AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Kjæresten har begynt å skjule telefonen og ta den med seg overalt. Tidligere i forholdet så kunne vi sitte rett foran hverandre med telefonen. Da kunne vi begge se hvem vi snakket med. Dette har han sluttet med. Han snur telefonen over på siden. Skal han på do, tar han med telefonen. Skal han på kjøkkenet tar han med telefonen. Skal ha bare hente noe så tar han med telefonen. Absolutt har han rett på privatliv. Krever heller ikke å se hvem han snakker med, men dette syntes jeg er merkelig Mistenker at det er noe han skjuler Noen som har vært borte i slikt før? Anonymkode: cff8f...686
Ardenus Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Jada, standard oppførsel når noen ikke vil dele noe med deg. Du får selv tenke ut hva det måtte være. 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Hadde spurt han rett ut; hvorfor skjuler du telefonen og har begynt å ta den med deg overalt? Er det noe jeg burde vite om som du ikke tør å si til meg? Informer meg takk!! Anonymkode: 93dcb...131 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Hemmelighold er dealbreaker for meg. Ikke finn deg i det Anonymkode: 3a9c7...9e4 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten har begynt å skjule telefonen og ta den med seg overalt. Tidligere i forholdet så kunne vi sitte rett foran hverandre med telefonen. Da kunne vi begge se hvem vi snakket med. Dette har han sluttet med. Han snur telefonen over på siden. Skal han på do, tar han med telefonen. Skal han på kjøkkenet tar han med telefonen. Skal ha bare hente noe så tar han med telefonen. Absolutt har han rett på privatliv. Krever heller ikke å se hvem han snakker med, men dette syntes jeg er merkelig Mistenker at det er noe han skjuler Noen som har vært borte i slikt før? Anonymkode: cff8f...686 Kanskje han har en skritteller app på telefonen? Anonymkode: 45bd9...0db
PM75 Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Jeg hadde også reagert på endring i atferd. Er det andre endringer? 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Ikke noe mistenkelig å holde mobilen privat. Men når han plutselig har gått fra uprivat til privat, så er jeg enig i at det er grunn til mistanke om at det er noe galt han skjuler for deg. Anonymkode: 476aa...d92 2
Hannah80 Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Ja, det har jeg erfart selv. Mobilen ble nærmest limt til hånda. Sånn seriøst. Hun sov med den under puta om natta, dro mobilen med på do. Tok den med utenfor for å kaste matavfallet, tok den med seg hver gang hun reiste seg fra sofaen. Viste seg selvsagt at hun drev på med noen andre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Skal du noe med hans mobil? Du har vel din egen? Anonymkode: 9a527...8cf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skal du noe med hans mobil? Du har vel din egen? Anonymkode: 9a527...8cf Skrev aldri at jeg skal noe med hans mobil hvis du leser! Anonymkode: cff8f...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå