Gå til innhold

Tips .. gjøre han pittelitt sjalu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om kjæresten min i det hele tatt bryr seg. Uansett kommentarer og blikk fra andre, har til og med fått blomster fra mannlig kollega og blitt bedt ut på kaffe av en annen. Kjæresten min reagerer ikke i det hele tatt 🙈 Jeg hadde stilt tusen spørsmål selv. Noen som har et tips til hvordan jeg kan få testet ut om han i det hele tatt bryr seg og er redd for å miste meg? 

Anonymkode: 464b8...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lurt. Hadde jeg opplevd at dama bevisst prøvde å gjøre meg sjalu så hadde hun fått fyken. Tvert. Brudd på tillit.

Anonymkode: 524d8...af3

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Enig med anonym her. Dummeste du gjør er å gjøre noen sjalu med vilje.

Du vet at han bryr seg om deg ved at han er med deg, dere prater vel sikkert av og til også? Kanskje utveksler dere glad i deg ytring ?

• Liker 5
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Hvorfor må han bli sjalu? Kanskje han stoler på deg? Jeg hadde slått opp om jeg viste at kjæresten min tenkte som deg. 

Anonymkode: e916d...2de

• Liker 6
Skrevet (endret)

Men altså, er det ikke bare fint at han stoler på deg?😂

Jeg ser ikke helt poenget i å gjøre han sjalu, er det ikke bedre å snakke med han? Fortell han at du er redd han ikke bryr seg, så kan han komme med sin side av saken! Må da være mye enklere enn å bevisst prøve å få frem sjalusi🤗😂

Endret av AkbarOnkel
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg var aldri sjalu på eksen min. Vet du hva sjalusi stammer fra? Usikkerhet og tvil på seg selv. En person som er sjalu er ikke sjalu av kjærlighet, de er det fordi de ikke har tro på seg selv eller sammenligner seg og kommer verre ut av det enn andre. Sjalusi handler om at en føler en ikke er god nok selv.

Skal du vekke dårlig selvfølelse og selvtillit hos din partner? Er det kjærlighet for deg at noen har så dårlig selvbilde at de må kontrollere deg?

Anonymkode: 5aa28...ccf

• Liker 7
Skrevet

Han er ikke sjalu fordi han er selvsikker og stoler på deg. Om du ønsker å ødelegge tilliten han har til deg, og med det forholdet, kjør på. 

Anonymkode: 7d6e2...cf2

• Liker 4
Skrevet

Jeg var aldri sjalu selv men så ble jeg sammen med en som fulgte hundrevis av damer og kommenterte og liket og la igjen hjerter og kommentarer om hvor nydelige de var overalt. DA kom det frem usikkerhet og sjalusi hos meg. Så ikke helt enig i at sjalusi kommer av egen usikkerhet.. noen ganger gjør den andre parten kjæresten sin usikker med egen væremåte 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har aldri vært en sjalu mann selv. Tenker sjalusi handler om å eie noen. En eier ikke mennesker: mennesker er frie til å ta de valgene de ønsker, med eventuelle konsekvenser som følger. 

Anonymkode: 741ad...59f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på om kjæresten min i det hele tatt bryr seg. Uansett kommentarer og blikk fra andre, har til og med fått blomster fra mannlig kollega og blitt bedt ut på kaffe av en annen. Kjæresten min reagerer ikke i det hele tatt 🙈 Jeg hadde stilt tusen spørsmål selv. Noen som har et tips til hvordan jeg kan få testet ut om han i det hele tatt bryr seg og er redd for å miste meg? 

For en ekkel holdning, prøve å straffe han fordi han er såppas trygg på deg at han ikke ser andre som en trussel? Det er et godt tegn at han er trygg på deg, da bør du heller vise deg den tryggheten verdig 

• Liker 2
Skrevet

Det finnes sikkert ting du kan gjøre for å få ham sjalu, men da har du ødelagt noe for fremtiden. Det tror jeg ikke det er verdt. Det er bedre å snakke sammen. Få bekreftelse på at han liker deg på andre måter.

Anonymkode: f903e...7e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg var aldri sjalu selv men så ble jeg sammen med en som fulgte hundrevis av damer og kommenterte og liket og la igjen hjerter og kommentarer om hvor nydelige de var overalt. DA kom det frem usikkerhet og sjalusi hos meg. Så ikke helt enig i at sjalusi kommer av egen usikkerhet.. noen ganger gjør den andre parten kjæresten sin usikker med egen væremåte 

Og DA skulle du gått din vei med en gang du forstod at dette forholdet ødelegger tærer på din selvfølelse og selvtillit. 

Anonymkode: 5aa28...ccf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Så ikke helt enig i at sjalusi kommer av egen usikkerhet.. noen ganger gjør den andre parten kjæresten sin usikker med egen væremåte 

Enig med deg. Sjalusi er der for å ta vare på den du er glad i. Mye sjalusi er tegn på usikkerhet. Litt sjalusi er tegn på sterk kjærlighet. Men ts bør ikke provosere fram denne sjalusien så lenge hun er trygg på han. Da kan han bli i tvil. Tvil og usikkerhet er smittsomt. Så lenge begge er trygge på hverandre vil sjalusi aldri være tema, men den vil alltid være klar for å dukke opp. Dukker den opp så blir det problemer.

Anonymkode: ee3e1...c67

Skrevet

Hvis han ikke engang bryr seg når du får blomster av andre menn er det ikke noe mer du kan gjøre for å teste han. 

Anonymkode: 639c6...e99

Skrevet

Jeg vet dette er far our there og et temmelig sprøtt forslag, men... hva med å prate med ham?

Anonymkode: ca487...ec2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dårlig ide å forsøke å gjøre noen sånne sjalu. Du ender mest sannsynlig opp med å gjøre ting værre for deg selv

Jeg blir heller ikke sjalu av sånne ting du remser opp. Den type sjalusi er et tegn på usikkerhet, og du skal bare være glad for at han er som han er.

Voksne, trygge personer blir ikke sjalu for sånne filleting.

Anonymkode: aa2a8...661

Skrevet

Det er jo overhodet ikke noe mål å være sjalu, eller at den andre skal være sjalu!

Han stoler på deg, noe som for meg er grunnessensen i et forhold så jeg klarer virkelig ikke å se at dette skulle være noe problem!

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis han ikke engang bryr seg når du får blomster av andre menn er det ikke noe mer du kan gjøre for å teste han. 

Anonymkode: 639c6...e99

Men hvorfor i alle dager "teste" kjæresten sin? Høres veldig manipulerende ut. Det er faktisk de som er så trygge på seg selv og kjæresten at de ikke føler seg truet av kjæresten får blomster. Dette er et godt tegn, ikke noe dårlig 

• Nyttig 1
Skrevet

Din kjære har tillit til deg, og den tilliten vil du bevisst ødelegge litt? Svært svært dumt! 

• Liker 2
Skrevet

Ts her; takk for tilbakemeldinger ❤️ Skal ta til meg rådene og ikke teste han på dette! Han sier jo at han stoler 110 prosent på meg. Men jeg har tenkt at ingen reaksjon betyr at han ikke bryr seg 🙈

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...