AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Er det riktig av politiet å behandle folk som protesterer for miljøet, på denne måten? Anonymkode: 368d7...a9f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Absolutt. Jeg vil tro at meg selv hadde tatt løpefart og banka litt vett inn i hue på de. Selv stoppet jeg bare ikke bilen. Satt den i førstegir og lot bilen kjøre på tomgang. Anonymkode: b561b...b23 5
Gjest vilkåret Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 I dette tilfelle burde de nok behandlet vedkommende litt mer forsiktig og kjørt den til psykiatrisk. Det er påfallende at personen er alene. Dette er på en farlig vei. Jeg ville ansett dette som noe ala et selvmordsforsøk. Om ikke det, så er det noe galt med personens virkelighetsoppfattelse og den trenger tilsyn
Honey Dew Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Ja, hadde applaudert dem hvis jeg hadde vært der, men hadde antagelig fått bot fordi jeg stanset 😄 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det riktig av politiet å behandle folk som protesterer for miljøet, på denne måten? Ser ikke at de gjorde noe galt. Når de sitter midt i motorveien er de til fare for seg selv og andre, da må politiet gripe inn og fjerne de raskt. Om de virkelig er bejymret for miljøet finnes det bedre måter å protestere på enn å utsette seg selv og andre for fare og ødelegge andres liv gjennom sabotasje. Anonymkode: bfecd...088 2
Kipling Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Nei, de er ikke i nærheten av å være hardhendte nok. Riktig mengde maktbruk hadde innvolvert et balltre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå