Anonym2203 Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Hei. Det er 7 uker siden fødsel. Og de siste par dagene har jeg hatt en øm følelse når jeg presser nederst i magen. (Ganske langt ned… sånn livmor/blæreområde)… Jeg har også de siste dagene fått ganske blank og halvslimete utflod. + litt svimmelhet, noe jeg alltid ble ved mensen før svangerskap.. Jeg ammer IKKE… så mens kan komme fortere enn hvis jeg ammet. Jeg har også begynt å trene igjen… Hva kommer smertene av? Sendt mld til Helsesykepleier om jeg burde kontakte lege eller om hun mener det er ganske normalt. Dem sier jo det tar LANG tid før alt blir som normalt igjen, men synes det er rart å nå bli øm hvis jeg presser der nede…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Jeg fikk tilbake mens etter ca 6-7 uker med alle mine tre. Uavhengig av om jeg ammet eller ikke. Anonymkode: 0701b...5ab
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Eggløsning, begynnende mens? Er du frisk og rask ellers så ville jeg slappet av. Anonymkode: 7b9b2...166
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 litt for rask på labben der! Om problemet øker, ville jeg tatt kontakt med fastlege. Anonymkode: 7b9b2...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå