Gå til innhold

Britney Spears' Instagram

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lesehest1 skrev (1 time siden):

Ojsann, er det hun legger ut ai? 

Nei, det er det ikke. Det er en teit konspirasjonsteori.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lesehest1 skrev (9 timer siden):

Ojsann, er det hun legger ut ai? 

Nei, men Noen liker å bruke mange år av livet sitt på konspirasjonsteorier her på KG. 🥱

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Lorieen skrev (9 timer siden):

Nei, det er det ikke. Det er en teit konspirasjonsteori.

Nei det er ikke noe konspirasjonsteorier. Uklare bilder med si, gjentagende og du ser det på både tenner hals og hender for det klarer ikke AI å gjøre. 

Skrevet

Jeg har litt lyst til å lese boken, men ser ikke ut som noen norske nettbutikker selger den. Så mye drama

Skrevet (endret)
Motelvibes skrev (På 20.10.2025 den 0.09):

Nei det er ikke noe konspirasjonsteorier. Uklare bilder med si, gjentagende og du ser det på både tenner hals og hender for det klarer ikke AI å gjøre. 

Kan hende hun bruker noen redigerings programmer osv? Selv om det ser så raw fotage og lite profesjonelt ut at jeg synes det er rart også.  De som kan mer om sånt en meg vet sikkert om hun bruker filtere på videoene sine. 

Endret av FruR
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (På 21.10.2025 den 10.21):

Kan hende hun bruker noen redigerings programmer osv? Selv om det ser så raw footage og lite profesjonelt ut at jeg synes det er rart også.  De som kan mer om sånt en meg vet sikkert om hun bruker filtere på videoene sine. 

Les om AI/KI

Skrevet

Er det dop hun tar i bilen? 
Hun er lost case as. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var forresten bare en lookalike sier Britney på IG nå. Gudskjelov🫤

Skrevet

Dette blir bare verre og verre. Hun kommer til å dø snart

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Idar K.
Skrevet
MalloryK skrev (På 21.10.2025 den 10.15):

Jeg har litt lyst til å lese boken, men ser ikke ut som noen norske nettbutikker selger den. Så mye drama

Jeg kjøpte lydboken på engelsk hos Google play. 

Jeg er halvveis og jeg anbefaler den. 

Skrevet
Idar K. skrev (6 minutter siden):

Jeg kjøpte lydboken på engelsk hos Google play. 

Jeg er halvveis og jeg anbefaler den. 

Jeg ønsker en fysisk bok. Regner med den kommer for salg etterhvert

Skrevet
MalloryK skrev (På 21.10.2025 den 10.15):

Britney eller kfed sin ? 

Skrevet

Kevin, You Thought You Knew.

• Nyttig 1
Skrevet
MalloryK skrev (1 time siden):

Dette blir bare verre og verre. Hun kommer til å dø snart

Det tror jeg også. Hun er too far gone til å få tilstrekkelig hjelp, med mindre hun legges inn og får intensiv og god behandling.

Skrevet
-Pusheen- skrev (6 minutter siden):

Det tror jeg også. Hun er too far gone til å få tilstrekkelig hjelp, med mindre hun legges inn og får intensiv og god behandling.

Ja dette er bare så trist. Hun har virkelig ingen som har makt til å "intervene". Vet ikke hva det norske  ordet er. Men hun må bli innlagt nå! Dette er så grusomt å se. Hun kommer til å drepe seg selv, eller andre, snart

Skrevet

Lurer litt på hva de som facet #freebritney sier nå. Det er jo ÅPENBART en grunn til at hun trengte verge. Hun er jo til stor fare for seg selv og andre. 

• Liker 2
Skrevet
Natu skrev (Akkurat nå):

Lurer litt på hva de som facet #freebritney sier nå. Det er jo ÅPENBART en grunn til at hun trengte verge. Hun er jo til stor fare for seg selv og andre. 

Jeg tror at hun ble verre av å ha blitt behandlet slik hun ble. Hun trengte noe annet, åpenbart.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Natu skrev (På 26.10.2025 den 11.51):

Jeg tror ikke det vergemålet som hun hadde var bra heller. Hun ble presset til å jobbe med trusler om at hun ikke fikk se barna sine osv. og de kontrollerte til og med hva hun spiste med en ganske streng diett ect ( en slanke diett for å se bra ut som popstjerne ikke relatert til det psykiske). Hun hadde ingen medbestemmelse i det hele tatt og behovet for verge ble ikke jevnlig vurdert og mye mer, men at hun trenger hjelp er jeg helt enig i.❤️

Endret av FruR
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...