Gå til innhold

Britney Spears' Instagram

missLynch

Anbefalte innlegg

Følger henne på Instagram, og lurer hvilken mental tilstand hun er i nå. Det blir jo bare mer og mer bisarre ting 😳 Disse gulaktige dusjvideoene/bildene er så underlige og creepy, og tekstene som følger med er helt uforståelige. Og nå har hun altså  skiftet navn. Man skulle tro at dama ville starte å leve et helt normalt liv etter opphør av vergemålet, men det ser jo ut til at hun har det verre enn noen sinne….🥵

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener på at det er bipolar lidelse, ut i fra det jeg har lest. Og ut i fra atferd stemmer det sikkert…? 🤷‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at dette er en slags bisarr måte å latterliggjøre familien, sosiale medier og pressen. Ser man på Madonna sin Instagram går det i mye av det samme. Repetitive videoer og bilder, merkelig setting og noe ekstremt ubehagelig som det er vanskelig å sette fingeren på. Ser man på tekstene, videoene og bildene isolert er det vanskelig å stemple henne som "gal" - for hva da liksom? Å danse, vise kropp eller legge ut nesten identiske bilder bare annet filter? Er det ikke det alle gjør og kommer unna med? Det er iallefall det mannen hennes poengterte nylig. Det er selvfølgelig den overdrevne mengden av den type innhold og det barnslige, bisarre språket som gjør at folk stusser over hva hun driver med. Jeg tror ihvertfall ikke hun har mistet det, bare at hun provoserer med vilje for grunner jeg ikke helt skjønner. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Er nok en god grunn til at hun har trengt/trenger verge. Håper det ikke er så ille som Amanda Bynes.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fizzypo skrev (3 minutter siden):

Jeg føler at dette er en slags bisarr måte å latterliggjøre familien, sosiale medier og pressen. Ser man på Madonna sin Instagram går det i mye av det samme. Repetitive videoer og bilder, merkelig setting og noe ekstremt ubehagelig som det er vanskelig å sette fingeren på. Ser man på tekstene, videoene og bildene isolert er det vanskelig å stemple henne som "gal" - for hva da liksom? Å danse, vise kropp eller legge ut nesten identiske bilder bare annet filter? Er det ikke det alle gjør og kommer unna med? Det er iallefall det mannen hennes poengterte nylig. Det er selvfølgelig den overdrevne mengden av den type innhold og det barnslige, bisarre språket som gjør at folk stusser over hva hun driver med. Jeg tror ihvertfall ikke hun har mistet det, bare at hun provoserer med vilje for grunner jeg ikke helt skjønner. 

Ja du har nok rett i dette. Det ubehagelig, guffent og jeg får nesten David Lynch-vibber av innholdet 🫣😆  Men det er så uforståelig at hun ikke vil leve et normalt liv nå, etter alle årene med kontroll. Hun kan reise dit hun vil, skape musikk, synge,  gjøre hva som helst. Og så er det bare merkelige repetitive dansevideoer fra stua om og om igjen. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den instagrammen er så sykt forstyrrende at jeg måtte slutte å følge. Ble helt satt ut hver gang hun postet noe, det ene rarere enn det neste. Må jo være noe galt der.

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Samtidig begynner jeg å lure på hvor inngripende det vergemålet egentlig var når hun tilsynelatende gjør akkurat det samme før som nå. Hun reiser og deiger seg rundt naken i sanden mens hjemme står hun på samme flekk i stua og danser. Dette her er jo like rart som da hun barberte bort håret sitt i 2007. Jeg tror hun er drittlei av å ha vokst opp og blitt herset med og kontrollert, så på et eller annet tidspunkt fikk hun nok og dette er resultatet..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok absolutt psykisk syk på en eller annen måte. Om det er bipolar, rusutløst sykdom eller noe annet er umulig å vite, men det er tydelig at det er noe. Vergemålet var en for stor inngripen til å være lovlig, men det var nok ikke bare negativt. Hun virker ikke i stand til å ta ansvar for alt et stabilt liv innebærer. Det er synd at hun endte opp slik. Hun minner meg om et stort barn for å være ærlig. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok dessverre veldig syk fremdeles. Håper hun får helsehjelpen hun trenger, selv om det ikke ser helt sånn ut. Men at hun er syk er ikke det samme som at det var riktig med vergemål i så mange år. De fleste psykisk syke i USA er ikke under vergemål på denne måten, det brukes vanligvis til demente, alvorlig psykisk utviklingshemmede etc. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dette er et resultat av mangeårig fengsel og psykisk sykdom. Hun er jo psykisk syk og har vært det i mange år, men tidligere har hun vært syk og under knallhard kontroll, nå er hun syk og fri. Det er umodent og merkelig, men samtidig en form for logikk i det da hun ble fratatt mange år av livet sitt. Føler hun er der som fjortisene var da Instagram kom, og mens andre ble voksen og lærte seg nettvett så gikk hun glipp av den modningsprosessen. I hennes storhetstid var det også et helt annet syn og fokus på kropp enn det er idag, mye av oppmerksomheten hun fikk gikk på kropp (både negativ og positiv) og hun henger fast der også. Det er jo ingen som går kledd slik lenger, men det gjorde «alle» for 15 år siden. Tror at om instagramkontoen hennes så slik ut for 15 år siden så ville ingen reagert, men nå er det bare fryktelig rart. Verden gikk framover, men hun gjorde ikke det.

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud la henne være i fred da, la henne nyte friheten sin! Bare unfollow hvis dere ikke liker det!

… Kødda 🙄 Dette siste året har instakontoen hennes vært helt absurd. Samme videoer som blir postet om igjen og om igjen, filmer og bilder blir slettet og repostet - filmer som er filmet i huset hvor hun snurrer rundt og rundt, svaier fra side til side mens hun drar shortsen ned, bustete hår og masse sort rundt øynene, bilder hvor hun viser både det ene og det andre.. Absurde tekster hvor hun legger ut om familien sin - TIL OG MED BARNA. Og hvis folk våger å kommentere dette i innleggene, påpeke at noe er galt, så kommer disse toxic ”britney fansene“ til hennes forsvar og sier LEAVE BRITNEY ALONE, omg bare unfollow da! Hun er frisk og fri! 

Hun ER jo ikke helt frisk og fri. Jeg mener ikke at hun bør bli satt i verge igjen, men hun er jo helt klart enda psykisk syk. Og egentlig mener jeg hun burde blitt skjermet fra sosiale medier. Det er jo absolutt ikke rart hun sliter, det bare virker ikke helt som det går på frem.. 

Ser at kommentarfunksjonen er av på instaen hennes og nå

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke hun er psykisk frisk, MEN, jeg synes det er svært interessant at hun som svært ung jente, nesten bare et barn, ble «hyllet» som et sexobjekt. Hun ble solgt inn som en skolejente og et sexobjekt, av plateselskapet (og av foreldrene, hun var under 18 år). Det ble spilt på kropp, sex osv.

Nå når hun er voksnen kvinne, og viser seg lettkledd/naken på instagram. På eget initiativ. Da blir hun stemplet som klin kokos. 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (På 30.12.2022 den 16.04):

Ja du har nok rett i dette. Det ubehagelig, guffent og jeg får nesten David Lynch-vibber av innholdet 🫣😆  Men det er så uforståelig at hun ikke vil leve et normalt liv nå, etter alle årene med kontroll. Hun kan reise dit hun vil, skape musikk, synge,  gjøre hva som helst. Og så er det bare merkelige repetitive dansevideoer fra stua om og om igjen. 

Jeg tror hun ble diagnosert med bipolar, som kan forklare enkelte av videoene. Det er dette som er leit med sosiale medier, siden mange som sliter burde ha blitt beskyttet for seg selv. Om noen år kan det hende hun gremmes over det hun har lagt ut om hun var syk da hun postet disse videoene. Jeg får vondt av henne og håper hun får hjelpen hun trenger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kati skrev (3 timer siden):

Jeg tror heller ikke hun er psykisk frisk, MEN, jeg synes det er svært interessant at hun som svært ung jente, nesten bare et barn, ble «hyllet» som et sexobjekt. Hun ble solgt inn som en skolejente og et sexobjekt, av plateselskapet (og av foreldrene, hun var under 18 år). Det ble spilt på kropp, sex osv.

Nå når hun er voksnen kvinne, og viser seg lettkledd/naken på instagram. På eget initiativ. Da blir hun stemplet som klin kokos. 

Det er vel ikke nakenheten alene som gjør at hun fremstår litt ustabil, men fremtreden, tekstene og rett og slett hele pakka. Hun ser herjet ut, hun skriver captions som et lite barn med mye kryptiske beskyldninger og smiler/ danser/ poserer naken i samme bilde/ video.

Det hun ble utsatt for som barn er helt forferdelig, og det har nok bidratt til hennes helse i dag. Jeg tror fortsatt det er noe rusutløst og mulig noe bipolar i bildet. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, tror dere hun alltid har vært psykisk syk, eller har hun blitt det? Er ikke det medfødt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens skrev (1 time siden):

Men, tror dere hun alltid har vært psykisk syk, eller har hun blitt det? Er ikke det medfødt?

Bipolar lidelse fremtrer som regel i sent tenårene eller tidlig tyveårene. Evt kan rusbruk utløse psykiske problemer. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig se for seg at jenta i disse to intervjuene hadde stått og vugget fra side til side, og stirre rart inn i kamera. Så jeg  tror nok rus må ha utløst noe. Hun har også skrevet at hun sliter med sosialangst, og det ser man jo på intervju i nyere tid. Og det er ikke så rart med tanke på at hun har blitt kontrollert, vert i medias søkelys hele livet og i tillegg den traumatiske innleggelsen på tvangsbåre, hvor helikopter fløy over hodet på henne. Hun har vel ikke vert seg selv etter den episoden der. 

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...