AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Er 30 uker på vei, og var veldig forkjølet for 2,5 uker siden da dette begynte. Så ble det bedre noen dager, men nå som jeg er frisk igjen varer det enda. Våkner kanskje 8-9 ganger av at halsen er som en ørken, og jeg må drikke mye vann i løpet av natten. Er dette vanlig i forbindelse med graviditet? Sover ekstremt dårlig pga dette Anonymkode: acf5b...eb4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Tar du noen medisiner? Veldig mange har munntørrhet som bivirkning. Men det kan være så enkelt som at du sover med åpen munn nå? Anonymkode: 08d60...4fd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tar du noen medisiner? Veldig mange har munntørrhet som bivirkning. Men det kan være så enkelt som at du sover med åpen munn nå? Anonymkode: 08d60...4fd Nei ingen medisiner og ikke vært plaget med dette før nå. Snorker endel men det har jeg gjort hele 2 trimester også Anonymkode: acf5b...eb4
RockyRose Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Eg har også hatt tørr munn gjennom så og sei heile begge mine sv.skap. Veldig vanleg, spesielt om ein snorkar og har open munn når ein søv. Berre å drikke rikeleg vatn 😊
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 RockyRose skrev (7 timer siden): Eg har også hatt tørr munn gjennom så og sei heile begge mine sv.skap. Veldig vanleg, spesielt om ein snorkar og har open munn når ein søv. Berre å drikke rikeleg vatn 😊 Har du vært plaget med det på dagtid eller kun natt? Godt å høre det er vanlig ☺️ Anonymkode: acf5b...eb4
RockyRose Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du vært plaget med det på dagtid eller kun natt? Godt å høre det er vanlig ☺️ Anonymkode: acf5b...eb4 Begge deler. Eg drikk nok for lite vatn 🙈
Anonym6789 Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Det skjer her også. Er konstant tett i nesen nå, så regner med det er fordi jeg må sove med åpen munn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå