AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Er begynt å kikke litt i jungelen av gravidklær, og syns det er vanskelig å finne noe som faller i smak. Hadde satt pris på masse inspirasjon til gode hverdagsplagg og plagg til litt finere anledninger. Også kjekt med tips til hva som er praktisk og ikke da dette er min første gang. Er spesiellt glad i kjoler, men tar i mot alt av tips og inspirasjon. Anonymkode: ea904...5d9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Kjoler er fint på gravide Anonymkode: f4dc9...fcf
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Bruk det du har, eventuelt kjøp kjoler som vil passe etter svangerskapet også. Anonymkode: 4a66c...36c 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Jeg trengte ikke gravidklær, så sikkert greit å vente til du virkelig trenger i hvert fall 😊 Anonymkode: a8a00...c44 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Bruker mine vanlige jeans enn så lenge med "strikktrikset" Anonymkode: 3c853...685
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Zalando har mye forskjellig. Ellers har PLT litt. Men når det er sagt, har jeg selv heller ikke funnet noe utenom et par tights og bh-er som absolutt ikke er fine, men komfortable. Jeg syns ingenting er fint, ingenting av det jeg eier passet… så jeg bytter på joggebuksene og hettegenserene (som forøvrig ikke matcher). Er så lei av at alt til gravide er stygt eller ukomfortabelt.. Anonymkode: 8a41d...edb
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 Ikke kjøp før du ser behovet. Jeg kunne helt fint bruke mine vanlige topper med stretch, hele svangerskapet. Brukte ikke ett eneste gravidplagg på overkroppen. Jeg hadde kun to gravidbukser, ellers brukte jeg bare mine vanlige klær. Stikkekjolene passer fint utpå magen. Omslagskjolene lige så. Skjørtene mne med elastisk midje brukte jeg hele svangerskapet, med strikken under magen og lang topp over. Til og med vinterjakken min passet - har den typen som har strammesnor i midjen, og med snoren helt ute passet jakken hele svangerskapet. Anonymkode: f5669...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå