missmcbeal Skrevet 10. januar 2023 #41 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) Jeg leste at hun gikk helt cold turkey på medisinene etter at vergemålet ble opphevet i fjor, og at hun derfor har gått inn i en slags psykose som følge av det. Hun har veldig sterkt ønske om å finne tilbake til seg selv, og være fri kvinne etter alle disse årene, og isåfall gir mye av det hun poster mening. Det var nok ikke et sjakktrekk, men om man forstår det misbruket hun var satt under så kan man forstå ønsket også. Hun ble blant annet satt på lithium, og skrev en post om hvordan det fikk henne til å føle ikke som seg selv, ikke til å tenke osv. Jeg tror nok det er Britney som styrer Instagram fortsatt, med god hjelp av assistenten sin. De lange tekstene der hun skriver om familien sin osv., er nok en form for terapi for henne og behov for et utløp. Tror ikke noen andre ville skrevet det, det virker veldig ekte og det er sprøtt om noen andre skulle utlevere familien på samme måte. Hun har også flere ganger forsvart og skrevet at dansingen er det som gjør henne glad og fungerer som terapi, og har selvinnsikt nok til å skrive at hun forstår at folk er lei av at hun poster videoene, men at hun gjør det for seg SELV, noe hun har helt rett til å gjøre etter alle disse årene under vergemål. Rart at hun ikke har blitt fotografert av paparazzi? Jeg er sikker på at hun og Sam sørger for å ha det beste teamet og de beste sikkerhetstjeneste på reiser slik at hun slipper å forholde seg til paparazzier. Britney er steinrik og kan nok bestille en restaurant til å ha for seg selv og sørge for ansette folk som profesjonelle og ikke eksponerer henne eller forteller hvor hun skal. Dette er ikke noe unormalt når man er popstjerne å ha hemmelige reiser. Feks. var Robbie Williams på reise på Vestlandet i sommer, men dette ble først kjent nå i julen da en av stedene endelig avslørte at de hadde hatt topphemmelig besøk av han. Når man ser hvordan det spekuleres i kommentarfeltet og hvor på viddene folk er med konspirasjonsteoriene sine, så er det jammen ikke rart at Britney har endt opp som hun gjorde. Alle skal blande seg og ha noe å si på hver eneste ting hun gjør. For en som har vært Britney-fan siden slutten av 90-tallet, og fulgt med på karrieren, så går det en del budskap igjen også i sangene. Allerede i 2001 gav hun ut Overprotected, nå var hun riktignok ikke låtskriver, men Britney har nok likevel hatt litt å si på låtvalgene og låtskriverne skrev vel ikke helt på måfå heller. Jeg har fortsatt dyp respekt for denne kvinnen, selv hvor koko Instagram-hennes virker. Å være mentalt syk er ikke det samme som å trenge vergemål. Hun har blitt fortalt i årevis hvem hun er og skal være, og nå trenger hun å prøve å finne tilbake til seg selv. Endret 10. januar 2023 av missmcbeal 20 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 10. januar 2023 #42 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) missmcbeal skrev (30 minutter siden): Jeg leste at hun gikk helt cold turkey på medisinene etter at vergemålet ble opphevet i fjor, og at hun derfor har gått inn i en slags psykose som følge av det. Hun har veldig sterkt ønske om å finne tilbake til seg selv, og være fri kvinne etter alle disse årene, og isåfall gir mye av det hun poster mening. Det var nok ikke et sjakktrekk, men om man forstår det misbruket hun var satt under så kan man forstå ønsket også. Hun ble blant annet satt på lithium, og skrev en post om hvordan det fikk henne til å føle ikke som seg selv, ikke til å tenke osv. Jeg tror nok det er Britney som styrer Instagram fortsatt, med god hjelp av assistenten sin. De lange tekstene der hun skriver om familien sin osv., er nok en form for terapi for henne og behov for et utløp. Tror ikke noen andre ville skrevet det, det virker veldig ekte og det er sprøtt om noen andre skulle utlevere familien på samme måte. Hun har også flere ganger forsvart og skrevet at dansingen er det som gjør henne glad og fungerer for terapi, og har selvinnsikt nok til å skrive at hun forstår at folk er lei av at hun poster videoene, men at hun gjør det for seg SELV, noe hun har helt rett til å gjøre etter alle disse årene under vergemål. Rart at hun ikke har blitt fotografert av paparazzi? Jeg er sikker på at hun og Sam sørger for å ha det beste teamet og de beste sikkerhetstjeneste på reiser slik at hun slipper å forholde seg til paparazzier. Britney er steinrik og kan nok bestille en restaurant til å ha for seg selv og sørge for ansette folk som profesjonelle og ikke eksponerer henne eller forteller hvor hun skal. Dette er ikke noe unormalt når man er popstjerne å ha hemmelige reiser. Feks. var Robbie Williams på reise på Vestlandet i sommer, men dette ble først kjent nå i julen da en av stedene endelig avslørte at de hadde hatt topphemmelig besøk av han. Når man ser hvordan det spekuleres i kommentarfeltet og hvor på viddene folk er med konspirasjonsteoriene sine, så er det jammen ikke rart at Britney har endt opp som hun gjorde. For en som har vært Britney fan siden slutten av 90-tallet, og fulgt med på karrieren, så går det en del budskap igjen også i sangene. Allerede i 2001 gav hun ut Overprotected, nå var hun riktignok ikke låtskriver, men Britney har nok likevel hatt litt å si på låtvalgene og låtskriverne skrev vel ikke helt på måfå heller. Jeg har fortsatt dyp respekt for denne kvinnen, selv hvor koko Instagram-hennes virker. Å være mentalt syk er ikke det samme som å trenge vergemål. Hun har blitt fortalt i årevis hvem hun er og skal være, og nå trenger hun å prøve å finne tilbake til seg selv. Psykose er nok en god gjetning. Noe psykisk er det, men det betyr ikke at det kvalifiserer for vergemål. Autisme er det nok ikke, spinningen er jo hennes signatur i mange koreografier fra starten av. Lithium brukes oftest for bipolar lidelse og mtp noe av adferden hennes tidligere så er ikke det usannsynlig. Å gå cold turkey av disse etter mange år kan nok fint gi psykose/ mani. Det blir nok bedre etter hvert, men om hun (som mange andre) ruset seg i tyveårene kan det ha innvirkning også. Til og med på en mer permanent basis. Endret 10. januar 2023 av *blueberry* 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 10. januar 2023 #43 Del Skrevet 10. januar 2023 Magrat skrev (1 time siden): Jeg tror hun er autist. Det å snurre rundt er et klassisk autistisk trekk. Samt å være barnlig og å dele for mye. Mange tråder om det på Reddit og Quora. Neida, hun har nok bare grodd fast i 20 år gammel dansemoves og ikke kommet seg videre i livet. Det tar dessuten liten plass på video når man skal legge det ut på IG. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 10. januar 2023 #44 Del Skrevet 10. januar 2023 Vel, hun har nå fjernet «wife» i bioen på instagramen sin. Sam har sletta «bursdags»videoen fra Britneys bursdag. Tror dere hun legger ut disse nakenbildene og videoene frivillig… De er forced. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 10. januar 2023 #45 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg måtte unfollow både henne og Madonna. Jeg orker bare ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 10. januar 2023 #46 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) missmcbeal skrev (10 timer siden): Jeg leste at hun gikk helt cold turkey på medisinene etter at vergemålet ble opphevet i fjor, og at hun derfor har gått inn i en slags psykose som følge av det. Hun har veldig sterkt ønske om å finne tilbake til seg selv, og være fri kvinne etter alle disse årene, og isåfall gir mye av det hun poster mening. Det var nok ikke et sjakktrekk, men om man forstår det misbruket hun var satt under så kan man forstå ønsket også. Hun ble blant annet satt på lithium, og skrev en post om hvordan det fikk henne til å føle ikke som seg selv, ikke til å tenke osv. Jeg tror nok det er Britney som styrer Instagram fortsatt, med god hjelp av assistenten sin. De lange tekstene der hun skriver om familien sin osv., er nok en form for terapi for henne og behov for et utløp. Tror ikke noen andre ville skrevet det, det virker veldig ekte og det er sprøtt om noen andre skulle utlevere familien på samme måte. Hun har også flere ganger forsvart og skrevet at dansingen er det som gjør henne glad og fungerer som terapi, og har selvinnsikt nok til å skrive at hun forstår at folk er lei av at hun poster videoene, men at hun gjør det for seg SELV, noe hun har helt rett til å gjøre etter alle disse årene under vergemål. Rart at hun ikke har blitt fotografert av paparazzi? Jeg er sikker på at hun og Sam sørger for å ha det beste teamet og de beste sikkerhetstjeneste på reiser slik at hun slipper å forholde seg til paparazzier. Britney er steinrik og kan nok bestille en restaurant til å ha for seg selv og sørge for ansette folk som profesjonelle og ikke eksponerer henne eller forteller hvor hun skal. Dette er ikke noe unormalt når man er popstjerne å ha hemmelige reiser. Feks. var Robbie Williams på reise på Vestlandet i sommer, men dette ble først kjent nå i julen da en av stedene endelig avslørte at de hadde hatt topphemmelig besøk av han. Når man ser hvordan det spekuleres i kommentarfeltet og hvor på viddene folk er med konspirasjonsteoriene sine, så er det jammen ikke rart at Britney har endt opp som hun gjorde. Alle skal blande seg og ha noe å si på hver eneste ting hun gjør. For en som har vært Britney-fan siden slutten av 90-tallet, og fulgt med på karrieren, så går det en del budskap igjen også i sangene. Allerede i 2001 gav hun ut Overprotected, nå var hun riktignok ikke låtskriver, men Britney har nok likevel hatt litt å si på låtvalgene og låtskriverne skrev vel ikke helt på måfå heller. Jeg har fortsatt dyp respekt for denne kvinnen, selv hvor koko Instagram-hennes virker. Å være mentalt syk er ikke det samme som å trenge vergemål. Hun har blitt fortalt i årevis hvem hun er og skal være, og nå trenger hun å prøve å finne tilbake til seg selv. Hvor på Vestlandet var han? Endret 10. januar 2023 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 11. januar 2023 #47 Del Skrevet 11. januar 2023 Sirisiri10 skrev (22 timer siden): Vil du dele teoriene? Just some teorier fra meg 😅: Hun har vel sagt at hun er veldig sjenert? Kanskje litt sosialt klønete, men lært opp til hvordan man skal snakke og te seg i media. Kanskje det vi har sett av henne tidligere kun er en fasade (eller det er jo det). Men det vi nå ser er virkelig henne? Litt rar og merkelig? Samtidig med all bagasjen hun har som ikke akkurat hjelper på? Eller er det et rop om hjelp? Eller bare en syk kvinne som burde ha blitt skjermet? Mange teorier på at typen hennes har tatt over «conservatorchip» av faren hennes og at han samarbeider med dem. Flere teorier som nevnt over her at hun ikke er sett i live på lenge. Flere på tiktok tror hun er død, eller at hun er stengt inne en plass. Jeg fant en video på tiktok før jul av bursdagen hennes og teori der, og da var det ett stemmeklipp av Britney fra et australsk intervju tidlig 2000 tallet som var brukt som feedback når typen gratulerte henne med dagen. Iallefall mange teorier på typen og faren, og at de samarbeider 😅 det samme gjelder alt som legges ut på instagram, de tror det er de som stpr bak det, for å få henne til å fremstå helt gal.. men hvis hun har levd under en stein de siste tiåret såv vil hun jo henge etter på ulike sosiale punkt.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 11. januar 2023 #48 Del Skrevet 11. januar 2023 missmcbeal skrev (22 timer siden): Jeg leste at hun gikk helt cold turkey på medisinene etter at vergemålet ble opphevet i fjor, og at hun derfor har gått inn i en slags psykose som følge av det. Hun har veldig sterkt ønske om å finne tilbake til seg selv, og være fri kvinne etter alle disse årene, og isåfall gir mye av det hun poster mening. Det var nok ikke et sjakktrekk, men om man forstår det misbruket hun var satt under så kan man forstå ønsket også. Hun ble blant annet satt på lithium, og skrev en post om hvordan det fikk henne til å føle ikke som seg selv, ikke til å tenke osv. Jeg tror nok det er Britney som styrer Instagram fortsatt, med god hjelp av assistenten sin. De lange tekstene der hun skriver om familien sin osv., er nok en form for terapi for henne og behov for et utløp. Tror ikke noen andre ville skrevet det, det virker veldig ekte og det er sprøtt om noen andre skulle utlevere familien på samme måte. Hun har også flere ganger forsvart og skrevet at dansingen er det som gjør henne glad og fungerer som terapi, og har selvinnsikt nok til å skrive at hun forstår at folk er lei av at hun poster videoene, men at hun gjør det for seg SELV, noe hun har helt rett til å gjøre etter alle disse årene under vergemål. Rart at hun ikke har blitt fotografert av paparazzi? Jeg er sikker på at hun og Sam sørger for å ha det beste teamet og de beste sikkerhetstjeneste på reiser slik at hun slipper å forholde seg til paparazzier. Britney er steinrik og kan nok bestille en restaurant til å ha for seg selv og sørge for ansette folk som profesjonelle og ikke eksponerer henne eller forteller hvor hun skal. Dette er ikke noe unormalt når man er popstjerne å ha hemmelige reiser. Feks. var Robbie Williams på reise på Vestlandet i sommer, men dette ble først kjent nå i julen da en av stedene endelig avslørte at de hadde hatt topphemmelig besøk av han. Når man ser hvordan det spekuleres i kommentarfeltet og hvor på viddene folk er med konspirasjonsteoriene sine, så er det jammen ikke rart at Britney har endt opp som hun gjorde. Alle skal blande seg og ha noe å si på hver eneste ting hun gjør. For en som har vært Britney-fan siden slutten av 90-tallet, og fulgt med på karrieren, så går det en del budskap igjen også i sangene. Allerede i 2001 gav hun ut Overprotected, nå var hun riktignok ikke låtskriver, men Britney har nok likevel hatt litt å si på låtvalgene og låtskriverne skrev vel ikke helt på måfå heller. Jeg har fortsatt dyp respekt for denne kvinnen, selv hvor koko Instagram-hennes virker. Å være mentalt syk er ikke det samme som å trenge vergemål. Hun har blitt fortalt i årevis hvem hun er og skal være, og nå trenger hun å prøve å finne tilbake til seg selv. Dette var fint skrevet. Jeg skal klamre meg fast i dette og det du skriver! ❤️ Alt dette gir jo mening. Jeg håper virkelig at hun har det bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 11. januar 2023 #49 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg synes det er så rart at Paris Hilton poster et bilde av Britney og sier hun har vært i et bursdagsselskap, og så sier Britney på Instagram at hun ikke var der? Noen som har fått med seg det? Jeg er ikke noen konspirasjonsteoretiker, men det er noe rart for tida. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 13. januar 2023 #50 Del Skrevet 13. januar 2023 Tough cookie skrev (På 10.1.2023 den 22.28): Hvor på Vestlandet var han? Han suste rundt i en luksusyacht i diverse Vestlandsfjorder, Sognefjorden etc., så var han innom en golfbane i Sunnfjord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 13. januar 2023 #51 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) *blueberry* skrev (På 10.1.2023 den 12.08): Psykose er nok en god gjetning. Noe psykisk er det, men det betyr ikke at det kvalifiserer for vergemål. Autisme er det nok ikke, spinningen er jo hennes signatur i mange koreografier fra starten av. Lithium brukes oftest for bipolar lidelse og mtp noe av adferden hennes tidligere så er ikke det usannsynlig. Å gå cold turkey av disse etter mange år kan nok fint gi psykose/ mani. Det blir nok bedre etter hvert, men om hun (som mange andre) ruset seg i tyveårene kan det ha innvirkning også. Til og med på en mer permanent basis. Ja, det ligger nok noe der. Glemte å nevne en grunn til at hun muligens sluttet så brått, tror det var snakk om hun var redd for at medisinene gjorde til at hun spontanaborterte/at hun ikke kunne gå på det som gravid og hun ønsker virkelig veldig sterkt å få baby med Sam. Hun har ikke akkurat god tid, for å være ærlig så tenkte jeg egentlig at toget er kjørt for henne, og var litt overrasket da hun annonserte graviditeten, men hun ble jo gravid, og viss det er en mulighet for at hun fortsatt kan klare å gå igjennom et sunt svangerskap uten å miste, så er det fortsatt en lite håp som jeg tror hun klamrer seg til og at hun derfor går drastisk til verks for å få det til, men som du sier - hun kan nok ha tatt skader på permanent basis dessverre. Britney har sannsynligvis blitt frarøvet de siste fruktbare årene av livet sitt der hun ble forhindret til å få barn med Sam. I hennes tale der hun ønsket å avslutte vergemålet fortalte hun jo at hun gjennom vergemålet har blitt tvunget til å bruke spiral for å unngå graviditet, altså helt mot sitt ønske og at hun har uttrykt klart at hun vil ha barn med han. Det er helt forferdelig å tenke på, og nå er det kanskje for sent å få det på naturlig måte. På sikt vil hun kanskje miste Sam også pga. dette, man kan ikke klandre han dersom han ønsker etterhvert å gå fra Britney for å stifte egen familie som han så sterkt ønsker. Denne damen har all grunn til å ville utagere. Tenk å gå igjennom dette og så kommer folk og sier at hun bare skal ta seg sammen! Hun har blitt behandlet som et barn i årevis, men det forventes at hun skal oppføre seg som en voksen... Endret 13. januar 2023 av missmcbeal 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. januar 2023 #52 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) missmcbeal skrev (1 time siden): Ja, det ligger nok noe der. Glemte å nevne en grunn til at hun muligens sluttet så brått, tror det var snakk om hun var redd for at medisinene gjorde til at hun spontanaborterte/at hun ikke kunne gå på det som gravid og hun ønsker virkelig veldig sterkt å få baby med Sam. Hun har ikke akkurat god tid, for å være ærlig så tenkte jeg egentlig at toget er kjørt for henne, og var litt overrasket da hun annonserte graviditeten, men hun ble jo gravid, og viss det er en mulighet for at hun fortsatt kan klare å gå igjennom et sunt svangerskap uten å miste, så er det fortsatt en lite håp som jeg tror hun klamrer seg til og at hun derfor går drastisk til verks for å få det til, men som du sier - hun kan nok ha tatt skader på permanent basis dessverre. Britney har sannsynligvis blitt frarøvet de siste fruktbare årene av livet sitt der hun ble forhindret til å få barn med Sam. I hennes tale der hun ønsket å avslutte vergemålet fortalte hun jo at hun gjennom vergemålet har blitt tvunget til å bruke spiral for å unngå graviditet, altså helt mot sitt ønske og at hun har uttrykt klart at hun vil ha barn med han. Det er helt forferdelig å tenke på, og nå er det kanskje for sent å få det på naturlig måte. På sikt vil hun kanskje miste Sam også pga. dette, man kan ikke klandre han dersom han ønsker etterhvert å gå fra Britney for å stifte egen familie som han så sterkt ønsker. Denne damen har all grunn til å ville utagere. Tenk å gå igjennom dette og så kommer folk og sier at hun bare skal ta seg sammen! Hun har blitt behandlet som et barn i årevis, men det forventes at hun skal oppføre seg som en voksen... Ja, mange gode poenger her. Samtidig må jeg innrømme at tanken på at hun vil ha flere barn er litt skremmende (på vegne av barna). Hun virker ikke stabil nok for et slikt ansvar. Endret 13. januar 2023 av *blueberry* 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 13. januar 2023 #53 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) Nikea skrev (På 11.1.2023 den 10.21): Jeg synes det er så rart at Paris Hilton poster et bilde av Britney og sier hun har vært i et bursdagsselskap, og så sier Britney på Instagram at hun ikke var der? Noen som har fått med seg det? Jeg er ikke noen konspirasjonsteoretiker, men det er noe rart for tida. Ja, de er ikke venner. Hele bryllupet var fake. De som arrangerte bryllupet, som pynta lokalet osv, fikk bryllupskaken, og la ut video på insta der de satt brisne på gulvet og lo mens de spiste bryllupskaken. Altså kutta ikke paret bryllupskaken i bryllupet engang. Noe rart er det. Endret 13. januar 2023 av Motelvibes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 13. januar 2023 #54 Del Skrevet 13. januar 2023 3 hours ago, missmcbeal said: Ja, det ligger nok noe der. Glemte å nevne en grunn til at hun muligens sluttet så brått, tror det var snakk om hun var redd for at medisinene gjorde til at hun spontanaborterte/at hun ikke kunne gå på det som gravid og hun ønsker virkelig veldig sterkt å få baby med Sam. Hun har ikke akkurat god tid, for å være ærlig så tenkte jeg egentlig at toget er kjørt for henne, og var litt overrasket da hun annonserte graviditeten, men hun ble jo gravid, og viss det er en mulighet for at hun fortsatt kan klare å gå igjennom et sunt svangerskap uten å miste, så er det fortsatt en lite håp som jeg tror hun klamrer seg til og at hun derfor går drastisk til verks for å få det til, men som du sier - hun kan nok ha tatt skader på permanent basis dessverre. Britney har sannsynligvis blitt frarøvet de siste fruktbare årene av livet sitt der hun ble forhindret til å få barn med Sam. I hennes tale der hun ønsket å avslutte vergemålet fortalte hun jo at hun gjennom vergemålet har blitt tvunget til å bruke spiral for å unngå graviditet, altså helt mot sitt ønske og at hun har uttrykt klart at hun vil ha barn med han. Det er helt forferdelig å tenke på, og nå er det kanskje for sent å få det på naturlig måte. På sikt vil hun kanskje miste Sam også pga. dette, man kan ikke klandre han dersom han ønsker etterhvert å gå fra Britney for å stifte egen familie som han så sterkt ønsker. Denne damen har all grunn til å ville utagere. Tenk å gå igjennom dette og så kommer folk og sier at hun bare skal ta seg sammen! Hun har blitt behandlet som et barn i årevis, men det forventes at hun skal oppføre seg som en voksen... Jeg tenker at det er like greit hun ikke kan få flere barn, så ustabil som hun er.. jeg tror også den graviditeten ikke var ekte, men noe veldig ønsket fra hennes side, da lege endelig bekreftet at hun ikke var gravid, ble det om til spontanabort i hennes hode. skulle ikke forundre meg om sam gir henne p-piller skjult.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 15. januar 2023 #55 Del Skrevet 15. januar 2023 https://www.tmz.com/2023/01/14/britney-spears-sam-asghari-manic-restaurant-storms-out/?adid=social-twa forklaring på hvorfor de «aldri» er ute? Virker ikke som hun tåler det.. for en drittsekk som bare forlater henne btw 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 15. januar 2023 #56 Del Skrevet 15. januar 2023 **Marshmallow** skrev (25 minutter siden): https://www.tmz.com/2023/01/14/britney-spears-sam-asghari-manic-restaurant-storms-out/?adid=social-twa forklaring på hvorfor de «aldri» er ute? Virker ikke som hun tåler det.. for en drittsekk som bare forlater henne btw 🤬 Å bli smugfilmet må jo være en kjempe trigger. Hun har alltid bare ønsket å få være i fred. Husker en video da hun var ung og prøvde å sole seg på stranden som et normalt menneske. Skal prøve finne den igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 15. januar 2023 #57 Del Skrevet 15. januar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 15. januar 2023 #58 Del Skrevet 15. januar 2023 15 minutter siden, EtLiteTroll said: Å bli smugfilmet må jo være en kjempe trigger. Hun har alltid bare ønsket å få være i fred. Husker en video da hun var ung og prøvde å sole seg på stranden som et normalt menneske. Skal prøve finne den igjen. Nei det er forståelig, jeg tenker også at hun er mye er sårbar for det idag. Men reagerer på at sam går, uten henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 15. januar 2023 #59 Del Skrevet 15. januar 2023 **Marshmallow** skrev (1 minutt siden): Nei det er forståelig, jeg tenker også at hun er mye er sårbar for det idag. Men reagerer på at sam går, uten henne.. Tenker at sånne videoer aldri viser hele bildet. For alt vi vet så sprang han ut for å hente hjelp og kom rett tilbake, men det blir det ikke en bra overskrift av. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 15. januar 2023 #60 Del Skrevet 15. januar 2023 **Marshmallow** skrev (4 minutter siden): Nei det er forståelig, jeg tenker også at hun er mye er sårbar for det idag. Men reagerer på at sam går, uten henne.. Hvis hun bare snakket gibberish og nektet å gå, så kan det være det bare hadde eskalert om han prøvde å få henne med seg. Han har sagt han kan ikke kontrollere henne, og mulig han gikk for at hun skulle roe seg ned etter han hadde forsøkt å få henne med først. Ikke lenge siden hun la ut på insta for forbanna hun var for en fremmed sa til henne "It will be ok" etter hun hadde grått i bilen eller noe. Hvordan våget han å si det til henne når han ikke kjente henne. Så virker som det meste kan fyre henne opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå