mann41-1981 Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Hei. Jeg er en gift mann i 40åra som sliter med at jeg er ekstremt ofte kåt. Jeg er på kanten tent flere ganger om dagen. Jeg har vel ett ok sexliv, men får liksom ikke nok.🙈 Jeg og kona har vel sex kanskje 2 til 3 ganger i uka i gode perioder... men noen perioder går det 4 til 8 dager mellom hver gang, å da får jeg dilla. Våkner å koser med kona morgenen og koser med henne på kvelden. Men er ikke ofte jeg får responsen jeg ønsker der jeg ligger med ett jern uten like🙄 forlanger ikke at hun skal respondere hver gang altså, men jeg blir frustrert alikevel. jeg klarer heller ikke hjelpe meg selv, da dette ikke fungerer for meg. Er det riktig at jeg skal være så utrolig klar hele tiden når jeg har blitt såpas opp i årene.? Er jo mere gira nå enn når jeg var 20🤷♂️ Fryktelig frustrerende å være så kåt å ikke få utløp for det...
SlemUlv Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Har du snakket med din kone om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Problemet er at hun ikke har lyst like ofte som deg da? Kanskje du kan lære deg litt nye teknikker som får henne til å ønske mer sex. Sexlivet har tar seg veldig opp nå som jeg har blitt 40, faktisk. Men det har ekstremt mye med at vi har god kjemi sexuelt, og at kroppene "passer". Jeg har jo hatt sexpartnere før der jeg ikke har opplevd samme nytelse. Men nå som jeg nyter dette sånn, så vil jeg jo mer, og oftere, og er mer kåt. Bare pga at sexen er bra! Anonymkode: bf0dc...f8e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Ja, har det... men da får jeg liksom det slengt i trynet ( er sex det eneste du bryr deg om).. å nei det er ikke det. Men det er en veldig viktig faktor i ett forhold etter min mening. Det er liksom det som gjør ett parforhold ekstra fint i forhold til en venn.. det handler liksom ikke om at jeg skal få tømt meg, for jeg Elsker å tilfredstille henne og virker som jeg klarer det også. Nesten viktigere for meg å gi enn å få... hun mener jeg har ett problem og fatter ikke at det går an å være så kåt hele tiden. Anonymkode: cfbd0...154 2
feliek54 Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 mann41-1981 skrev (1 time siden): Hei. Jeg er en gift mann i 40åra som sliter med at jeg er ekstremt ofte kåt. Jeg er på kanten tent flere ganger om dagen. Jeg har vel ett ok sexliv, men får liksom ikke nok.🙈 Jeg og kona har vel sex kanskje 2 til 3 ganger i uka i gode perioder... men noen perioder går det 4 til 8 dager mellom hver gang, å da får jeg dilla. Våkner å koser med kona morgenen og koser med henne på kvelden. Men er ikke ofte jeg får responsen jeg ønsker der jeg ligger med ett jern uten like🙄 forlanger ikke at hun skal respondere hver gang altså, men jeg blir frustrert alikevel. jeg klarer heller ikke hjelpe meg selv, da dette ikke fungerer for meg. Er det riktig at jeg skal være så utrolig klar hele tiden når jeg har blitt såpas opp i årene.? Er jo mere gira nå enn når jeg var 20🤷♂️ Fryktelig frustrerende å være så kåt å ikke få utløp for det... Jeg har det lit på samme måte. Både hun og jeg tar initiativet til sex. og vi har sex 1-3 g i uka men jeg er stadig vekk kåt. ærlig det frister lit med andre men for å få nok kos. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, har det... men da får jeg liksom det slengt i trynet ( er sex det eneste du bryr deg om).. å nei det er ikke det. Men det er en veldig viktig faktor i ett forhold etter min mening. Det er liksom det som gjør ett parforhold ekstra fint i forhold til en venn.. det handler liksom ikke om at jeg skal få tømt meg, for jeg Elsker å tilfredstille henne og virker som jeg klarer det også. Nesten viktigere for meg å gi enn å få... hun mener jeg har ett problem og fatter ikke at det går an å være så kåt hele tiden. Anonymkode: cfbd0...154 Men om du får slengt det tilbake, så tror jeg ikke du har klart å få frem budskapet ditt godt nok. Om sex er viktig for deg, men fruen ikke orker/vil/har lyst, så må det vel være mulig å se at du har ett større behov enn henne, og derav sette inn tiltak? Jeg som kvinne på straks 30, forstår ikke hvorfor man gifter seg med noen som ikke har samme behov for sex og nærhet som seg selv. Jeg er avhengig av å få sex og nærhet daglig og det er jeg ærlig om til partnere. Om jeg går inn i en kjærlighetsrelasjon med en forventning at vi er på samme bølgelengde, og sexen dabber av, og partner ikke er villig til å lytte (med selvfølgelig en god dose gi/ta fra begge) , så avsluttes det fra min side. Anonymkode: fa1e6...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Sexlyst går opp og med i livet og det kan være mange årsaker til at det gjør det. Akkurat nå har du større behov enn henne, men det er ikke sikkert at det alltid vil være slik. Er hun stresset for tiden? Har dere barn som opptar mye av logistikk og tanker hos hennes? Er det mye å gjøre på jobb? Har hun det bra med seg selv, og i parforholdet? Føler hun seg sett og anerkjent? Det viktigste er at dere kommuniserer om det og viser forståelse og respekt ovenfor hverandre. Kjærtegn uten forventninger om at det skal føre til sex er også veldig viktig for ligger det alltid en forventning i bunn så kan det slå ut i motsatt retning hos henne. Jeg undrer også litt på at du skriver at du ikke klarer å hjelpe deg selv, hvorfor gjør du ikke det? Det er ikke hennes ansvar å lese om du er kåt hele tiden og tilfredsstille deg til en hver tid. Du må også selv ta ansvar. Anonymkode: 5b83d...eaa 2
Baktus2024 Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 mann41-1981 skrev (1 time siden): Hei. Jeg er en gift mann i 40åra som sliter med at jeg er ekstremt ofte kåt. Jeg er på kanten tent flere ganger om dagen. Jeg har vel ett ok sexliv, men får liksom ikke nok.🙈 Jeg og kona har vel sex kanskje 2 til 3 ganger i uka i gode perioder... men noen perioder går det 4 til 8 dager mellom hver gang, å da får jeg dilla. Våkner å koser med kona morgenen og koser med henne på kvelden. Men er ikke ofte jeg får responsen jeg ønsker der jeg ligger med ett jern uten like🙄 forlanger ikke at hun skal respondere hver gang altså, men jeg blir frustrert alikevel. jeg klarer heller ikke hjelpe meg selv, da dette ikke fungerer for meg. Er det riktig at jeg skal være så utrolig klar hele tiden når jeg har blitt såpas opp i årene.? Er jo mere gira nå enn når jeg var 20🤷♂️ Fryktelig frustrerende å være så kåt å ikke få utløp for det... Du får ta deg en kald dusj .p 1
Gjest Lars1009 Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Vi er mange i samme båt. Tror du skal være happy så lenge du får 1-2 ganger i uka. Masing er turn off har jeg skjønt, men ikke så lett å la være.
mann41-1981 Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sexlyst går opp og med i livet og det kan være mange årsaker til at det gjør det. Akkurat nå har du større behov enn henne, men det er ikke sikkert at det alltid vil være slik. Er hun stresset for tiden? Har dere barn som opptar mye av logistikk og tanker hos hennes? Er det mye å gjøre på jobb? Har hun det bra med seg selv, og i parforholdet? Føler hun seg sett og anerkjent? Det viktigste er at dere kommuniserer om det og viser forståelse og respekt ovenfor hverandre. Kjærtegn uten forventninger om at det skal føre til sex er også veldig viktig for ligger det alltid en forventning i bunn så kan det slå ut i motsatt retning hos henne. Jeg undrer også litt på at du skriver at du ikke klarer å hjelpe deg selv, hvorfor gjør du ikke det? Det er ikke hennes ansvar å lese om du er kåt hele tiden og tilfredsstille deg til en hver tid. Du må også selv ta ansvar. Anonymkode: 5b83d...eaa Vi har 3 barn. Å ja det tar mye energi og lager litt styr i hverdagen... parforholdet er veldig bra ellers, å tru meg hun føler seg sett. Hun har en som bryr seg veldig om at hun har det bra og blir litt vartet opp.
mann41-1981 Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men om du får slengt det tilbake, så tror jeg ikke du har klart å få frem budskapet ditt godt nok. Om sex er viktig for deg, men fruen ikke orker/vil/har lyst, så må det vel være mulig å se at du har ett større behov enn henne, og derav sette inn tiltak? Jeg som kvinne på straks 30, forstår ikke hvorfor man gifter seg med noen som ikke har samme behov for sex og nærhet som seg selv. Jeg er avhengig av å få sex og nærhet daglig og det er jeg ærlig om til partnere. Om jeg går inn i en kjærlighetsrelasjon med en forventning at vi er på samme bølgelengde, og sexen dabber av, og partner ikke er villig til å lytte (med selvfølgelig en god dose gi/ta fra begge) , så avsluttes det fra min side. Anonymkode: fa1e6...5c8 Tror jeg har vært flink til å utrykke meg, men beklager å si det.. mange jenter/damer er flinke til å vri på ting.🤷♂️ hva slags tiltak tenker du? Jeg giftet meg med ei som var ganske lik meg og viste da at sex var viktig for henne også.. men etter noen år dabber det av hos henne. Men nesten øker her.🙄 når vi har sex er den både variert og spennende. Hun gir da veldig utrykk for å nyte dette på alle måter.. men alikevel kan hun gjerne gå mange dager uten å ta initiativ til noe som helst🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 Jeg er kvinne på 40. Av og til har jeg umettelig sexlyst… dette kan vare noen måneder. Og så kan jeg ha perioder med mindre sexlyst. Det er ikke så lett det der. Og overskuddet i hverdagen er spiller veldig inn. Og mental velvære. Anonymkode: 1bcf3...425 2
mann41-1981 Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #13 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er kvinne på 40. Av og til har jeg umettelig sexlyst… dette kan vare noen måneder. Og så kan jeg ha perioder med mindre sexlyst. Det er ikke så lett det der. Og overskuddet i hverdagen er spiller veldig inn. Og mental velvære. Anonymkode: 1bcf3...425 Du sier noe.. denne perioden har vart snart ett år for min del. Men som du sier, det er ikke lett. Men veldig frustrerende. Får mange rare tanker om saker og ting🤷♂️🙄 overskudd er det kanskje ikke alt for mye av i hverdagen her.. så kan være det. Men kunne hun ikke da vært ærlig og åpen om det da.. når jeg faktisk åpner meg for henne å forteller hva som plager meg.🤔
bergkatt Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 (endret) mann41-1981 skrev (18 timer siden): Hei. Jeg er en gift mann i 40åra som sliter med at jeg er ekstremt ofte kåt. Jeg er på kanten tent flere ganger om dagen. Jeg har vel ett ok sexliv, men får liksom ikke nok.🙈 Jeg og kona har vel sex kanskje 2 til 3 ganger i uka i gode perioder... men noen perioder går det 4 til 8 dager mellom hver gang, å da får jeg dilla. Våkner å koser med kona morgenen og koser med henne på kvelden. Men er ikke ofte jeg får responsen jeg ønsker der jeg ligger med ett jern uten like🙄 forlanger ikke at hun skal respondere hver gang altså, men jeg blir frustrert alikevel. jeg klarer heller ikke hjelpe meg selv, da dette ikke fungerer for meg. Er det riktig at jeg skal være så utrolig klar hele tiden når jeg har blitt såpas opp i årene.? Er jo mere gira nå enn når jeg var 20🤷♂️ Fryktelig frustrerende å være så kåt å ikke få utløp for det... Slit med det samma sjøl gøtt! Man blir helt nummen, lei, frustrert, de-maskulerende av å bli avvist sexuelt gang på gang. Dette tærer på selvbilde og selvtillit når det er som værst. Jeg i tidlig 40år, kona i tidlig 30, to smårollinger, minste snart 3år. Vært sammen 12, gift i 8år. Men jeg har et brennende savn etter at kona skal vise meg lyst og lidenskap i like stor grad som det jeg daglig kjenner for henne. Det blir vel ca 1-2 i måneden vi har sex, aboslutt maks de siste årene er vel kanskje 3 i måneden. Jeg er hvert fall klar stort sett hele tiden, eller kan bli det når som helst. Jeg går imidlertid på nødvendig hormonbehandling som gjør at jeg har har fine horminnivåer og noe som muligens bidrar til mitt kåtskap. Går du på noen form for medikamenter som kan ha innvirkning på sexlysten? Ellers så tror jeg hvert fall ikke at det er unormalt det du beskriver av dine ønsker! Forstår bare så alt for godt frustrasjonen bro! Endret 31. desember 2022 av bergkatt 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 mann41-1981 skrev (14 timer siden): Du sier noe.. denne perioden har vart snart ett år for min del. Men som du sier, det er ikke lett. Men veldig frustrerende. Får mange rare tanker om saker og ting🤷♂️🙄 overskudd er det kanskje ikke alt for mye av i hverdagen her.. så kan være det. Men kunne hun ikke da vært ærlig og åpen om det da.. når jeg faktisk åpner meg for henne å forteller hva som plager meg.🤔 Det at du har lagd deg en profil på KG, pga dette problemet, er et klassisk tegn på midtlivskrisen. Mye av det du kjenner på, er ikke kåtskap, men frustrasjon, og engstelse. Du merker endringer i forholdet, og blir redd for at det er begynnelsen på slutten, noe det jo mest sannsynlig er. Du holder ut i noen år til, og håper hun får det berømmelige comeback, som noen kvinner gjør. Som 50-åring er du singel, men har fremdeles et brukernavn som sier 41😅. Dynamikken i det å ikke snakke om det, er veldig enkel. Det er nemlig du som eier problemet. Hun vil eie sitt eget problem, som over tid vil være å takle maset ditt, og at hun mister tenningen på deg. Hun vil for eksempel ikke lage et innlegg her på KG, og si at hun har sex en gang i uka, men savner å ha lyst hver dag, fordi det vil bringe henne nærmere partneren. For ikke å ødelegge mer for deg selv, så foreslår jeg separate soverom, og at du lærer deg å onanere, som menn flest. Hold runkingen skjult for henne, slik at hun ikke ligger og føler på utilstrekkelighet. Er du forresten sterilisert, slik at hun slipper prevensjon? Plan B; bestill time hos familiekontoret, og begynn å planlegge bruddet. Dere har sikkert unger, og det er best å skille lag, før disse blir tenåringer. Hilsen deg, 13 år senere. Anonymkode: c1619...26c 1
mann41-1981 Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #16 Skrevet 31. desember 2022 bergkatt skrev (4 timer siden): Slit med det samma sjøl gøtt! Man blir helt nummen, lei, frustrert, de-maskulerende av å bli avvist sexuelt gang på gang. Dette tærer på selvbilde og selvtillit når det er som værst. Jeg i tidlig 40år, kona i tidlig 30, to smårollinger, minste snart 3år. Vært sammen 12, gift i 8år. Men jeg har et brennende savn etter at kona skal vise meg lyst og lidenskap i like stor grad som det jeg daglig kjenner for henne. Det blir vel ca 1-2 i måneden vi har sex, aboslutt maks de siste årene er vel kanskje 3 i måneden. Jeg er hvert fall klar stort sett hele tiden, eller kan bli det når som helst. Jeg går imidlertid på nødvendig hormonbehandling som gjør at jeg har har fine horminnivåer og noe som muligens bidrar til mitt kåtskap. Går du på noen form for medikamenter som kan ha innvirkning på sexlysten? Ellers så tror jeg hvert fall ikke at det er unormalt det du beskriver av dine ønsker! Forstår bare så alt for godt frustrasjonen bro! Du berskriver mine følelser her! Å ja, jeg går jo på en del medisiner, som kan påvirke hormoner..🤔 noe jeg skal undersøke. Å selvfølelsen man får av avvisning og ikke utløp for behovene.... hva skal man gjøre? Tiltak? Hvor langt kan man gå?🤷♂️🙈
bergkatt Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 mann41-1981 skrev (18 timer siden): Du berskriver mine følelser her! Å ja, jeg går jo på en del medisiner, som kan påvirke hormoner..🤔 noe jeg skal undersøke. Å selvfølelsen man får av avvisning og ikke utløp for behovene.... hva skal man gjøre? Tiltak? Hvor langt kan man gå?🤷♂️🙈 Jeg har ikke noe godt svar på hva man skal gjøre. Startet lignende tråder som dette selv her for 1-2 mnd siden. Noe av hva jeg har skjønt er at jeg ikke kan "mase" om sex, sånn at kona opplever det som press, mas og krav. Det bare låser situasjonen mer. Jeg har kommunisert problemet mitt tydelig for hun og at jeg har hatt det sånn i lang tid nå, og at jeg ikke ønsker å ha det sånn resten av livet mitt. Vi får også på familievernkontoret på terapi der. Kona fremhever overskudd og en stressende småbarnstilværelse som hovedgrunnen til sitt manglende initativ og sexlyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå