M.H85 Skrevet 31. juli 2023 #121 Del Skrevet 31. juli 2023 missmcbeal skrev (1 time siden): Hadde en runde å YouTube her om dagen der jeg så på en del gamle shows. Jeg husker selv godt disse fra mine barneår/ungdom og hvor mye jeg så opp til henne. Men den gang skjønte jeg aldri hvor ung hun faktisk var. Det er helt sykt at hun allerede før hun var 18 år var godt etablert popstjerne med millioner av fans, utgitt flere sanger/album og holdt meget krevende shows. Hun var så utrolig dyktig, helt rå på å danse, profesjonell, virket veldig søt i intervju, og utrolig hardtarbeidende. Men dette må jo ha en utrolig bitter bismak. Dessuten begynte det jo også lenge før hun faktisk ble kjent, da hun var med i talentshowet Mickey Mouse Club da hun var bare 10. Hun har ikke fått tid til å være barn, ungdom, sette seg ned, reflektere eller håndtere følelser. Og de var vel ganske religiøse også. Det er egentlig først nå hun opplever autonomi og skal prøve å navigere seg frem i livet, litt sånn som man gjør som ungdom. Er ikke egentlig det minste rart at hun opptrer umodent, samtidig så er det ikke akseptert at man oppfører seg sånn i 40-åra og da kommer reaksjonene, og det må jo føles litt urettferdig egentlig. Hun er fremdeles 18 år i hodet,sikkert mye pga det ja. Hjernen har ikke fått utviklet seg gjennom årene etter hun trossalt ble verdenstjerne når hun var 17-18 år+ levde under verge tilsyn fra ca 27år(?) til 40år, blandet med garantert en helt uffatelig sorg over å ha mistet mye av barndommen til sine barn + levd i et "fengsel" under verge.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 31. juli 2023 #122 Del Skrevet 31. juli 2023 Marvelous skrev (På 25.6.2023 den 14.29): Så du mener at hun plutselig ble autist i voksen alder? Tullsnakk! Hun er psykisk syk stakkars. Kunne vel skjedd oss alle hvis vi ble frarøvet store deler av livet, ikke fikk ta en stor del av barndommene til våre egne barn og i tillegg var umyndigjort i mange år. Kan vel klikke for de fleste da. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 31. juli 2023 #123 Del Skrevet 31. juli 2023 On 3/11/2023 at 10:15 PM, Motelvibes said: Tidligere danser har fortalt om body doubles, de castet for sju(!) body doubles i 2007… og at Instaen i dag brukes en australsk bodydouble. Det er ikke henne. Et eksempel; Britney har perfekte tenner. Body doublen har mellomrom mellom fortennene. Jeg hadde perfekte tenner i tenårene, nå etter jeg runda 30 har jeg fått mellomrom mellom fortennene. Er ikke jeg meg selv lengre da? Jeg er bare en body double? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 31. juli 2023 #124 Del Skrevet 31. juli 2023 Citha skrev (5 timer siden): Jeg hadde perfekte tenner i tenårene, nå etter jeg runda 30 har jeg fått mellomrom mellom fortennene. Er ikke jeg meg selv lengre da? Jeg er bare en body double? Pluss at hun mangler tennene i hele underkjeven. Altså, hun som er double. Hudtonen er også annerledes. Må være blind for å ikke kunne se det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 31. juli 2023 #125 Del Skrevet 31. juli 2023 Fantorangen-Oslo skrev (På 12.7.2023 den 11.41): Hvis Sam genuint ønsker det beste for B vil han hjelpe henne psykisk, ikke bidra til galskapen. B kan danse 24/7, du fordummer teksten jeg skrev: Alt behøver ikke legges ut på SoMe. Nettopp pga alt som legges ut vil B fremstå som både addicted, psykisk ustabil og ikke i stand til å ta vare på seg selv. Hvilke intensjoner S har, vil vise seg i fremtiden. Uansett har han mulighet til å gjøre bedre enn dette. (Gå gjennom kommentarer fra kompiser han reiser med innimellom så vil du se hva de skriver på andre videoer. Det tar sin tid, men jeg er ingen ihuga fan (synes hele greia bare er trist) og følger ikke daglig med, men om du setter deg grundig inn i det og går gjennom nøye, finner du det. Det er faktisk flere som har reagert på at S ikke har slettet det). Kommentaren "hun har da nok av penger. Kan vel bare skille seg da om det ikke er bra?". Handler jo ikke om penger. Handler nok om at hun er psykisk avhengig av han. Hvem andre har hun egentlig? Hvis du leter opp intervjuer med eks + sønnene sier de jo at de har ikke sett moren på lenge og de ville heller ikke dra i hennes bryllup. Hun har vel bare mannen da! Mulig moren litt,men hvertfall ikke faren🙈 Hun er syk,ensom og føler seg nok veldig bitter mtp alt hun har måttet gå igjennom. Jeg kjenner ikke mannen henned,men har undret meg hvorfor han ikke stopper disse "rave" danse videoene der hun danser i en truse hun helst ville tatt av, eller ligger naken i badekaret med åpen munn. Jeg håper hvertfall om jeg en dag skulle miste fotfeste helt så hadde kjæresten min stoppet meg fra å legge ut slikt og skjemme meg selv ut. Det er vel poenget til mange her..... Penger betyr lite at the end om ikke psyken fungerer. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 1. august 2023 #126 Del Skrevet 1. august 2023 10 hours ago, Motelvibes said: Pluss at hun mangler tennene i hele underkjeven. Altså, hun som er double. Hudtonen er også annerledes. Må være blind for å ikke kunne se det. Du gjenforteller jo bare tullete internettkonspirasjoner, det er ren spekulasjon og bør bare slettes. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 1. august 2023 #127 Del Skrevet 1. august 2023 hvalstad45 skrev (Akkurat nå): Du gjenforteller jo bare tullete internettkonspirasjoner, det er ren spekulasjon og bør bare slettes. Hehe nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 1. august 2023 #128 Del Skrevet 1. august 2023 10 hours ago, Motelvibes said: Pluss at hun mangler tennene i hele underkjeven. Altså, hun som er double. Hudtonen er også annerledes. Må være blind for å ikke kunne se det. Jaja, så er jeg blind. Så fantastisk at du har utenomjordiske/overnaturlige øyne som kan se slikt, da! 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. august 2023 #129 Del Skrevet 13. august 2023 Hva i all verden er det hun holder på med? Nå har hun fått strippestang. Hun ser helt crazy ut 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 13. august 2023 #130 Del Skrevet 13. august 2023 MalloryK skrev (3 minutter siden): Hva i all verden er det hun holder på med? Nå har hun fått strippestang. Hun ser helt crazy ut Ja… Hva skal man si… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 13. august 2023 #131 Del Skrevet 13. august 2023 MK Ultra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #132 Del Skrevet 13. august 2023 Er hun ikke gift med Sam lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. august 2023 #133 Del Skrevet 14. august 2023 Uff. Slutt å tro på latterlige konspirasjonsteorier. Dama er ikke frisk i hodet, er en grunn til at hun hadde verge. 16 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 15. august 2023 #134 Del Skrevet 15. august 2023 Det er sjeldent jeg ser at folk er psykisk syke, men det gjør jeg på henne. Bare se videoen med strippestanga og øynene. Hjelpe meg… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. august 2023 #135 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Ser ut som Britney og Sam skal skilles https://www.vg.no/rampelys/i/WR1qAQ/tmz-gaar-mot-skilsmisse-for-britney-spears-og-mannen Helt ærlig, så den komme før eller senere med tanke på barneønsket til Sam. Britney kommer vel neppe til å klare å bære frem et barn igjen, men hadde kanskje håpt de var sammen en stund og at iallfall Britney var litt mer stabil før det skjedde. Jeg er vel neppe den eneste som er engstelig for hvordan det skal gå nå med hennes psykiske helse og hva hun kommer til å finne på. Det er vel bare å forberede seg på Instagram blir om mulig enda verre.. I følge andre medier så spekuleres det om at de har hatt en opprivende krangel om at Britney har vært utro.... Endret 16. august 2023 av missmcbeal 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. august 2023 #136 Del Skrevet 16. august 2023 Kan jo eventuelt håpe at hun finner seg en annen som klarer å hjelpe henne, og at bruddet på den måten kan være positivt. Det er lov å håpe.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. august 2023 #137 Del Skrevet 16. august 2023 missmcbeal skrev (10 minutter siden): Ser ut som Britney og Sam skal skilles https://www.vg.no/rampelys/i/WR1qAQ/tmz-gaar-mot-skilsmisse-for-britney-spears-og-mannen Helt ærlig, så den komme før eller senere med tanke på barneønsket til Sam. Britney kommer vel neppe til å klare å bære frem et barn igjen, men hadde kanskje håpt de var sammen en stund og at iallfall Britney var litt mer stabil før det skjedde. Jeg er vel neppe den eneste som er engstelig for hvordan det skal gå nå med hennes psykiske helse og hva hun kommer til å finne på. Det er vel bare å forberede seg på Instagram blir om mulig enda verre.. I følge andre medier så spekuleres det om at de har hatt en opprivende krangel om at Britney har vært utro.... Huff, jeg vet ikke om det er en bra eller dårlig ting om det stemmer, men jeg synes hele greia er så trist. Alltid heiet på Britney. Talentet hennes kan alltids diskuteres, men hun har alltid fremstått som et ekte og godt menneske. Dessverre omgitt av folk som ikke har tatt vare på henne, og med hennes psykiske utfordringer tror jeg ikke hun noen gang hadde en sjanse. Men jeg håper alltid at det skal bli bedre, selv om jeg er usikker på hvordan det skal gå til. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. august 2023 #138 Del Skrevet 16. august 2023 Nikea skrev (5 minutter siden): Huff, jeg vet ikke om det er en bra eller dårlig ting om det stemmer, men jeg synes hele greia er så trist. Alltid heiet på Britney. Talentet hennes kan alltids diskuteres, men hun har alltid fremstått som et ekte og godt menneske. Dessverre omgitt av folk som ikke har tatt vare på henne, og med hennes psykiske utfordringer tror jeg ikke hun noen gang hadde en sjanse. Men jeg håper alltid at det skal bli bedre, selv om jeg er usikker på hvordan det skal gå til. Ja jeg synest også dette var skikkelig trist, men håper det er slik som du sier, at det kan komme noe godt ut av det. Føler enten det kan gå bra eller vi kan få en ny type sammenbrudd som i 2007. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 18. august 2023 #139 Del Skrevet 18. august 2023 missmcbeal skrev (På 11.7.2023 den 22.17): Eller så ønsker hun å legge ut videoene selv og han er støttende og filmer? Fordi, om Sam skulle regissert hele greien så tror jeg nok han hadde funnet på noe bedre enn de gjentakende og kjedelige videoene. Dansingen har alltid vært noe Britney har mestret, og det er ikke noe rart i mine øyner at hun fortsetter å gjøre det, frivillig. Dansing er terapien hennes. Sam cruiser heller ikke rundt i Europa for å feste med kompiser, han jobber mye. Han har spilt inn filmer, og gjør nok reklame også. Sam tjener vel såpass greit nå at han fint kan skille seg fra Britney og leve livet. Han er tross alt berømt nå etter Britney, han får roller og han har kroppen og kan fint tjene masse penger på reklame/modell om han ønsker det også. Han har over 3 millioner følgere. Han står fortsatt ved hennes side, og det kan garantert ikke være lett. Har du tenkt på at Britney ikke kan tvinges til behandling om hun ikke ønsker det selv. Hun må få bestemme selv. Tvang er jo nettopp noe hun har blitt utsatt for mye. De få gangene Sam har uttrykt seg om Britney, noe han helst ikke gjør for å ivareta personvernet hennes, så virker det ekte, genuint og veldig reflektert. Det er selvsagt fristende å tenke at en som Sam kun må være ute etter hennes berømmelse og penger. Vet du i det hele tatt noe om Sams bakgrunn? Han vokste opp fattig i Iran. Han har stor respekt for kvinner. Han har brukt plattformen sin til snakke om at kvinner må få rettigheter i Iran. Dette verdisynet hans rimer ikke med at han skulle bevisst utnytte Britney. Han var lenge også ganske overvektig og kjempet med vekten, så han har møtt på motgang han også. Uansett, nå kommer Britney sin selvbiografi ut i oktober. Forhåpentligvis er det Britneys egne tanker vi får lese. Står du fortsatt for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 18. august 2023 #140 Del Skrevet 18. august 2023 Albbas skrev (På 16.7.2023 den 20.46): Det er jo ikke alt man kan få orden på da, man må jo bare akseptere at en del av de psykisk syke alltid vil være over på "den rare siden". Ikke alt kan behandles. Man kan kanskje begrense symptomene og atferden noe, men ikke eliminere fullstendig. De har da like stor rett til å utlevere seg på Internett som psykisk friske har. Jeg skjønner ikke hvorfor alt må skjules. Mye av det hun legger ut er relativt uskyldige greier. Er verre hva L. Bertheussen legger ut for å si det sånn... 😬 Tror ikke sønnene hennes er enige med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå