Gå til innhold

Hvorfor ligger menn med andre damer etter et brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ligger menn med damer kort tid etter et brudd? Laster ned dating apper osv tidlig? Genuint nysgjerrig

Anonymkode: 552e4...48d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle de ikke det? De er single...

Forøvrig, gjør nok ikke alle menn dette.

Jeg kan tenke meg at mange gjør det fordi de har lyst, er kåte, ønsker ny partner, ønsker selskap, søker trøst og støtte og eller fordi de kan, enkelt og greit. 

Anonymkode: 5a1fa...3a1

• Liker 9
Skrevet

Trøst? Lyst? 

• Liker 3
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men hvis en dame er tydelig på at det er slutt, da er ikke det noe å kjempe for lenger, det er jo noe hun selv ønsket, og bare å gå videre. Og for en som synes sex er veldig viktig, så går jeg fort på leit etter andre når jeg går fra masse deilig sex, til null. Tror dette i de fleste tilfeller handler om behovet for sex 

• Liker 3
Skrevet

Gjør ikke vi damer det? 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

For min del handler det om å bli sett av noen, samtidig som kroppskontakt jo er utrolig viktig. Jeg tenker det er en slags selvmedisinering. 

Anonymkode: c27e8...548

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For min del handler det om å bli sett av noen, samtidig som kroppskontakt jo er utrolig viktig. Jeg tenker det er en slags selvmedisinering. 

Anonymkode: c27e8...548

Takk for svar☺️

Skrevet
Arild37 skrev (6 minutter siden):

Kan bare snakke for meg selv, men hvis en dame er tydelig på at det er slutt, da er ikke det noe å kjempe for lenger, det er jo noe hun selv ønsket, og bare å gå videre. Og for en som synes sex er veldig viktig, så går jeg fort på leit etter andre når jeg går fra masse deilig sex, til null. Tror dette i de fleste tilfeller handler om behovet for sex 

Kan ikke tenke meg at du har hatt "masse deilig sex" i slutten av et forhold? 🤔

Anonymkode: cb145...9d2

• Liker 3
Skrevet
Sententia skrev (1 minutt siden):

Gjør ikke vi damer det? 

I hodet til mange damer så er det mange ting de ikke gjør, ingen damer er utro, ingen damer finner seg en sexvenn etter et brudd, ingen damer går rett fra et forhold til et annet, ingen damer er voldelige, ingen damer er sammen med en mann av økonomiske årsaker, ingen damer er osv osv. 

Antar at de samme damene ikke har mange skarpe kniver i skuffen. Ts er bekrefter i hvertfall at hun ikke har noen med en slik påstand. 

Anonymkode: 49d83...34b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke tenke meg at du har hatt "masse deilig sex" i slutten av et forhold? 🤔

Anonymkode: cb145...9d2

Jo merkelig nok, hun hadde veldig høy sexlyst, og det har jeg, og vi klarte å nyte den delen av forholdet selv om andre ting ikke alltid funket, så er fullt mulig det

• Liker 5
Skrevet

Jeg gjør også det, er dame. Hvorfor ikke, er jo singel. 

Anonymkode: 1d8b4...fcb

Skrevet

Jeg var selv rask med å logge inn på Tinder som singel. Men da ikke for å finne en ny partner, men for å lodde markedet. 🙃 

Skrevet

Er jo noen damer som også gjør det. Dersom et forhold er fullstendig over så ser jeg ikke noe galt i det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør også det, er dame. Hvorfor ikke, er jo singel. 

Anonymkode: 1d8b4...fcb

Tror mange av dere misforstår spm mitt, jeg spør bare fordi jeg lurer, ingenting galt i å ligge med andre tidlig etter bruddet, vi damer gjør det også. Bare nysgjerrig da jeg ikke er mann selv om ønsker noen meninger fra menn sin side.😊

Skrevet
bettsa skrev (Akkurat nå):

Er jo noen damer som også gjør det. Dersom et forhold er fullstendig over så ser jeg ikke noe galt i det. 

Tror mange av dere misforstår spm mitt, jeg spør bare fordi jeg lurer, ingenting galt i å ligge med andre tidlig etter bruddet, vi damer gjør det også. Bare nysgjerrig da jeg ikke er mann selv om ønsker noen meninger fra menn sin side.😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I hodet til mange damer så er det mange ting de ikke gjør, ingen damer er utro, ingen damer finner seg en sexvenn etter et brudd, ingen damer går rett fra et forhold til et annet, ingen damer er voldelige, ingen damer er sammen med en mann av økonomiske årsaker, ingen damer er osv osv. 

Antar at de samme damene ikke har mange skarpe kniver i skuffen. Ts er bekrefter i hvertfall at hun ikke har noen med en slik påstand. 

Anonymkode: 49d83...34b

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skulle de ikke det? De er single...

Forøvrig, gjør nok ikke alle menn dette.

Jeg kan tenke meg at mange gjør det fordi de har lyst, er kåte, ønsker ny partner, ønsker selskap, søker trøst og støtte og eller fordi de kan, enkelt og greit. 

Anonymkode: 5a1fa...3a1

takk for svar☺️

Skrevet

Fordi damene deres, slutta med det eller har gitt opp. 

Anonymkode: dd647...329

Skrevet

Mitt inntrykk er at menn og kvinner takler et brudd på forskjellige måter. 

Menn; Wohoooo, party!! Endelig fri!! Nå skal det pules!! 
Spol 2-3-4-5 uker frem i tid - BAM, mannen befinner seg i kjelleren og innser at han savner eksen, og har nå tidenes kjærlighetssorg.

Kvinner; BAM, kjærlighetssorg, livet suger, alle menn er ekle, jeg skal aldri noensinne bli forelsket eller ha sex igjen. Jeg vil ha han tilbaaaaaaake!!
Spol 4-5-6-7 uker frem i tid - Wohooooo, party!! Endelig fri fra den pikken!! Nå skal jeg kose meg og ha tidenes festfat av hotte gutter!!

Sånn satt på spissen.

• Liker 8
Skrevet
Vera skrev (34 minutter siden):

Mitt inntrykk er at menn og kvinner takler et brudd på forskjellige måter. 

Menn; Wohoooo, party!! Endelig fri!! Nå skal det pules!! 
Spol 2-3-4-5 uker frem i tid - BAM, mannen befinner seg i kjelleren og innser at han savner eksen, og har nå tidenes kjærlighetssorg.

Kvinner; BAM, kjærlighetssorg, livet suger, alle menn er ekle, jeg skal aldri noensinne bli forelsket eller ha sex igjen. Jeg vil ha han tilbaaaaaaake!!
Spol 4-5-6-7 uker frem i tid - Wohooooo, party!! Endelig fri fra den pikken!! Nå skal jeg kose meg og ha tidenes festfat av hotte gutter!!

Sånn satt på spissen.

Spot on.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...