AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Jeg har gitt opp å forstå regnestykket for strømstøtte. Men avisene skriver at man nå får betalt for å bruke strøm ut året. Er det sant? Kan jeg skru på alt av ovner nå? Bor på østlandet. Anonymkode: e4867...129
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Strømmen er ikke gratis, du må fortsatt betale nettleie. Du kan bidra til å dra månedssnittet ditt ned. Det nytter nok lite. Jeg har vært svært påpasselig hele måneden med å ikke bruke strøm når den har vært som dyrest. Det som alltid står på har stått på hele tiden, men klesvask, matlaging og dusjing har blitt lagt til tider der strømmen er på det laveste. Likevel er mitt snitt 3 øre over snittet for min prissone. Grunnen til det er at de aller dyreste dagene denne måneden var også de kaldeste. Det har dratt det personlige snittet voldsomt opp. Anonymkode: 7697e...4b5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Det er slik politikernes trygdesystem virker. Tenk om de fjernet skatter og avgifter framfor å sette hele nasjonen på trygd. Vi bor i et merkelig land, med merkelige politikere, og enda merkeligere befolkning som stemmer dem fram til å styre nasjonen. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GM0Kel/stroemstoetten-for-desember-er-klar-naa-faar-du-betalt-for-aa-bruke-stroem Anonymkode: 93417...8ad 2
A-hunter Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har gitt opp å forstå regnestykket for strømstøtte. Men avisene skriver at man nå får betalt for å bruke strøm ut året. Er det sant? Kan jeg skru på alt av ovner nå? Bor på østlandet. Anonymkode: e4867...129 Avisene forstår akkurat like lite av dette som det de politikerne som har ødelagt alt dette gjør. Nei. Strømmen er ikke gratis ut året. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Man kan i teorien tape på å ikke bruke mye strøm de neste dagene. Anonymkode: 97c36...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå