AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Jeg sliter så med sure oppstøt og halsbrann. Får nesten ikke sove om natten, klarer nesten ikke spise, er konstant kvalm, blir rett og slett helt utslitt av det. Har dere noen tips eller erfaring på hva som hjalp og gjøre mye/lite av?😊 er i uke 26 Anonymkode: 906d5...970
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Om du ikke har tatt det opp med legen, vil jeg anbefale det. Jeg fikk et legemiddel jeg ikke husker hva var mer, og som jeg trodde ikke kunne brukes i svangerskap, men som legen godkjente. Det hjalp godt på halsbrannen, men jeg husker jeg strevde med å få det i meg fordi jeg også var fryktelig kvalm. Ellers bygde jeg opp med en stor hotellpute om natten, så jeg nesten sov sittende. Det ble helt ille når jeg lå flatt. Jeg spiste en del yoghurt naturell fordi det kjentes "behagelig" , men jeg lurer på om det egentlig ikke er anbefalt fordi det er surt. Jeg syns i hvert fall at det funket, men det var nok hovedsaklig pga kvalmen og at jeg strevde en del med å få i meg mat. Anonymkode: e27ee...a90
RockyRose Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Ingen erfaring sjølv men fleire veninner snakka om dette, og utanom legemidler(høyr med legen) er eit tips å sitje/sove oppreist, bygg opp hovudenden med puter og brystet fram. Heilmjølk er også eit gamalt kjerringråd som fungera for dei eldre på jobb, så verdt å prøve 😊 Også er det mange som sverga til lovehearts-drops.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Kjøp love hearts, det hjalp meg. Anonymkode: 5b4b2...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå