Skravla Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Humlesnurr (R. Harris) er død. Han døde av kreft i dag. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 26. oktober 2002 #2 Del Skrevet 26. oktober 2002 Uffda.... *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 26. oktober 2002 #3 Del Skrevet 26. oktober 2002 Snufs... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. oktober 2002 #4 Del Skrevet 26. oktober 2002 Neeeei !!!!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 26. oktober 2002 #5 Del Skrevet 26. oktober 2002 Nok en gang... Snufs!! :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. oktober 2002 #6 Del Skrevet 26. oktober 2002 Kjempetrist :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. oktober 2002 #7 Del Skrevet 27. oktober 2002 Men...men...hvem skal være Humlesnurr nå da? Det blir jo ikke det samme hvis det er en annen! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2002 #8 Del Skrevet 27. oktober 2002 Huff, jeg vet. Det blir absolutt ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 27. oktober 2002 #9 Del Skrevet 27. oktober 2002 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: D blir jo bare rart med en annen Humlesnurr...... :x :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 27. oktober 2002 #10 Del Skrevet 27. oktober 2002 ja jeg har bodd under en stein.. kan noen fortelle meg hvem humlesnurr er? (har det noe å gjöre med Harry Potter? Leste bökene på engelsk og har ikke ikke fått med meg de norske navnene..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 27. oktober 2002 #11 Del Skrevet 27. oktober 2002 kan noen fortelle meg hvem humlesnurr er?Humlesnurr er rektor på skolen Harry Potter går på. Lurer på hvordan de skal klare å finne en skuespiller som kan erstatte Harris som Humlesnurr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 27. oktober 2002 På engelsk er det Dumbledore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #13 Del Skrevet 27. oktober 2002 Men...men...hvem skal være Humlesnurr nå da? Det blir jo ikke det samme hvis det er en annen! :cry: Gjennom tårene og fortvilelsen kan jeg se for meg vår alles kjære Lasse som en ny Humlesnurr. Det vil selvfølgelig ikke bli det samme, men noen måååååå jo spille Humlesnurr??? Dakar humlesnurr :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 27. oktober 2002 Forslag til ny Humlesnurr er (husker ikke navnet :oops: ) han som spiller Gandalv i Ringenes Herre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2002 #15 Del Skrevet 27. oktober 2002 Yepp...enig Skravla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 28. oktober 2002 #16 Del Skrevet 28. oktober 2002 Ja!! Gandalv passer jo bra! Når den første Humlesnurr er borte, må vi jo ha en ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. oktober 2002 #17 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hehe han tenkte jeg på også. Eller, hva med Julenissen?!? Han har jo langt hvitt skjegg fra før :D Uansett. Jeg hater når skuespillere blir byttet ut. Men når folk dør så har man vel ikke akkurat noe valg...og å kutte ut hele Dumbledore er vel ikke noe alternativ, så da må det nesten bli en ny en. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 30. oktober 2002 #18 Del Skrevet 30. oktober 2002 :cry: Er ennå litt trist pga Humlesnurr... :cry: Julenissen blir nok litt verre å få tak i... Er d kanskje noen som kjenner ham? Og har han ikke litt for stor mage?? Vi får vel sette ham på slankekur, de bruker jo å gjøre d med skuespillere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 30. oktober 2002 #19 Del Skrevet 30. oktober 2002 Helt enig i at Gandalv passer - helt samme typen! Jeg leste Ringenes Herre etter Harry Potter, og syntes med en gang at de var samme person, bare i to forskjellige verdener ('på en måte liksom..') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 30. oktober 2002 #20 Del Skrevet 30. oktober 2002 Dette var trist ja.. Gandalv heter forresten Ian McKellen i virkeligheten. Synes også han ville passet bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå