Gå til innhold

Britney Spears

Fremhevede innlegg

Skrevet

Øynene til den Britney vi ser på IG skremmer fletta av meg. Vet ikke om det er AI, maske, rus eller psykisk sykdom, kan hende det er en god blanding. Men hjelpes for en ekkel følelse jeg får.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper hun er tvangsinnlagt nå

Skrevet
MalloryK skrev (På 9.3.2026 den 15.11):

Håper hun er tvangsinnlagt nå

Kan voksne mennesker tvangsinnlegges?

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (På 5.3.2026 den 23.24):

Det er jo en kjent sak at Britney har vært meth-bruker, både før og etter vergemålet. Hun er helt ute. Enten må hun tvangsinnlegges eller så tror jeg snart vi kan lese i avisen at hun har dødd.

Derav oppspiste tenner 

Skrevet
Irja skrev (4 minutter siden):

Kan voksne mennesker tvangsinnlegges?

Ja. Hvis det går for langt.

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (10 minutter siden):

Ja. Hvis det går for langt.

Ok. Men kan hun ikke bare skrive seg ut igjen etter et døgn eller noe sånt?

Skrevet
Irja skrev (1 minutt siden):

Kommer nok an på situasjonen. Er nok mulig en lege som må skrive henne ut hvis hun ikke har lagt seg inn selv.

Skrevet
Irja skrev (12 timer siden):

Neida. Selvsagt kan voksne mennesker tvangsinnlegges i psykiatrien. Terskelen for tvang er selvsagt høy, og det må være to leger som er enige i tvangsvedtak. 

Dette er i Norge da, men vil jo tro noe slikt er mulig der borte også.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror ikke hun kan hjelpes. Man må ville det selv.. Jeg er redd for at hun ikke overlever dette året

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Britney er en person som ''var med'' i oppveksten. Så kan ikke si at jeg blir noe annet enn trist av å se at det ikke går bra med henne. Nå er jeg mye eldre enn når hun hadde sin forrige periode, så det har blitt noe helt annet å få med seg sirkuset denne gangen. Hvertfall med tilgangen som er sosiale medier.

Jeg er oppriktig bekymret for hvordan det kommer til å ende. Hun har liksom alle oddsen MOT seg. Og det kan vel antas at hun ikke er godt utrustet til å ta de viktigste vurderingene. Det er rett og slett vondt å se på. Vet ikke om det er sånn at hun burde hatt noe vergemål eller ikke, for hvem vet hva som egentlig er sannheten. Noe må i allefall skje. Jeg vet ikke hva slags ''vekker'' noen trenger for å ristes ut av noe sånt....

Vi kan jo ikke tenke oss hvordan det er å leve i en verden der du kan forvente at alle du ser vet akkurat hvem du er. Spørsmålet i hennes hode er sikkert nøyaktig hva eller hvor mye de folkene hun ser rundt seg egentlig vet. Noe sånt hadde gjort meg jævlig paranoid og ekstremt ukomfortabel. Det stresset og presset må være enormt. Så hva er det egentlig som blir sunt i en livsstil som er alt annet enn sunn?

• Liker 1
Skrevet

Et utdrag fra VG:

Sitat

– Å bli elsket ubetinget og med et naivt hjerte som mitt, og likevel alltid bli truet eller lurt til å tro at det er jeg som er den slemme, mens de tjener på smerten min, skriver hun.

– Å kjære Jesus, vis meg at det finnes en Gud, og at også jeg kan bli elsket ubetinget og slippe å være så perfekt.

https://www.vg.no/rampelys/i/k0E79a/politiet-avviser-rykter-rundt-britney-arresten

Kanskje alle årene med forventningspress gjør at du til slutt enten kollapser innvending og isolerer deg (f.eks. Olsen Twins og Amanda Bynes) eller så kan du få lyst til å dra den helt ut fordi du aldri vil passe inn likevel. ''Interessant'' å observere og prøve å forstå. Vil nok aldri forstå det. Hvertfall ikke før det er for sent og alle de morbide detaljene kommer frem i lyset. Det er jo gjerne det som skjer.

Ingen fortjener å leve sånn. Hadde følt meg helt alene.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå er hun tilbake på IG. Hun og sønnen poster bare masse rart. Virker som de begge er ruset

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå er kontoen hennes blitt privat, den var åpen før?

• Liker 1
Skrevet

Så den videoen med sønnen, bare vondt å se på, hun virker totalt gæren.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
hvalstad45 skrev (3 minutter siden):

Nå er kontoen hennes blitt privat, den var åpen før?

Ja den var åpen før 

Skrevet

Med Britney Spears ser man en av de mange negative sidene ved sosiale medier. Herjede personer med store indre demoner kan vrenge ut sjela si på internett igjen og igjen, uten at noen stopper dem. Personlige tragedier i fri utfoldelse.  

Det må være så vondt å se på for de som er glade i disse menneskene, men som ikke klarer å hjelpe. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er hun tilbake som før hun ble arrestert. Jeg tror de tok fra henne telefonen (hvem "de" er vet jeg ikke), men regner med det var noen advokater eller pressefolk?

Nå poster hun bare nye videoer hvor hun er ruset. Knallrød lebestift som går over hele munnen, og hun har fått tilbake jakken som Jayden (sønnen) lånte i forrige video. Herregud 

https://old.reddit.com/r/discussingbritney/comments/1s7y2u1/britney_spears_is_already_back_to_sharing_her/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...