Gå til innhold

Britney Spears' Instagram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble ihvertfall medisinert før. Nå har hun ingen, og se hva som skjer. Hun er bipolar og schizofren. Dette er en gal dame, og nå må vi bare vente på hva som skjer i morgen

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
MalloryK skrev (10 minutter siden):

Hun ble ihvertfall medisinert før. Nå har hun ingen, og se hva som skjer. Hun er bipolar og schizofren. Dette er en gal dame, og nå må vi bare vente på hva som skjer i morgen

Er dette bekreftet at det er diagnosene hennes? Sier ikke at det ikke kan stemme og det er definitivt noe og ikke noe tvil  om hun sliter psykisk men lurte på om diagnosene er bekrefta? 

Jeg står på at det er hvordan hun har blitt behandlet som har gjort henne psykisk syk. Jeg har veldig vanskelig for å tro noe annet. Mulig i kombinasjon med rus men det er kan jo vært en form for selvmedisinering. 

Endret av FruR
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Robbie Williams sa i filmen sin at man slutter å utvikle seg og vokse når en blir berømt og at han er som en 16 åring i en 48 år gammel kropp.

Hvis det er tilfellet med britney så er hun vel en 10-16 år gammel jente på mange måter, hun slo gjennom som 16 åring med hit me baby one more time, men var kjent og artist før det også. 

Det gjør nok sitt med en person å ikke få vokse opp, bli allemannseie og hyllet bare en går utenfor døren, jeg skjønner ikke når hun skal ha hatt tid til å bli kjent med seg selv og skape en identitet egentlig, det er ikke rart hun sliter. Så synd at hun ikke klarer å komme ovenpå og ta tak. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (48 minutter siden):

Er dette bekreftet at det er diagnosene hennes? Sier ikke at det ikke kan stemme og det er definitivt noe og ikke noe tvil  om hun sliter psykisk men lurte på om diagnosene er bekrefta? 

Jeg står på at det er hvordan hun har blitt behandlet som har gjort henne psykisk syk. Jeg har veldig vanskelig for å tro noe annet. Mulig i kombinasjon med rus men det er kan jo vært en form for selvmedisinering. 

Bipolar bl.a, utløses av mye rart, f.eks høyt stress og andre faktorer. Det kunne vært unngått om hun ikke ble behandlet slik hun ble. Så er enig med deg i at det kan være dette som har gjort hennes psykisk syk. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (10 minutter siden):

Bipolar bl.a, utløses av mye rart, f.eks høyt stress og andre faktorer. Det kunne vært unngått om hun ikke ble behandlet slik hun ble. Så er enig med deg i at det kan være dette som har gjort hennes psykisk syk. 

Ja enig at de diagnosene du nevnte ikke utelukker at det kommer av hvordan hun har blitt behandlet bare lurte på om diagnosene var bekrefta? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
FruR skrev (7 minutter siden):

Ja enig at de diagnosene du nevnte ikke utelukker at det kommer av hvordan hun har blitt behandlet bare lurte på om diagnosene var bekrefta? 

I følge Google er det "kun" bipolar som er bekreftet, ikke schizofreni, uten at jeg finner sikre kilder. Sto bare i AI-sammendraget.

Endret av -Pusheen-
  • Nyttig 1
Skrevet
MalloryK skrev (På 21.10.2025 den 10.15):

Jeg har litt lyst til å lese boken, men ser ikke ut som noen norske nettbutikker selger den. Så mye drama

Du får kjøpt sikkert boken på Bookis 

Skrevet
MalloryK skrev (21 timer siden):

Skjer det noe bestemt da?

Skrevet
Jens skrev (På 21.8.2025 den 1.21):

Bare å google Britney baking Bread. Triste greier

Minner om Mathea Bjørndalen 

Skrevet (endret)
Hvitstrietapet skrev (21 timer siden):

Robbie Williams sa i filmen sin at man slutter å utvikle seg og vokse når en blir berømt og at han er som en 16 åring i en 48 år gammel kropp.

Hvis det er tilfellet med britney så er hun vel en 10-16 år gammel jente på mange måter, hun slo gjennom som 16 åring med hit me baby one more time, men var kjent og artist før det også. 

Det gjør nok sitt med en person å ikke få vokse opp, bli allemannseie og hyllet bare en går utenfor døren, jeg skjønner ikke når hun skal ha hatt tid til å bli kjent med seg selv og skape en identitet egentlig, det er ikke rart hun sliter. Så synd at hun ikke klarer å komme ovenpå og ta tak. 

Synes faktisk hun virker veldig som en  hyper og utrygg 10-16 år gammel jente ja . Bare rart å se på når det er i kroppen til ei dame i midten av 40 årene. 

Endret av FruR
  • Liker 1
Skrevet
Lesehest1 skrev (29 minutter siden):

Skjer det noe bestemt da?

Tror ikke brukeren mente i morgen spesifikk men at det var ment som en bekymring for at Britney vil skade seg selv eller andre i fremtiden. At vi bare venter på en ny katastrofe.

• Liker 1
Skrevet
FruR skrev (Akkurat nå):

Tror ikke brukeren mente i morgen spesifikk men at det var ment som en bekymring for at Britney vil skade seg selv eller andre i fremtiden. At vi bare venter på en ny katastrofe.

Jeg skjønner.

Og jeg håper hun kan få hjelp før det evt skjer noe. Hun burde i hvert fall ikke kjøre bil. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...