Gå til innhold

Kjenner du noen med Lip Fillers eller silikonbryst som IKKE har psykiske problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner tre med lip fillers og 1 med silikonbryst på hjemstedet der jeg bor. Alle disse har psykiske utfordringer i større eller mindre grad. Det er vel det som er normen?

Anonymkode: cb343...a35

• Liker 4
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange med psykiske utfordringer og ingen av de har silikon eller fillers... 

Du er rimelig sneversynt om du tenker at noe er normalt fordi 3 tilfeldige mennesker har noe random shit til felles... 

Anonymkode: c5185...eef

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Kjenner du noen uten psykiske problemer? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det ikke et symptom på usikkerhet og manglende selvtrygghet da? 

Kjenner ingen som er jordnære og rett nagla som har gjort sånn. 

Kjenner derimot noen som har fått silikon, eller gjenoppbygget bryst etter fjerning av kreft, og press fra mannen. 

Men da blir det jo pga psykisk likevel. 

Anonymkode: 816de...dac

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei

Anonymkode: b93dc...e67

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg kjenner flere med både det ene og det andre som ikke har psykiske problemer. 

• Nyttig 1
Skrevet
Juliv skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg kjenner flere med både det ene og det andre som ikke har psykiske problemer. 

Hvordan kan du være sikker på at de IKKE har psykiske problemer? 

• Nyttig 1
Skrevet

Kjenner flere uten dette med psykiske utfordringer. Kjenner noen som har dette, og som ikke sliter psykisk😄

Anonymkode: 5d9f7...bb2

Skrevet

Ja.

Anonymkode: b7653...576

Skrevet

Hvordan kan dere som uttaler dere her egentlig vite hva som foregår i andres psyke? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan dere som uttaler dere her egentlig vite hva som foregår i andres psyke? 

Selv om du sier du ikke kjenner noen som har det uten psykiske problemer så betyr ikke det at det er sånn det er. Jeg skjønner at det kanskje kan være behagelig å sette folk i den båsen, og dømme de, men verden er så mye større enn de menneskene du kjenner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja

Anonymkode: afb20...5ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selv om du sier du ikke kjenner noen som har det uten psykiske problemer så betyr ikke det at det er sånn det er. Jeg skjønner at det kanskje kan være behagelig å sette folk i den båsen, og dømme de, men verden er så mye større enn de menneskene du kjenner.

Oi oi oi.. så dømmende skrevet av deg.

Skrevet

Kjenner ingen med silikon eller lipfillers. 

Kjenner mange som har psykiske problemer og utfordringer da. 

Anonymkode: 2993d...938

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare fordi noen påstår at de ikke har psykiske problemer betyr ikke at de ikke har det. Mange holder kjeft vet du, for ikke å lage rifter i fasaden. Man kan ha psykiske problemer uten å ha en diagnose på et papir😅

Ingen vet hva som foregår inne i andres hoder. 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjenner tre med lip fillers og 1 med silikonbryst på hjemstedet der jeg bor. Alle disse har psykiske utfordringer i større eller mindre grad. Det er vel det som er normen?

Jeg har silikon, mora til bonusungene mine har silikon og fillers. Vi er rimelig friske og raske uten problemer eller issues. 

Kjenner mange med silikon og fillers ellers som er fullstendig oppegående. Men hva som skjuler seg bak hjernen til alle, det vet vi vel lite om ;)

Anonymkode: 09979...034

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oi oi oi.. så dømmende skrevet av deg.

Ja like dømmende som deg som påstår at alle som har det har psykiske problemer.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har silikon, mora til bonusungene mine har silikon og fillers. Vi er rimelig friske og raske uten problemer eller issues. 

Kjenner mange med silikon og fillers ellers som er fullstendig oppegående. Men hva som skjuler seg bak hjernen til alle, det vet vi vel lite om ;)

Anonymkode: 09979...034

Mon tro hva folk sier bak ryggene deres..? Det sladres enormt mye om sånne ting rundtomkring…

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mon tro hva folk sier bak ryggene deres..? Det sladres enormt mye om sånne ting rundtomkring…

Nå er jeg ikke hun du siterte, men jeg har silikon og ingen vet det. Så hva skulle folk sladre om?

Anonymkode: ba6f1...f4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har silikon pga jeg måtte ha en mastektomi. Ingen psykiske problemer her.. 

Anonymkode: c26b1...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...