Gå til innhold

Britney Spears' Instagram

missLynch

Anbefalte innlegg

Hun virker ikke helt frisk, nei. Men i USA skal det svært mye til før man er så syk at man ikke kan bestemme selv. Muligheten til å ødelegge sitt eget liv er bedre der enn her for å si det sånn. Så virker ikke gal nok til å være under vergemål, i hvertfall ikke nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommentarfeltene er like galskap. Folk der er overbevist om at hun er død for lenge siden eller kidnappet. Det er som en bilkrasj, du bare klarer ikke la være å se. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt henne lenge og hun er definitivt psykisk syk eller på medikamenter. Finnes ikke friskt det hun legger ut. Og hva er det nye huset??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å tenke litt selv. Og, dere tar feil. 

De videoene hun danser etc, og ser rett inni kamera, er hun ikke klar over at hun blir filmet,  fordi det er kamera bak et speil.

Hun har ikke vært vist live siden før bryllupet. 

Eksen som stormet bryllupet, oppdaget at det var ingen gjester der (se filmen han filma der…) og hans storming av «bryllupet» var en avledningsmanøver for henne å komme seg unna «ektemannen»… Eksen og B har jevnlig kontakt, og ingen vet hvor hun er i dag men de sier hun er savnet og har ikke vært sett live siden bryllupet… Hun har også selv kommentert til Sam at «bryllupet» så ut som en High school musikal og spørsmål om når skal hun egentlig få møte faren hans? (Ingen bilder av henne fra bryllupet unntatt blurry bilder, og greenscreenfilm og AI-versjoner. På videoene er hun alltid blurry. På SAM’s videoer er han alltid klar og har sterke bilder. Kroll og Jamie Spears er nå saksøkt for å ha brukt henne i greenscreen og AI teknologi som f eks Videoleap i videoer som er lagt ut med «henne», og rettsaken for det er 11. januar. 

Det postes om og om igjen bilder og videoklipp som er tatt årevis tilbake, også med hennes body double. Tatoveringene er der plutselig ikke, på noen videoer mens på andre er de der. Mellomrom på fortennene har hun heller ikke, men på Instagram har hun plutselig det på noen bilder osv. 

De som har fulgt nøye med fra starten av, har fått med seg at det som legges ut som «nye» videoer er bare re-utleggelser fra 2017. Ikke nødvendigvis Britney selv som legger ut, og  det spekuleres i hvor hun egentlig befinner seg. 

Foreldrene ble sett sammen et par dager etter at hun skrev på et innlegg at de behandler henne bra og at de kan ta en kopp kaffe og prate… Sam sier hun var sammen med han på bursdagen hennes, mens det var ingen video av henne annet enn en pappfigur(!) og hun selv la ut video der hun danser og at hun var i Mexico på sin bursdag. Det spekuleres i om hun egentlig er trygg, men at hun er gal, det er tvilsomt at hun selv har lagt ut nakenbildene og dusjvideoene og gått med på det, det ser mer traficked ut enn noe annet. 

Huset de (hun) kjøpte for å bo i sammen, legges nå ut for salg. 

Ganske farlig mentalitet dere har, med å automatisk tro at hun er gal, når det ikke nødvendigvis er henne selv som legger ut Instagram-innleggene sine engang. Ville dere ha trodd det samme om det var deres venninne? 

Den siste posten som ble lagt ut på Instagram, ble også lagt ut 23/08/20, samme dato som som artikkelen om at ACLU stepper opp for henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (4 timer siden):

Det går an å tenke litt selv. Og, dere tar feil. 

De videoene hun danser etc, og ser rett inni kamera, er hun ikke klar over at hun blir filmet,  fordi det er kamera bak et speil.

Hun har ikke vært vist live siden før bryllupet. 

Eksen som stormet bryllupet, oppdaget at det var ingen gjester der (se filmen han filma der…) og hans storming av «bryllupet» var en avledningsmanøver for henne å komme seg unna «ektemannen»… Eksen og B har jevnlig kontakt, og ingen vet hvor hun er i dag men de sier hun er savnet og har ikke vært sett live siden bryllupet… Hun har også selv kommentert til Sam at «bryllupet» så ut som en High school musikal og spørsmål om når skal hun egentlig få møte faren hans? (Ingen bilder av henne fra bryllupet unntatt blurry bilder, og greenscreenfilm og AI-versjoner. På videoene er hun alltid blurry. På SAM’s videoer er han alltid klar og har sterke bilder. Kroll og Jamie Spears er nå saksøkt for å ha brukt henne i greenscreen og AI teknologi som f eks Videoleap i videoer som er lagt ut med «henne», og rettsaken for det er 11. januar. 

Det postes om og om igjen bilder og videoklipp som er tatt årevis tilbake, også med hennes body double. Tatoveringene er der plutselig ikke, på noen videoer mens på andre er de der. Mellomrom på fortennene har hun heller ikke, men på Instagram har hun plutselig det på noen bilder osv. 

De som har fulgt nøye med fra starten av, har fått med seg at det som legges ut som «nye» videoer er bare re-utleggelser fra 2017. Ikke nødvendigvis Britney selv som legger ut, og  det spekuleres i hvor hun egentlig befinner seg. 

Foreldrene ble sett sammen et par dager etter at hun skrev på et innlegg at de behandler henne bra og at de kan ta en kopp kaffe og prate… Sam sier hun var sammen med han på bursdagen hennes, mens det var ingen video av henne annet enn en pappfigur(!) og hun selv la ut video der hun danser og at hun var i Mexico på sin bursdag. Det spekuleres i om hun egentlig er trygg, men at hun er gal, det er tvilsomt at hun selv har lagt ut nakenbildene og dusjvideoene og gått med på det, det ser mer traficked ut enn noe annet. 

Huset de (hun) kjøpte for å bo i sammen, legges nå ut for salg. 

Ganske farlig mentalitet dere har, med å automatisk tro at hun er gal, når det ikke nødvendigvis er henne selv som legger ut Instagram-innleggene sine engang. Ville dere ha trodd det samme om det var deres venninne? 

Den siste posten som ble lagt ut på Instagram, ble også lagt ut 23/08/20, samme dato som som artikkelen om at ACLU stepper opp for henne. 

Du har vært inne på TikTok conspiracy skjønner jeg. Det utelukker uansett ikke psykisk sykdom. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun har tatt en overdose, blitt reddet i siste liten og aldri blitt «normal» igjen pga manglende oksygen.. + bipolar (det er jo en sykdom som er under kontroll med medisiner) hun fremstår å være 11år mentalt. (Som gjør dette ekteskapet enda rarere, han har sex med et «barn»?) 

Det å se gamle klipp/intervju av henne er helt absurd, ikke samme person. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun oppfører seg som andre med alvorlig bipolar eller schizoaffektiv jeg kjenner til. Hun er virkelig syk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam la ut video på bursdagen hennes der assistenten hennes (Eller hvem det var) stod foran henne med kamera mens hun gjorde rare moves som vanlig og kikket inn i kamera. Han var kledd i dress og klar til å gå ut. Senere ble det avbildet foran et utested, men mange fans mente det var iscenesatt. Sam har også skrevet at han skulle ønske hun ikke postet slike bilder og videoer, men at han ikke kan kontrollere et menneske som har blitt kontrollert hele sitt liv. Han sa også at av respekt for hennes ønske om privatliv så delte han sjeldent bilder av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (18 timer siden):

Sam la ut video på bursdagen hennes der assistenten hennes (Eller hvem det var) stod foran henne med kamera mens hun gjorde rare moves som vanlig og kikket inn i kamera. Han var kledd i dress og klar til å gå ut. Senere ble det avbildet foran et utested, men mange fans mente det var iscenesatt. Sam har også skrevet at han skulle ønske hun ikke postet slike bilder og videoer, men at han ikke kan kontrollere et menneske som har blitt kontrollert hele sitt liv. Han sa også at av respekt for hennes ønske om privatliv så delte han sjeldent bilder av henne. 

Og du tror på det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok ikke mentalt frisk, men syns alt rundt henne virker så rart. Hvorfor ser vi aldri noen paparazzi-bilder av henne? Hun var nylig i New York ifølge Instagram, hvorfor ingen paparazzier-bilder eller bilder fra henne selv der? Hvorfor var ikke barna hennes i bryllupet hennes? Jeg pleier ikke tro på konspirasjonsteorier om amerikanske kjendiser men her syns jeg alt skurrer så veldig 😅

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zokutine skrev (1 time siden):

Hun er nok ikke mentalt frisk, men syns alt rundt henne virker så rart. Hvorfor ser vi aldri noen paparazzi-bilder av henne? Hun var nylig i New York ifølge Instagram, hvorfor ingen paparazzier-bilder eller bilder fra henne selv der? Hvorfor var ikke barna hennes i bryllupet hennes? Jeg pleier ikke tro på konspirasjonsteorier om amerikanske kjendiser men her syns jeg alt skurrer så veldig 😅

Så syk som hun fremstår er hun nok lett å manipulere/ kontrollere. Vergemål eller ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/30/2022 at 1:57 PM, missLynch said:

Følger henne på Instagram, og lurer hvilken mental tilstand hun er i nå. Det blir jo bare mer og mer bisarre ting 😳 Disse gulaktige dusjvideoene/bildene er så underlige og creepy, og tekstene som følger med er helt uforståelige. Og nå har hun altså  skiftet navn. Man skulle tro at dama ville starte å leve et helt normalt liv etter opphør av vergemålet, men det ser jo ut til at hun har det verre enn noen sinne….🥵

Kanskje en grunn til at hun hadde verge da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zokutine skrev (På 8.1.2023 den 18.41):

Enig. Jeg har vært Britney fan siden jeg var lita jente, og absolutt alt skurrer her. Inatt posta hun dans igjen med cola klær, og hun oppfører seg så rart. Som om hun henger igjen tidlig 2000 når det var kult å dra ned klærne så man nesten viste frem underlivet. Det er så mye jeg lurer på, og som ikke gir mening. Jeg får helt vibber av at hun er innestengt en eller annen plass, og jeg har sett mange konspirasjonsteorier på tiktok som føler er helt på sin plass 😅 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har sett en tiktok der ei dame leser meldingene som Britney skriver på Instagram, med en skikkelig "southern accent". Og da gjør de plutselig mye mer mening.

Her er en artikkel om det og der linkes det til TikTok. - https://www.nylon.com/life/britney-spears-southern-translator-tiktok 

nå i det siste dog, tror ikke Britney poster så mye lengre.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RedFox81 skrev (8 minutter siden):

har sett en tiktok der ei dame leser meldingene som Britney skriver på Instagram, med en skikkelig "southern accent". Og da gjør de plutselig mye mer mening.

Her er en artikkel om det og der linkes det til TikTok. - https://www.nylon.com/life/britney-spears-southern-translator-tiktok 

nå i det siste dog, tror ikke Britney poster så mye lengre.  

Hun posta i natt men fjerna caption som hun ofte bruker. Bildet er det enda dog.
Men der skrev hun at i «bryllupet» oppførte gjestene seg respektløse ovenfor henne og snakket over hodet på henne. Mora hadde tatt Sam og en annen av de kvinnelige gjestene og sagt «her har du en perfekt match!» hun har gjentatte ganger nå fått fram at det «bryllupet» var en eneste stor vits. De er ikke sammen.
Bilder fra «bryllupet» er også dårlig photoshoppet, en fotoekspert har analysert bildene. Lett å anta at hun er både gal og sprø, fordi det hun skriver er ofte uforståelig men denne gangen sto det i klartekst at bryllupet er en scam. 

Endret av Motelvibes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Hun posta i natt men fjerna caption som hun ofte bruker. Bildet er det enda dog.
Men der skrev hun at i «bryllupet» oppførte gjestene seg respektløse ovenfor henne og snakket over hodet på henne. Mora hadde tatt Sam og en annen av de kvinnelige gjestene og sagt «her har du en perfekt match!» hun har gjentatte ganger nå fått fram at det «bryllupet» var en eneste stor vits. De er ikke sammen.
Bilder fra «bryllupet» er også dårlig photoshoppet, en fotoekspert har analysert bildene. Lett å anta at hun er både gal og sprø, fordi det hun skriver er ofte uforståelig men denne gangen sto det i klartekst at bryllupet er en scam. 

Uspesifisert mor, ingen vet hvems. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror hun er autist.

Det å snurre rundt er et klassisk autistisk trekk.

Samt å være barnlig og å dele for mye.

Mange tråder om det på Reddit og Quora. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
mhjo skrev (1 time siden):

Enig. Jeg har vært Britney fan siden jeg var lita jente, og absolutt alt skurrer her. Inatt posta hun dans igjen med cola klær, og hun oppfører seg så rart. Som om hun henger igjen tidlig 2000 når det var kult å dra ned klærne så man nesten viste frem underlivet. Det er så mye jeg lurer på, og som ikke gir mening. Jeg får helt vibber av at hun er innestengt en eller annen plass, og jeg har sett mange konspirasjonsteorier på tiktok som føler er helt på sin plass 😅 

Vil du dele teoriene?

Just some teorier fra meg 😅:

Hun har vel sagt at hun er veldig sjenert? Kanskje litt sosialt klønete, men lært opp til hvordan man skal snakke og te seg i media. Kanskje det vi har sett av henne tidligere kun er en fasade (eller det er jo det). Men det vi nå ser er virkelig henne? Litt rar og merkelig? Samtidig med all bagasjen hun har som ikke akkurat hjelper på? 

Eller er det et rop om hjelp? 

Eller bare en syk kvinne som burde ha blitt skjermet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
Magrat skrev (1 minutt siden):

Jeg tror hun er autist.

Ja, litt det jeg tenkte å, men kan ikke nok om autisme. Og at dette er egentlig den hun er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (12 minutter siden):

Jeg tror hun er autist.

🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...