Gå til innhold

Han er jomfru

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Oj. SJOKK. Temaet sex kom opp, og min (nye) kjæreste meddelte at han er jomfru etter alle kunstens regler, og det var en ganske stor overraskelse, ettersom jeg hadde inntrykk av at han var ganske erfaren. Åkæj. Det er nå en måned siden... han har begynt å hinte en del, og jeg er veldig usikker på hvor langt jeg skal drive det. Jeg er nesten ikke sikker på om jeg TØR å være Den Første. Tenk om han blir helt traumatisert? Tenk om han gjør det fordi han syns han må? For å være helt ærlig, så er jeg glad i sex og når temaet kommer opp legger jeg ikke skjul på det. Sex er en svært viktig del av et forhold for meg og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal takle dette. Er sikkert veldig tullete nå, men... Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Han har jo lyst! Men si det til han, at han ikke må gjøre det for å "gjøre" deg glad! At du vil det skal vere gjennsidig dette!.. Men ikke vær så "KJEMPE erfarer" første gang. La han få utforske, la det gå sent. Og si ALLTID om han gjør noe som er godt. Men ikke fake for å gjøre han mer selsikker!!! Det blir feil . Da vil det utvikle seg stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan ville du ha likt det om det var du som var jomfru? ...du har vel sikkert vært det en gang du og??? icon_wink.gif

Min første gang var et sant h...., jeg visste ikke bedre - han var mer erfaren enn meg - jeg var ingen ung-mø, veldig usikker - han var for "dum" til å skjønne det.

Og den dag idag - 20 år etter - har jeg problemer med sexen. icon_frown.gif

Ta det rolig - ikke ta fra ham lysten til å prøve igjen....og igjen.....og igjen..... icon_smile.gif

icon_cry.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

for en hærlig start på forholdet da icon_smile.gif jeg har vært i situasjonen. Første gang gikk det ikke så bra for han, men det at han gjorde ting med meg som jeg uttrykte glede over - DET vokste han på. Vi pratet og pratet og pratet og pratet og så utforsket vi hverandre og han fikk gjøre alt han hadde lyst til. Det dukket opp mange sider ved meg også i denne prosessen her - og vi har et fantastisk sexliv. Jeg abb på Cupido og der har han funnet masse ideer som han ivrer etter å prøve ut på meg! Det er bare helt hærlig *smiler fornøyd*. så sett i gang - og kos dere masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar! icon_smile.gif Vi begynner forsiktig... Er nesten litt redd for å foreslå ting, vil ikke presse han til noe, men vi har snakka om det, og nå går ting bedre. *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

randabergmann

kor gammale e an. du høres jo ut så du e litt gammale jaffal.. e an øve 20 må an jo vær ein tapar hvis an e jomfru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

On 2002-03-17 22:25, anonym wrote:

randabergmann

kor gammale e an. du høres jo ut så du e litt gammale jaffal.. e an øve 20 må an jo vær ein tapar hvis an e jomfru

Eg reagerte kraftig på dette utsaknet! Du er slett ingen tapar om du er 20 år og jomfru!!! Kjenner mange reale og greie menn og damer som er over 20 år jomfru = heilt normalt! Eg ville vorte litt varm og god inni meg om eg hadde fått ein jomfru på kroken. Tydar på at han/ho ikkje forhastar seg, men ventar på den rette = stort pluss i margen!!

Helsing jente 22 (som debuterte som 19 åring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til randabergmann. Hvorfor er han en taper når han debuterer seint?? Jeg er 27 å jeg debuterte når jeg var 16 år. Kan ikke si at det var noen fordel. Jeg ser ikke noe galt i å vente til man eventuelt finner den rette. Å gjøre det i fylla som 16 åring er ikke å foretrekke, det kan jeg love deg. Ditt innlegg viser liten innsikt og forståelse for andre personers valg. Så vis du ikke har andre ting å gjøre enn å rakke ned på andre folks problemer, så kan du kansje holde meningene dine for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

randabergmann20

det dummaste eg høre e å høra på guttar så snakke som ei jenta om å venta på den rette, ikke gjør det i fodlå og blablabla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU Randabergmann!!!!!!!!

Det er 20 år du er??? icon_rolleyes.gif

Du er et levende bevis for at gutter utvikles senere enn jenter.Du er jo på 16 års stadie(knapt det):)

Det er kjempeflott at noen velger å vere jomfru til de har truffet den rette.

Jeg debuterte for tidlig som så mange andre.

Men angrer ikke på noe,for det er jo for alt jeg har gjort at jeg er den som jeg er i dag.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

randabergmann20

det eg meine at dåkk får sex te og høras ut så någe helligt. merka for live og all slags annet tull itte tidlige sex debut..

og nå du e ung e det best og vær mest muligt singel, eg meine det e viktigt og få litt forandring.. sama damå heile veien kan jo ikke vær spennande, eg syns jaffal kje det.. men det e jo godt folk e forskjellige..

men det eg meine e at guttar må slutta å snakka som ei jenta nå det gjelde sex..

ME E JO MENN..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Merker at du kommer fra det innavla bygde samfunnet ute på randaberg. Ingen andre kunne prestert og sagt noe sånt. Og jeg er sikker på at du mener det, for det er typisk Randaberg gutter og si noe sånt.

Hilsen Stavanger jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 18 år senere...
På 12.3.2002 den 22.35, Gjest Anonymous skrev:

Oj. SJOKK. Temaet sex kom opp, og min (nye) kjæreste meddelte at han er jomfru etter alle kunstens regler, og det var en ganske stor overraskelse, ettersom jeg hadde inntrykk av at han var ganske erfaren. Åkæj. Det er nå en måned siden... han har begynt å hinte en del, og jeg er veldig usikker på hvor langt jeg skal drive det. Jeg er nesten ikke sikker på om jeg TØR å være Den Første. Tenk om han blir helt traumatisert? Tenk om han gjør det fordi han syns han må? For å være helt ærlig, så er jeg glad i sex og når temaet kommer opp legger jeg ikke skjul på det. Sex er en svært viktig del av et forhold for meg og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal takle dette. Er sikkert veldig tullete nå, men... Noen synspunkter?

Ta det rolig første gangen. Hvis han knuller deg i misjonær vil jeg dog fraråde deg å kile ballene hans samtidig. For det er så deilig at han mest sannsynlig vil sprute etter bare få sekunder.

Lykke til, begge to!

Anonymkode: fbbcb...3d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det rolig første gangen. Hvis han knuller deg i misjonær vil jeg dog fraråde deg å kile ballene hans samtidig. For det er så deilig at han mest sannsynlig vil sprute etter bare få sekunder.

Lykke til, begge to!

Her har noen vært på utgravning ja. Han er forhåpentligvis ikke jomfru lengre😄

Anonymkode: 15706...9ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her har noen vært på utgravning ja. Han er forhåpentligvis ikke jomfru lengre😄

Anonymkode: 15706...9ca

får håpe han har fått pult nå, ja. de er sikkert ikke sammen etter så mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AndersenG skrev:

får håpe han har fått pult nå, ja. de er sikkert ikke sammen etter så mange år.

Hahahaha.. 😂. Ja jaja siden det er snart 20 år siden så får vi håpe han har fått erfare det.  😂

Anonymkode: bd085...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til, begge to!

😆 

Anonymkode: bd085...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er like gammel som meg.

Anonymkode: 4ba25...eec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...