerer negativt, og du kan ikke avfeie deres følelser her. 

Anonymkode: 58dde...5d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du er 18! år eldre enn henne. Hun har mer til felles med ungene dine enn deg.

Hva har du tenkt å gjøre på i de 18 årene hun er i arbeidslivet, mens du er pensjonist? Gå tur med hunden? 

Anonymkode: 7bef1...988

De aller fleste forhold ryker, statistisk sett, lenge før dette blir aktuelt. Uansett gir du ingen argumenter for hvorfor folk ikke skal gjøre det som gjør dem lykkelig.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Kvinner som ender opp med yngre menn får bare pes, men hey, vi er jo ikke menn, og det er bare menn som får lov til absolutt alt. Fordi dere er menn 😏

Det er jo ikke sant, begge kjønn lider av disse fordommene, og denne hetsingen. Ingen bør bli hetset for partnervalg.

Mer kjærlighet, mindre hat. (har en mistanke om at denne tråden er opprettet for å henge ut menn, enda en gang)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...